این پست توسط Notix حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله مربوط به خود اسپانسر است.
اعلانهای فشاری یکی از مؤثرترین کانالها برای جذب مجدد کاربران هستند.
اما چگونه میتوانید از اعلانهای فشاری بهترین استفاده را در زمانی که در تجارت تبلیغ برای تبلیغکنندگان هستید، استفاده کنید؟
آنچه در ادامه میآید، نکات برتر و بهترین روشها برای استفاده از اعلانهای فشار برای دستیابی به مخاطبان است.
چرا باید از Push Notifications استفاده کنید
ظاهر اعلان سیستم، فوریت پیام و عمر محدود صفحه نمایش، اعلانهای فشاری را به یک دارایی ارزشمند تبدیل میکند.
وبسایتها در حال حاضر از اعلانهای فشاری به عنوان راهی برای جذب مجدد و کسب درآمد با مخاطبان خود استفاده میکنند. بسیاری از آنها تأیید می کنند که این قالب نتایج شگفت انگیزی را نشان می دهد – 6 میلیون کاربر در یک ماه، + 30٪ نتیجه کلی کسب و کار یا 10٪ از کل ترافیک کاربران بازگشتی.
اعلانهای فشاری رویکردی شخصیتر و تماس فوری برای اقدام دارند. این پیام های روی صفحه نمایش بهتری را نشان می دهند نرخ تبدیل (90%) همانطور که مستقیماً روی دسکتاپ یا دستگاه های تلفن همراه کاربران ظاهر می شوند.
-
چگونه اعلان های فشار در دستگاه های مختلف به نظر می رسند
اسکرین شات از Notix.co، صفحه اصلی، اکتبر 2021
چه زمانی باید دوباره کاربران را با اعلانهای فشاری جذب کنید تا ترافیک و درآمد خود را افزایش دهید
1. برای بازگشت به وب سایت خود به بازدیدکنندگان وب سایت بیشتری نیاز دارید
این زنگ خطر بزرگی است که زمان آن رسیده است که کاربرانی را که دیگر از وب سایت شما بازدید نمی کنند دوباره درگیر کنید. فرقی نمیکند به دلیل اینکه نمیدانستید چگونه به آنها دسترسی پیدا کنید، یا ارائهدهنده اعلان فشار به درستی کار نمیکند، دیگر باز نمیگردند.
به عنوان مثال، Golden Communications SRL، ناشر ایتالیایی، در حال از دست دادن سهم زیادی از ترافیک بود. آن زمان بود که تصمیم گرفتند از پوش نوتیفیکیشن استفاده کنند.
نتیجه افزایش قابل ملاحظه تعداد کاربران بازگشتی بود که تا 10٪ از کل ترافیک او را تشکیل می داد. و اکنون آنها با موفقیت از کاربران بازگشتی نیز کسب درآمد می کنند.
در اینجا برخی از اعلانهای فشاری که آنها پیادهسازی کردهاند آمده است:
اسکرین شات از Notix.co، قیمت گذاری، اکتبر 2021
می توانید پرونده را با جزئیات بیشتر بخوانید اینجا.
افزایش لیست مشترکین و داشتن نرخ تکرار مشتری خوب به شما کمک می کند تا درآمد کلی را افزایش دهید و جریان ترافیک ثابتی داشته باشید.
2. شما باید ترافیک جدید خود را افزایش دهید
اعلانهای فشاری میتوانند به شما کمک کنند تا ارزش و کیفیت وبسایت خود را ثابت کنید و حجم ترافیک خود را افزایش دهید. علاوه بر این، آنها به UX شما آسیبی نخواهند رساند.
استفاده مؤثر از این پیامها میتواند ترافیکی را که قبلاً به محتوای شما علاقهمند بود، بازگرداند. آنها به شما کمک می کنند بازدید از صفحه خود را افزایش دهید و در عین حال زمان بیشتری را در وب سایت خود صرف کنید.
گروه Mallu که بر روی بازیهای اجتماعی و تمام آزمونهای خانوادگی متمرکز است، از اعلانهای فشاری برای افزایش فهرست کاربران وبسایت خود از طریق یک فرمت غیرتهاجمی استفاده کرد.
