YouTube اکنون به سازندگان اجازه می دهد ببینند چه تعداد از افراد با یک پیشخوان جدید که در زمان واقعی به روز می شود ، در کانال خود مشترک می شوند.
این داده ها قبلاً از طریق خود YouTube در دسترس کانال ها نبوده است. تا به امروز سازندگان برای مشاهده معیارهای مشترک مشترک به ابزارهای شخص ثالث اعتماد کرده اند.
اکنون این اطلاعات به راحتی در تب Analytics YouTube Studio روی دسک تاپ قابل دسترسی است. برای مشاهده داده ها ، بر روی “مشاهده تعداد زنده” در کارت زمان واقعی کلیک کنید تا آنچه در هر لحظه از شماره مشترکین اتفاق می افتد را ردیابی کنید.
با راه اندازی مشترکین در زمان واقعی در تجزیه و تحلیل کانال ، YouTube در حال انجام درخواست سازنده طولانی مدت دیگری برای ارائه داده های تاریخی در مورد مشترکان است.
در زیر شمارش زمان واقعی نمودار وجود دارد که تعداد مشترکین کانال در طول زمان را نشان می دهد.
اکنون سازندگان می توانند به س questionsالاتی از جمله پاسخ دهند: در چه سالی به 1000 مشترک رسیدم؟
YouTube Studio در حال افزودن انیمیشن های جشنی است که با برخورد کانال ها به نقاط عطف مشترک در 100 ، 1K ، 10K ، 100K ، 1M ، 10M و 100M نشان داده می شوند.
علاوه بر بزرگداشت نقاط عطف ، کانال ها می توانند از داده های تاریخی برای اندازه گیری رشد خود استفاده کنند. به عنوان مثال ، آنها می توانند تعداد مشترکینی را که در سال گذشته در این روز داشتند جستجو کنند و آن را با رشد سالهای گذشته مقایسه کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این به روزرسانی YouTube Studio اکنون در دسک تاپ برای همه سازندگان در دسترس است.
سایر به روزرسانی ها برای سازندگان YouTube
همزمان با معرفی مشترکان در زمان واقعی ، YouTube اعلام کرد که به روزرسانی های اضافی در به روزرسانی اخبار هفتگی خود برای سازندگان وجود دارد.
“مشکلات شناخته شده” در Studio Mobile
YouTube در اولین نوع از داشبورد کانال ، YouTube کارت “مشکلات شناخته شده” را راه اندازی می کند.
این کارت فقط در برنامه تلفن همراه YouTube Studio در دسترس است و سازندگان را در مورد هر مسئله ای که ممکن است گردش کار آنها را مختل کند مطلع می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این مشکلات ممکن است شامل خطاهایی باشد که از بارگذاری کانال ها جلوگیری می کند ، ویژگی هایی که درست کار نمی کنند یا اشکالاتی است که در حال کار است.
مشکلات می تواند بر تجربه سازنده تأثیر منفی بگذارد ، بنابراین این کارت در صورت عدم کارکرد روان مشکلات ، همه را مطلع می کند.
در حال گسترش آزمایش خرید YouTube
YouTube در حال گسترش یک ویژگی آزمایشی است که به کاربران امکان می دهد محصولی را که در فیلم مشاهده می کنند خریداری کنند.
اطلاعات ارائه شده توسط سازندگان به YouTube اجازه می دهد تا مشخص کند کدام محصولات در ویدیوها نشان داده می شوند و صفحات مربوط به خرید را دریافت می کنند.
YouTube در گذشته این مورد را تجربه کرده است. در ماه اکتبر از سازندگان شروع به درخواست شد تا محصولات را در ویدیوهای خود برچسب گذاری کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
قبلاً بود گزارش شده توسط بلومبرگ که یوتیوب برنامه های بلند مدت برای تبدیل شدن به یک سایت با تمرکز بیشتر در خرید را دارد. تصمیم YouTube برای گسترش آزمایش خرید اعتبار این گزارشات را دارد.
اگر در ایالات متحده هستید ، هنگام مشاهده فیلم درباره محصولات ، می توانید پیوندهای بیشتری به صفحات خرید را مشاهده کنید.
اینکه کانالی بخواهد در این آزمایش شرکت کند اختیاری است. کسانی که ترجیح می دهند در صفحات ویدئویی خود لینک خرید نداشته باشند ، می توانند به سادگی انتخاب کنند که محصولاتشان را در صورت درخواست برچسب گذاری نکنند.
منبع: Creator Insider