Snapchat اکنون به بیش از 70 درصد افراد 13 تا 24 ساله در پردرآمدترین بازارهای تبلیغات دیجیتال جهان رسیده است.
بر اساس گزارشی از وال استریت ژورنال ، این شرکت سه شنبه در اولین روز سرمایه گذار اسنپ چت این اطلاعات را برای سهامداران فاش کرد.
Snapchat جایی است که بازاریابان باید در آن حضور داشته باشند اگر هدف آنها دستیابی به مخاطبان مصرف کنندگان Gen Z با تبلیغات هدفمند است.
همانطور که این شرکت هنگام صحبت با سهامداران به آن اشاره می کند ، “Snapchat Generation” 40٪ از مصرف کنندگان جهانی را تشکیل می دهد. تقریباً 80٪ این مخاطبان بالای 18 سال هستند.
Snapchat این آمار را با سهامداران به اشتراک گذاشت:
- کاربران Snapchat به طور متوسط 30 بار در روز برنامه را باز می کنند.
- کسانی که از فیلترهای AR برای آزمایش محصولات استفاده کرده اند ، 2.4 برابر احتمال تبدیل دارند.
- این شرکت برای چند سال آینده سالانه 50 درصد رشد درآمد انتظار دارد.
محصولات تبلیغاتی جدید Snapchat در راه
اسنپ چت می گوید با ساخت محصولات تبلیغاتی جدید پیش بینی های خود را برای رشد 50 درصدی سال به سال محقق خواهد کرد.
در حال حاضر ، درآمد Snapchat عمدتا توسط تبلیغات ویدئویی عمودی که بین داستان کاربران بازی می کنند ، تأمین می شود.
Snapchat به جای آنكه این تبلیغات را بیشتر متداول سازد ، در حال جستجوی روش هایی برای درج تبلیغات در سایر بخش های پر بازدید برنامه است.
Snapchat به زودی به مشاغل اجازه می دهد در Snap Map و پلتفرم جدید ویدیوی Spotlight تبلیغات را انجام دهند.
جرمی گورمن ، مدیر ارشد بازرگانی Snap Inc ، می گوید در حال حاضر بیش از 35 میلیون کسب و کار در نقشه Snap وجود دارد. اینها همه مشتری های بالقوه تبلیغات هستند که گزینه تبلیغات جدید شروع به کار می کند.
این شرکت معتقد است که به شدت در موقعیت بهره مندی از روندهای واقعیت افزوده طی سالهای آینده قرار دارد. گفته می شود که محصولات تبلیغاتی مبتنی بر AR بیشتر مانند فیلترهای مارک دار که به کاربران امکان می دهد محصولات را به طور واقعی امتحان کنند ، در دست کار است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با توجه به اینکه ایالات متحده پردرآمدترین بازار تبلیغات دیجیتال در جهان است ، Snapchat بیشترین پتانسیل رشد را در ایجاد محصولات تبلیغاتی جدید برای فروش به تبلیغ کنندگان آمریکایی می بیند.
و فرصت زیادی برای اسنپ چت وجود دارد تا جایگاه محکم تری در بازار تبلیغات دیجیتال ایالات متحده ایجاد کند. این شرکت به سهامداران خود گفته است که علی رغم دسترسی به تقریباً نیمی از کل کاربران تلفن های هوشمند در منطقه ، فقط یک درصد رقمی از درآمد تبلیغات دیجیتال را در آمریکای شمالی می گیرد.
روش دیگری که اسنپ چت قصد دارد درآمد خود را طی سالهای آینده رشد دهد این است که به مشاغل بیشتری اجازه می دهد خودشان تبلیغات را خریداری کنند. این شرکت در حال سرمایه گذاری در ابزارهای تبلیغاتی خود سرویس دهی بهتر برای مشاغل کوچک است.
به شما این امکان را می دهد که به جای مراجعه به نماینده اسنپ چت ، تبلیغات را مطابق میل خود خریداری کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منبع: روزنامه وال استریت