
درباره نویسنده
فردریک اوبراین یک روزنامه نگار مستقل است که با اکثر کلیشه های انگلیس مطابقت دارد. علایق وی شامل ادبیات آمریکایی ، طراحی گرافیک ، پایدار …
اطلاعات بیشتر در مورد فردریک
ایده های عالی در طراحی وب بسیار ضخیم و سریع ارائه می شوند که اگر دقت نکنید به راحتی می توانید آنها را از دست بدهید. این مجموعه پادزهر کوچکی برای آن است ، و قطعاتی از الهام را که چشم ما را به خود جلب کرده است. خواه این یک ویژگی جدید خسته کننده باشد یا به سادگی یک ترفند قدیمی ارائه شده با ظرافت جدید ، کیفیت این ویژگی را دارند که باعث می شوند کمی متفاوت فکر کنیم.
من اخیراً قطعه ای را با تمجید از کار Saul Bass در دنیای طراحی وب نوشتم. یکی از بزرگترین هدایای او زیبا سازی ریزترین جزئیات بود. در همان روحیه است که ما با بهبود روند وب سایت و ویژگی هایی که به کسل کننده بودن عادت کرده ایم ، این مجموعه را شروع می کنیم. همانطور که خواهید دید ، آنها نیازی نخواهند داشت. این ترفند اغلب در اعدام است. تقریباً هر چیزی می تواند زیبا باشد. چرا هدف کمتری را دنبال می کنیم؟
صفحات Glasgow International Within Pages
ما این روزها به پیمایش زیاد عادت کرده ایم ، اما وب سایت جشنواره بین المللی گلاسگو یک روش ساده و هوشمندانه برای خراشیدن خارش در حالی که صفحات کوتاه است پیدا کرده است:

در تلفن همراه ، همان سه بخش یک ستون بزرگ را تشکیل می دهند. این یک راه حل هوشمندانه برای ارتباط تلفن همراه / دسک تاپ است ، و یک راه حل بسیار شیک نیز هست. (دکمه “پشتیبانی” را فریاد بزنید ، هنگامی که روی آن قرار می گیرید چرخش شروع می شود).
CSS پشت این کاملا ساده است. سه بخش داخل یک ظرف فلکس قرار می گیرند ، و هر سه مقادیر مشترک را دارند overflow-y: auto;
و height: 100vh;
به طوری که آنها همیشه در نمای دسک تاپ متناسب باشند. لمس واقعا خوب در اینجا استفاده از است scrollbar-width: auto;
برای حذف نوار کناری از آنجا که ستون ها کل صفحه را اشغال می کنند ، شما به محض حرکت ماوس ، بصورت بصری روش کار صفحه را انجام می دهید.
نمونه کارها در زمینه خم شدن ابعاد Kenta Toshikura
سایت اخیر هفته در اوورواردز ، این وب سایت نمونه کارها توسط توسعه دهنده جبهه ژاپنی Kenta Toshikura به سادگی نفس گیر است:

اگر شک دارید ، تمایل به تمهیدات صاف و مدولار است ، اما شاید ما باید چنین باشیم تفکر در سه بعد کمی بیشتر این یک نمونه خارق العاده از تفکر جانبی است که می تواند ستونی از جعبه ها را به چیزی واقعاً به یادماندنی تبدیل کند.
ممکن است همه ما برای انجام کاری کاملاً فانتزی مجهز نباشیم (مطمئناً من نیستم) اما خوب است به یاد داشته باشید که صفحات وب بوم خالی نیستند زیرا پنجره هایی به ابعاد متناوب هستند.
مستندات راه راه معلمی است که همه ما می خواهیم
مستندات اغلب یکی از اولین تلفات سرعت یک مایل در دقیقه وب است. نیازی نیست من هیچ زنگ زنی ندارم راه راهمستندات زیبا:

