امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید.
اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد ، اینجا را کلیک کنید.

من بودم خواندن مقاله ای از دوست من روز دیگر و او روند جالبی داشت.
14.1٪ از کل جستجوها در Google به صورت یک سوال است.
در اینجا تجزیه و تحلیل در ایالات متحده است:
- چگونه – 8.07٪
- چه مقدار – 3.4٪
- کجا – .88٪
- چرا – .82٪
- چه کسی – .6٪
- کدام – .33٪
از آنجا که بیش از یک میلیارد کلمه کلیدی در سطح جهانی در Ubersuggest داریم و در حال حاضر یک بخش س questionsال داریم ، من فکر کردم که سرگرم کننده خواهد بود که ببینم در سراسر جهان چه شکلی است.
به عنوان سر بلند ، برای برخی زبانها کمی مشکل است زیرا افراد همیشه س aالی را با کلمات خاصی مانند “چگونه” شروع نمی کنند.
با این وجود ما می توانیم آمار جالبی را جمع آوری کنیم ، زیرا داده های مربوط به سال 2017 وجود دارد.
جستجوهای جهانی پرسش و پاسخ
در اینجا به نظر می رسد جستجوهای س questionال در سال 2017 چگونه است.

و اینجا 2018 است.

و 2019.

و 2020

هنگام مشاهده داده ها چه چیزی را مشاهده می کنید؟
به طور کلی ، درصد کلی سوالات جستجو بر اساس سوال افزایش یافته است. در سال 2017 این رقم 13.41 درصد بود و در سال 2020 به 14.52 درصد رسید.
هرچند تغییر بزرگ هر ساله کلمات کلیدی مرتبط “چگونه” افزایش می یافت. از 7.68 درصد در سال 2017 به 8.61 درصد در سال 2020.
حدس من این است که بیشتر از جمعیت جهان به اینترنت دسترسی پیدا کرده اند به دلیل انطباق گسترده دستگاههای تلفن همراه ، بیشتر آنها علاقه مند به یادگیری راه حل برای مشکلات خود هستند. از این رو افزایش جستجو در اصطلاحات مربوط به “چگونه” افزایش می یابد.

فقط به Neilpatel.com نگاه کنید. در اینجا ده صفحه محبوب من در برزیل از نظر سئو سایت وجود دارد.

5 صفحه از 10 صفحه برتر URL س questionال محور هستند.
و این فقط مربوط به مناطق در حال ظهور اینترنت نیست. به ترافیک SEO آمریکا من نگاه کنید …

60٪ از 10 صفحه اول مربوط به سالات است.
اما اینجا جایی است که جالب می شود …
رتبه بندی س toالات آسان تر است
اگرچه س questionsالات تقریباً 14.52٪ از جستجوها را در سطح جهان تشکیل می دهد ، اما نکته جالب توجهی وجود دارد.
رتبه بندی آنها بسیار راحت تر است.

به طور متوسط برای رتبه بندی در 10 کلمه برتر Google برای یک کلمه کلیدی دو کلمه ای به یک مرجع دامنه 58 نیاز دارید ، در حالی که برای رتبه بندی برای یک اصطلاح مربوط به س onlyال فقط به یک مرجع دامنه 39 نیاز دارید.
حال ، اگر این شما را متقاعد نمی کند که شروع به ایجاد محتوای مربوط به س questionsالات کنید ، این باید…
وبلاگهایی با 100000 بازدید کننده محتوای مربوط به س createال را ایجاد می کنند
ما از وبلاگهایی که ماهانه بیش از 100000 بازدید کننده SEO دارند تجزیه و تحلیل کردیم. وقتی 100 صفحه برتر آنها را بررسی کردیم ، در اینجا می خوانید که چه بخشی از ترافیک آنها از سالات ناشی شده است.

این یک ماده اصلی برای داشتن یک وبلاگ محبوب است. به علاوه شما به تعداد زیادی پیوند نیازی ندارید ، بنابراین برای رتبه بندی به اندازه یک مرجع دامنه نیازی ندارید.
اگر دنبال اصطلاحات مربوط به س questionال نمی روید ، باید این کار را انجام دهید. و در اینجا نحوه انجام این کار اگر شما باشم وجود دارد.
به Ubersuggest بروید و یکی از اصلی ترین کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود را تایپ کنید. لازم نیست برای آن اصطلاح رتبه بندی کنید ، در عوض ، شما از آن برای ایده استفاده می کنید.
برای NeilPatel.com یکی از کلمات کلیدی اصلی من در رابطه با وبلاگ من “بازاریابی دیجیتال” است.

هنگامی که “جستجو” را فشار دادید صفحه ای مشاهده خواهید کرد که به این شکل است:

من می خواهم روی “Keyword Ideas” در پیمایش سمت چپ کلیک کنید.

Uberuggest لیستی از هزاران ایده بالقوه برای کلمات کلیدی را به شما ارائه می دهد.

اکنون بر روی پیوند ناوبری “سوالات” کلیک کنید … این باید درست در بالای لیست ایده های کلمات کلیدی باشد.

سپس لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با س thatال به شما ارائه می شود که می توانید آنها را هدف قرار دهید.

این کلمات کلیدی به اندازه اصطلاحات محبوب نیستند ، اما تعداد زیادی از آنها وجود دارد که می توانید در اطراف آنها محتوا ایجاد کنید. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که بیشتر و بیشتر کلمات کلیدی را در Ubersuggest قرار دهید و به پیشنهادات مربوط به “سوال” نگاه کنید.
با گذشت زمان اگر روی صدها مورد از آنها محتوا ایجاد کنید ، متوجه اضافه شدن ترافیک می شوید.
این رقابتی نیست ، سایت های جدید می توانند به راحتی محتوای مبتنی بر سوال را رتبه بندی کنند.
فقط به Quora نگاه کنید. این یک سایت کاملاً حول پرسش و پاسخ است.

طبق Ubersuggest ، ماهانه تقریباً 141 میلیون بازدید از طریق SEO انجام می شود. این میزان بازدید از ایجاد محتوای مربوط به س That’sال زیاد است.
نتیجه
اگر محتوای مربوط به س createdال ایجاد نکرده اید ، باید این کار را شروع کنید.
این بخش بزرگی از بازدید من است و استراتژی ای است که ما برای همه مشتریان خود در من استفاده می کنیم آژانس تبلیغاتی.
هرچه جزئیات بیشتری در مورد محتوای خود کسب کنید ، وضعیت بهتری را نیز برای انجام آن انجام می دهید.
پس برای چی منتظری؟ برخی از کلمات کلیدی را تایپ کنید و پیدا کردن برخی از مطالب محبوب مبتنی بر سال را شروع کنید.

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید