تبلیغات غیرقابل رد شدن در تلویزیون متصل به YouTube Select می آید. این بدان معناست که بینندگان یک تبلیغ 30 ثانیه ای را به جای دو تبلیغ 15 ثانیه ای متوالی می بینند.
چرا ما اهمیت می دهیم. یوتیوب محبوبترین پلتفرم پخش ویدیوی ایالات متحده در ماه آوریل بود و بر اساس گزارشها، زمان تماشا افزایش یافت نیلسن. باید دید که آیا یک قالب 30 ثانیه ای غیرقابل رد شدن، ROI تبلیغاتی خوبی را ارائه می دهد یا خیر.
آنچه یوتیوب گفت. یوتیوب در یک توضیح داد پست وبلاگ:
ما می دانیم که اجرای خلاقیت طولانی تر در صفحه بزرگ با اهداف شما همسو می شود و امکان داستان گویی غنی تر را فراهم می کند. YouTube Select اکنون بیش از 70٪ از نمایشها را روی صفحه تلویزیون نشان میدهد، بنابراین ما استفاده از داراییهای موجود را در مقابل محتوایی که بیشترین پخش جریانی را دارد، آسانتر میکنیم.
YouTube Select 5 درصد برتر از پربازدیدترین و جذاب ترین محتوا است.
اول آمریکا نوع تبلیغات جدید یوتیوب در ابتدا فقط در ایالات متحده در دسترس خواهد بود، با برنامههایی برای گسترش دسترسی بینالمللی در اواخر سال جاری.
توقف تبلیغات یوتیوب همچنین اعلام کرد که «تجربههای مکث» را در CTV آزمایش خواهد کرد. این ویژگی آزمایشی به بینندگان این امکان را میدهد که ویدیوها را موقتاً متوقف کنند، تا به طور بالقوه به آگاهی یا اقدامی کمک کند – شاید از طریق یک کد QR.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفتها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و مینویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پادکستها منبع داده شده است.