YouTube نحوه گزارش دهی به حفظ مخاطب را تغییر می دهد تا درک کنند که کارکنندگان چه کار می کنند و چه چیزهایی کار نمی کنند.
سال گذشته کانال ها در YouTube Studio به اطلاعات مربوط به حفظ مخاطب دسترسی پیدا کردند.
این بخش از YouTube Analytics “لحظات کلیدی” را در ویدئوهایی گزارش می دهد که مخاطبان به خوبی به آن پاسخ دادند.
این طراحی شده است تا به سازندگان YouTube کمک کند دریابند چه چیزی بینندگان آنها را درگیر می کند و از نظر محتوای آنها چه کار می کند.
از زمان راه اندازی لحظات کلیدی برای حفظ مخاطب گزارش ، کانال ها فرصتی برای مرور داده ها و استفاده از یافته ها در استراتژی های ایجاد محتوای خود داشته اند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
یکی از اصلی ترین بازخوردهای YouTube که شنیده است این است که بدانیم چه چیزی خوب است و چه چیزی برای حفظ مخاطب بد است
YouTube با افزودن بخش جدیدی از داده ها به نام بازخورد پاسخ می دهد معمول حفظ مخاطب
این داده ها در نمودارهای مختلف در YouTube Analytics به شکل یک نوار خاکستری ظاهر می شود ، که مقایسه عملکرد واقعی را با عملکرد معمولی آسان می کند.
برای نمونه تصویر زیر را مشاهده کنید.

شما می توانید یک نمای کلی از کل لحظات کلیدی کانال خود ، و همچنین یک تجزیه و تحلیل جامع از لحظات جذاب در یک ویدیوی منحصر به فرد دریافت کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
در اینجا نحوه پیدا کردن هر یک از این مجموعه داده ها آمده است.
لحظات کلیدی ویدئوی YouTube
با رفتن به YouTube Studio ، انتخاب یکی از ویدیوهای بارگذاری شده خود و کلیک بر روی ، می توانید تجزیه و تحلیل هر فیلم از لحظات کلیدی را پیدا کنید. تجزیه و تحلیلبه
از آنجا به پایین بروید تا پیدا کنید لحظات کلیدی برای حفظ مخاطببه
اینها لحظات خاصی در ویدئوها هستند که حفظ آنها بسیار بالاتر از الگوهای معمولی است. جهش های کوچک در نمودار نشان دهنده فصل های ویدئویی است.
اولین چیزی که مشاهده می کنید تجزیه و تحلیل مقدمه است که عملکرد فعلی آن را با عملکرد معمولی 30 ویدیوی گذشته شما مقایسه می کند.
با این تجزیه و تحلیل می توانید پیگیری کنید که چه کار می کند و چه چیزی در مورد معرفی ها نیست
در همان صفحه می توانید موارد زیر را کشف کنید اکثر با کلیک بر روی قسمت ، بخشی از ویدیو را درگیر کنید لحظه برتر برگه
یوتیوب یک پرچم تبریک برای تشخیص نشان می دهد که روی آن نوشته شده است:
“کارت خوب بود! این ویدئو بخشی دارد که بینندگان شما را بیش از حد معمول تماشا می کند. “

لحظات کلیدی کانال YouTube
با پیمایش به قسمت ، می توانید یک نمای کلی از کل لحظات کلیدی را بیابید تجزیه و تحلیل بخش در نوار کناری سمت چپ و انتخاب نامزدی از منوی بالا
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
YouTube می گوید پتانسیل بیشتری در این بخش وجود دارد ، زیرا به شما امکان می دهد عملکرد همه ویدئوهای خود را در سال گذشته تجزیه و تحلیل کنید.

این گزارش علاوه بر برجسته سازی لحظات عملکرد معمولی فوق ، لحظات کلیدی عملکرد زیر معمولی را نشان می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
از طریق این صفحه می توانید با کلیک بر روی گزینه گزارش مفید دیگری دست پیدا کنید تیر برگه
در اینجا اگر ویدیویی وجود داشته باشد ، یاد خواهید گرفت قابل توجه افزایش در حفظ مخاطب
اگر از این داده ها برای جستجوی الگوها استفاده کنید ، این داده ها می تواند مفید باشد.

YouTube نمونه ای را نشان می دهد که در آن مشخص شد بخش هایی از نسخه های نمایشی UI منجر به افزایش مخاطب می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
با استفاده از این اطلاعات ، کانال می داند که نسخه های نمایشی UI بیشتری را در فیلم های خود قرار دهد تا مخاطبین را درگیر خود کند.
محاسبه حفظ مخاطب معمولی
در نهایت ، توجه به نحوه محاسبه یوتیوب برای حفظ مخاطب معمولی بسیار مهم است.
حفظ مخاطب معمولی بر اساس ویدئوهایی با طول مشابه در یک سال گذشته در کانال یک سازنده منتشر شده است.
در آینده ، YouTube قصد دارد مقایسه نه تنها کانال خود یک سازنده ، بلکه ویدیوهای با طول مشابه از سراسر کانال ها را اضافه کند.
منبع: Creator Insider