من مطمئن هستم که بسیاری از ما از طریق مستندات بد کافی برای قدردانی از تلاش های انجام شده در این روش کار کرده ایم. مسیریابی پاک و سلسله مراتبی برای محتوا ، گام به گام کپی به اندازه نیش و البته قطعه کد. پیش نمایش پویا کد در چندین سیستم عامل و زبان بالاتر و فراتر از آن است ، اما پس چرا نباید چنین باشد؟
موارد کمی با ارزش تر – و گریزان تر – از منابع یادگیری با کیفیت وجود دارد. راه راه نشان می دهد وجود دارد دنیایی از امکانات آنلاین فراتر از کلمات استاندارد در یک صفحه. من قبلا این را به اشتراک گذاشته ام (و دوباره آن را به اشتراک می گذارم) اما راهنمای مستندات Doc را بنویسید منبعی خردکننده برای ارائه مطالب آموزنده به روشهای مفید و پویاست.
رویای تکنیکال Max Böck
چیزهای وحشتناکی برای دوست داشتن وجود دارد وب سایت شخصی Max Böck، اما برای اهداف این قطعه ، من در طرح های رنگی کار می کنم. اکثر وب سایت ها دارای یک طرح رنگی هستند.

نور و تاریکی چیز عادی جدید است ، اما همانطور که خود بوک در آن می نویسد پست وبلاگ او در مورد سوئیچ موضوع، فقط Siths در امور مطلق معامله می کند. از طریق ویژگیهای سفارشی جادوی CSS ، سایت بین آنها جابجا می شود طرح های رنگی یکپارچه برای تجزیه و تحلیل کامل نحوه کار من از صمیم قلب توصیه می کنم پست کامل را در بالا بخوانید. و برای مطالعه بیشتر در مورد خواص سفارشی خرد کردن مقدار زیادی نیز دارد:
مضامین نامگذاری شده اند 64. ماریو کارت 64 اگر فکر نمی کردید به جز اخبار هکر. که به نام اخبار هکر، با لمس شگفت انگیز اضافه کردن “مضر” به انتهای هر عنوان پست وبلاگ B blogck.
این یک پیچ و تاب و سرگرم کننده است در دوگانگی سنتی / تاریکی ، و همچنین فقط صحبت می کند چگونه سایت های مایع می توانند امروزه باشند. همین زمینه می تواند به شما امکان دهد که رنگهای مختلف را بسته به جایی که افراد از سایت بازدید می کنند ، تنظیم کنید.
فروش بیش از حد فروش
فروش دقیقاً بخشی نیست که نوآوری را فریاد بزند ، بلکه اعتبار در جایی است که اعتبار به دست می آید. پل هواییچرخ فلک ها به آرامی می پرند و کوچک می شوند و منبسط می شوند به طوری که تقریباً احساس می کنید با یک چیز لمسی مانند یک نوار لاستیکی تعامل دارید.

در اینجا ، هر دو touch-action
و translate3d()
از عملکردهای CSS برای جلوه بسیار خوب استفاده می شود ، و باعث می شود کارتها محفظه ای باشند که بتوان به طور مثر در اطراف صفحه کشید. در صورت گرفتن ظرف ، همه کارتها از آن استفاده می کنند scale(0.95)
تا جایی که کاربر اجازه ندهد کمی عقب نشینی کند. این یک حس دوست داشتنی از عمق و سبکی به چرخ فلک می دهد.
کلیپ های صوتی لمس خوبی هستند. ادغام چندرسانه ای در این مثال ها یک موضوع در حال اجرا بوده است. همیشه زمینه دسترسی را زمینه سازی کنید ، اما جسور باشید. در این مرحله تنها محدودیت واقعی محدودیت تصورات ماست.
تجارت الکترونیکی با روایت داستان بلند در مورد ماموت ملاقات می کند
از استیو جابز گرفته تا ست گودین اغلب گفته می شود بازاریابی یک بازی قصه گویی است. این چیزی است که به نظر می رسد بسیاری از وب سایت های تجارت الکترونیکی فراموش کرده اند ، و هر یک از آنها صفحه به صفحه محصولات براق جلوی زمینه های سفید کامل را ارائه می دهند. تقریباً صدای مکیدن قیف های تبدیل را می شنوید که سعی دارند شما را به خود جلب کنند.
تازه دیدن شرکتی مثل این تازه است ماموت در حال قصه گویی است محصولات پیاده روی خود را بفروشد. مقالات سفر طولانی آنها به اندازه بهترین مقاله ها غوطه ور است نیویورک تایمز ویژگی ، با کلیپ های صوتی ، نقشه ها ، و به طور طبیعی ، عکاسی خیره کننده. البته تجهیزات دنده ماموت بسیار زیاد است ، اما این کار به شکلی سلیقه ای انجام می شود. مهمتر از آن ، این است معتبر.

