نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات Moz نباشد.

اگر صاحب یک برند محلی هستید یا آن را به بازار عرضه میکنید، دوربین شما هرگز دارایی تجاری بزرگتری نبوده است. گوشیهای هوشمند اولیه ممکن است الهامبخش عکس سلفی باشند، و عکاسی از صاحب و کارکنان یک کسبوکار محلی برای اثبات صحت و قابلیت دسترسی آن ایدهی خارقالعادهای است، اما در یک زمینه تجاری، این «شلفی» است که به نظر من بهعنوان نمایان میشود. سیگنالی برای مشتریان و موتورهای جستجو از آنچه در محل شما انتظار می رود.
در چند سال گذشته، من شدیداً مشاغل محلی را تشویق کردهام تا از محبوبترین کالاها و خدمات خود عکس بگیرند و این تصاویر را به نمایههای کسبوکار Google خود اضافه کنند، اما شلفیها متفاوت هستند – به جای گرفتن یک محصول، از قفسهها و نمایشگرهای خود عکس بگیرید. برای دادن حس فراوانی و شخصیت چیزی که می فروشید. یک نگاه به این در فهرست کسب و کار محلی، و هر مشتری بلافاصله متوجه می شود که اینجا مکانی عالی برای خرید جوراب است:

یا اینکه این خواربارفروشی مستقل پیشخوان اغذیه فروشی با سالادهای آماده دارد:

یا اینکه ممکن است این یک فروشگاه سخت افزاری باشد، اما به نظر می رسد که مجموعه ای عالی از لوازم آشپزخانه دارد:

چرا قفسه های مشاغل محلی را منتشر کنید؟
مشتریان بالقوه ممکن است زحمت خواندن همه دستههای فهرست کسبوکار محلی، توضیحات کسبوکار، پستهای شما را به خود ندهند، اما اگر تصویری عالی از آنچه به دنبال آن هستند ببینند، اتصال آنی است (در واقع، 400٪ سریعتر از یادگیری متنی ). و این فقط مردم نیستند که از قفسه های شما یاد می گیرند، بلکه گوگل نیز هست! سئوی محلی، مایک بلومنتال این را در الف ذکر کرد مصاحبه بازاریابی نوار چسب:
«من داشتم به یک وبینار گوگل برای کارشناسان محصول گوش میدادم… و آنها واقعاً چیزی را که شلفی مینامیدند، دوست داشتند: تصاویری از محصولات موجود در کسبوکار شما، در قفسهای که Google و مصرفکننده میتوانند ایدهای واقعاً محکم از ظاهر آن مکان پیدا کنند. طیف وسیعی از محصولاتی که ارائه میکردید… آنها یک اصطلاح برای آن ایجاد کردهاند و به وضوح روی آن تمرکز کردهاند. و فکر میکنم این همان عکسی است که شما میخواهید.»
گوگل در تجزیه تصاویر آنقدر خوب عمل کرده است که اکنون می تواند آنها را با هدف پرس و جوی درک شده مطابقت دهد. ما قبلاً می دانیم که گوگل بین تصاویر تک محصولی تفاوت قائل می شود. به عنوان مثال، در اینجا جستجوی “حلقه نامزدی سان فرانسیسکو” وجود دارد و تصاویر موجود در بسته محلی را یادداشت کنید:

اما وقتی درخواست خود را به «گردنبند الماس سان فرانسیسکو» تغییر میدهم، به نحوه تغییر عکس کسبوکار در نقطه برتر نگاه کنید. این همان شرکت است، اما یک تصویر کاملاً متفاوت برای مطابقت با درخواست من انتخاب شده است:

من هنوز یک نمونه زنده از رفتار گوگل در داخل بسته 3 تایی برای پرس و جوهای نوع شلفی پیدا نکرده ام، اما آنچه ما از آن می دانیم Google’ Cloud Vision API این است که آنها کاملاً قادر به تمایز بین چندین شی در یک تصویر واحد هستند:

با توجه به گزارش مایک بلومنتال از وبینار متخصصان محصول و توانایی روزافزون گوگل در تجزیه تصاویر، به شدت توصیه میکنم در بهار امسال از محبوبترین قفسههای موجودی خود عکاسی کنید، زیرا پیشبینی میکنم که Google در حال حاضر با قفسهها به همان شیوه برخورد خواهد کرد. روشی که آنها قبلاً تصاویر تک شی را مدیریت می کنند. علاوه بر این، شواهدی مبنی بر اینکه محل شما به خوبی انبار شده است، در سال 2023 منطقی است، زیرا کمبود زنجیره تامین ادامه دارد.
کجا می توان قفسه های کسب و کار محلی خود را منتشر کرد

