لورن بیکر ، میزبان ما ، با کوین ایندیگ از Shopify صحبت کرد ، وی دیدگاه خود را در مورد چالش های Enterprise SEO و تجارت الکترونیکی با ما در میان گذاشت.
در این قسمت ، ما با Shopify و ویژگی های آن ، همچنین مزایا و معایب آن و نحوه کمک به کسب و کارها و کسب و کارهای نوپا آشنا خواهیم شد.
اگر احساس می کنید این نمایش به شما ابزارهایی برای بهبود سئو و ایجاد آگاهی از برند می دهد ، حتماً مشترک شوید تا هیچ قسمت را از دست ندهید. برای کمک به کارآفرینان بیشتر ، در کسب و کار خود رتبه بندی پنج ستاره بگذارید ، مرور کنید و به اشتراک بگذارید.
0:46: کوین ایندیگ کیست؟
5:46: مدیریت موارد منقطع
9:23: تغییر مسیرها
12:18: بهینه سازی تجارت الکترونیکی
15:19: لبه Shopify در سیستم عامل های تجارت الکترونیکی چیست؟
20:48: توصیه های شما درباره پرونده های تصویری چیست؟
22:51: ساختارهای دایرکتوری سفارشی
25:35: آیا توصیه می کنید محصولات و مجموعه ها را به پست های وبلاگ که در حال حاضر پر بازدید هستند پیوند دهید؟
30:08: سایت های تجارت الکترونیکی و مشارکت Marketplace
36:47: موجودی سیستم لجستیکی لجستیکی موجود از قبل
38:42: ردیابی محصولات
41:16: Shopify Plus در مقابل Shopify
45:52: آماده شدن برای تعطیلات
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
علاوه بر این ، به عنوان یک مزیت اضافی ، لورن و کوین دوباره به زندگی خود ادامه دادند و به س questionsالات دیگری که مخاطبان ما داشتند ، پاسخ دادند که می توانید در اینجا بررسی کنید:
https://www.youtube.com/watch؟v=o0j_S1ldIMI
1:08: نحوه استفاده از سایت Shopify با بودجه محدود.
4:09: کوین توضیح می دهد سایت های دارای فروشگاه Shopify و مشارکت های گوگل.
10:02: مهمترین قسمت محتوای صفحه PDP برای کوین.
14:59: نکات کوین برای سرعت بخشیدن به کارها و اولویت بندی ارائه برنامه ها بر روی بار.
19:16 خرید Shopify از محتوای تکراری و مدیریت چندین URL.
24:59: نظر کوین اگر تعداد محصولات یک عامل رتبه بندی باشد.
29:43: تصدیق سئوکاران در مورد ارزش ماندگاری مشتری.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ژورنال موتور جستجو را در YouTube دنبال کنید: یوتیوب
کوین ایندیگ را در دنبال کنید سایت اینترنتی و در LinkedIn