اگرچه برخی از سبک های بسیار نرم و نرم در اینجا در جریان است ، به همین دلیل من آن را قرار نداده ام. به نوعی باور نکردنی بودن احساس غیر شخصی بودن بسیاری از افراد وب در این روزها ، با تجارت الکترونیکی به ویژه یک مجرم جدی.
این نوعی از چیزی است که مردم حتی اگر هیچ علاقه ای به خرید تجهیزات کوهنوردی نداشته باشند ، با آن مشترک خواهند بود. این محتوای عالی است. پست های اینفلوئنسر اینستاگرام در مقایسه با این شبیه بازی کودکان است. آیا این دستورالعمل های خرید شما را به صندوق تجارت الکترونیکی تمیز و نامفهوم ذکر شده می برد؟ به طور طبیعی اما ، به خدا آیا آنها آن را کسب می کنند. هرکسی منابع لازم برای چنین کاری را ندارد اما این را نشان می دهد تجارت الکترونیکی لازم نیست عقیم و بی روح باشد.
Axeptio کوکی های خود را خوش طعم می کند
این روزها نمی توانید گربه ای را بدون ضربه زدن به پاپ آپ رد کنید. بنابراین عجیب است که بسیاری از آنها بسیار زشت هستند. در بیشتر مواقع ، آنها احساس گرفتاری و بی عیب بودن می کنند. الان ، انصافاً ، این بدان دلیل است که آنها مورد استفاده قرار می گیرند و بدون لطف هستند ، اما برخی از آنها برای بهبود تجربه مرور شما فقط در آنجا حضور دارند …
به جای درمان آن پاپ آپ کوکی مانند بوی بد ، ارائه دهنده راه حل رضایت وب Axeptio با ایجاد ظاهری شیک و حتی جذاب ، در پیاده روی قدم می زند. با توجه به GDPR (و نجابت اساسی) ، ضروری است که طراحی اخلاقی را در ساختار وب سایت قرار دهید.

نکته جالب این است که تا زمانی که کاربران شروع به جابجایی در سایت نکنند ، در واقع ظاهر نمی شود. چرا اگر حتی به مطالب علاقه مند نیستند مردم را آزار می دهیم؟ همچنین توجه داشته باشید که آنها رها کرده اند کلوچه دیگ بخار لینگو به نفع چیزی محاوره ای تر.
مسلماً ، این ممکن است دنیای زندگی را دقیقاً “خارق العاده” نکند ، اما چنین است آن را کاملاً با کلاس تر کنید. این یک لمس کوچک است ، اما اولین برداشت عالی را ایجاد می کند. حتی بدون لمس ماوس ، من قبلاً احساس توجه Axeptio به جزئیات و تعهد به کیفیت را دارم. پنجره بازدارنده “ما به حریم خصوصی شما اهمیت می دهیم” تصور کاملا متفاوتی داشت.
تا آنجا که کوکی ها و پنجره های بازشو لازم است ، ممکن است مالک آنها نیز باشیم. همین مورد در مورد سایر کالاهای غیرجنسی وب مدرن نیز صدق می کند. آیا فرم های رضایت حقوقی ، ثبت نام از طریق ایمیل و صفحات رازداری باید زشت و طفره برنده باشند ، یا ما فقط این کار را می کنیم باید کمی متفاوت فکر کنید؟ نظرات خود را در زیر به اشتراک بگذارید!