در اینجا پنج مکان برای تبلیغ عکس های قفسه با کیفیت بالا آورده شده است:
-
نمایه کسبوکار Google: دو تا سه بار در ماه، یک قفسه جدید را در عکسهای اصلی خود که در فهرستهایتان تنظیم شدهاند آپلود کنید، زیرا احساس میشود که چکههای ثابت تاثیرگذارتر از سیل است. همچنین میتوانید قفسهها را از طریق «تجربه تجاری جدید» در بخش «محصولات» فهرست خود آپلود کنید، که نشاندهنده خطوط محصول به جای محصولات تکی با این عکسها است. در نهایت، از shelfies در بهروزرسانیهای Google خود (که قبلاً Google Posts نامیده میشد) استفاده کنید تا وسعت، عمق و در دسترس بودن موجودی مطلوب را تبلیغ کنید.
-
Apple Maps: مشتریان Moz Local باید بدانند که می توانید تا 100 عکس به داشبورد خود اضافه کنید و ما تصاویر شما را در Apple Maps توزیع می کنیم. راهاندازی Apple Business Connect توسط این شرکت نشان میدهد که آنها در مورد محلی جدی هستند و شما نیز باید این کار را انجام دهید. ABC همچنین یک ویژگی جدید به نام Showcases دارد که مانند Google Updates است و همچنین مکان خوبی برای میکروبلاگ کردن در مورد قفسه های شما خواهد بود. باز هم، یک قطره آهسته احتمالاً بهترین روش برای اثبات تدریجی وضعیت فعال فهرستهای شما است.
-
سایر نقلقولهای ساختاریافته شما: Shelfies در فهرستهای کسبوکار محلی که از عکسها پشتیبانی میکنند، تعلق دارند. آنها را به صورت دستی اضافه کنید یا اجازه دهید Moz Local توزیع را برای شما انجام دهد.
-
وبسایت شما: مطمئن شوید که صفحات فرود موقعیت مکانی شما دارای چند قفسه هستند تا به مشتریان بالقوه ایدهای فوری از آنچه در محلهای مختلف شما پیدا خواهند کرد، ارائه دهند.
-
نمایههای رسانههای اجتماعی شما: اینها بهترین مکانها برای پست کردن قفسههای لحظهای از اقلامی هستند که به سختی پیدا میشوند، پیشنهادات مربوط به تعطیلات، و خطوط محصول جدیدی که به جامعه معرفی میکنید.

وقتی جوان بودم، به یاد میآورم که با هیجان به نمایشگرهای تعطیلات با طراحی زیبا در فروشگاههای مختلف پاسخ میدادم. دیدن ولنتاین در ویترین لوازم التحریرهای محلی، کتری ذرت جادوگر در خواربارفروشی در پاییز، یا کراکرهای کاغذی براقی که برای کریسمس از انگلستان وارد شده بودند، هیجان کمی داشت. قفسهها چیزهایی درباره همسایههایم به من آموختند – ماتزوهای ویژه مانیشویتس و آب انگور Kedem در عید فصح و پاکتهای قرمز و فانوسهای کاغذی در سال نو قمری به من کمک کردند تا از تنوع و طبیعت جشن جامعهام قدردانی کنم. در اسپانیا چیدمان زیبای محصولات به گونه ای هنری تبدیل شده است که مردم مرتباً از بازارهای آنجا عکس می گیرند و حتی نقاشی می کنند.
بنابراین یک هدف کوچک وجود دارد که مطمئناً میتوانید در ماههای آینده به آن دست یابید: ایجاد نمایشهایی که به عکاسی و انتشار آنها افتخار میکنید، و شاید اگر به اندازه کافی الهامبخش باشند، مشتریان نیز انتخاب کنند و قفسههای خود را به محل شما اضافه کنند. لیست های کسب و کار، و نظرات و پست های اجتماعی آنها در مورد کسب و کار شما. برخی از چیزها در بازاریابی جستجوی محلی سرگرم کننده هستند، و خوب است زمانی که هیچ زحمتی زیادی برای انجام آنها وجود ندارد!