از آنجایی که اعلانهای فشاری فضای اضافی را در وبسایت نمیگیرند، کاربران را از پیمایش خوشحال در وبسایت باز نمیدارند – تجربه آنها را از نقطه نظر آگاهی اضافه بهبود میبخشند.
علاوه بر این، این واقعیت که آنها به عنوان اعلان های سیستم ظاهر می شوند (حتی زمانی که کاربر در وب سایت نیست) نیز به موفقیت کلی کمپین و UX کمک کرد.
اعلانها به حدی موفقیت آمیز بود که وبسایت Mallu تنها در یک ماه از 200000 مشترک به 6 میلیون مشترک رسید.
باور نکردنی درسته؟
و تنها کاری که آنها انجام دادند این بود که دوباره کاربران غیرفعال قدیمی خود را جذب کنند، به طور موثر به کاربران جدید دسترسی پیدا کنند، و شروع به کسب درآمد از ترافیک با پیشنهادات جدید (تبلیغ کننده) با اعلان های فشاری کردند.
این همچنین بازده کلی کسب و کار را تا 30 درصد افزایش داد.
اگر کنجکاو هستید که در مورد این پرونده بیشتر بخوانید، می توانید در مورد آن مطالعه کنید اینجا.
اعلانهای فشاری یک فناوری Google Cloud Messaging (FCM) هستند که میتوانند به بهبود تصویر وبسایت شما کمک کنند.
جدا از اینکه یک فناوری رسمی گوگل هستند، آنها با محتوا و طراحی وب سایت شما ترکیب می شوند و به عنوان هشدارهای مهم ظاهر می شوند و بر UX تأثیر نمی گذارند.
3. شما باید بازدیدهای تبلیغاتی خود را افزایش دهید
وقتی در حال کسب درآمد از وب سایت خود هستید، باید بهترین روش ها را برای بستن ماه به عنوان برنده پیدا کنید – اعلان های فشار می تواند کمک کننده باشد.
اعلانهای فشاری میتوانند به شما کمک کنند بازدید از صفحه خود را افزایش دهید، که باعث بازدید بیشتر تبلیغات میشود.
استفاده از یک سرویس تایید شده، یا حتی آزمایش آن به موازات با یک ارائه دهنده اعلان فشار دیگر، می تواند به میزان قابل توجهی میزان موفقیت نمایش تبلیغات شما را بهبود بخشد.
و از آنجایی که اعلانهای فشاری فضای اضافی را در وبسایت شما اشغال نمیکنند، مجبور نخواهید بود هیچ یک از محتوا یا موجودی تبلیغات خود را جایگزین کنید.
4. می خواهید از وب سایت خود کسب درآمد کنید
چرا کاربران غیرفعال را از دست می دهید، وقتی می توانید از آنها کسب درآمد کنید؟
هنگامی که یک جریان کاربر فعال و پایدار (جدید یا درگیر مجدد) دارید، باید کسب درآمد از وب سایت را در نظر بگیرید. در واقع انواع مختلفی وجود دارد بسته های کسب درآمد وب سایت که تضمین می کند کاربران شما با هشدارهای فشار سفارشی شده هدف قرار می گیرند.
ترافیک وب سایت شما شروع به دریافت پیام های فشار می کند، به طور خاص برای علاقه آنها بهینه شده است، با پیشنهادات شخص ثالث از شبکه های تبلیغاتی. بنابراین، اگر ندانید از کجا پیشنهاداتی برای تبلیغ برای کاربران خود پیدا کنید، مشکلی وجود ندارد. شما فقط می توانید به متخصصان اجازه دهید این کار را انجام دهند.
Gandul Network، یک ناشر محبوب رومانیایی، گواه موثر بودن کسب درآمد از اعلان فشار است. این رهبر مخاطب تصمیم گرفت از اعلانهای فشار برای افزایش بیشتر درآمد خود استفاده کند.
در مرحله اولیه، آنها به آزمایش و جمعآوری دادههای ارسال اعلانهای فشار برای تجزیه و تحلیل محدود شدند. همانطور که نتایج انتظارات آنها را برآورده کرد، آنها شروع به ارسال محتوای فشار مارک دار کردند. این به آنها کمک کرد تا علاقه و تعامل کاربران را با محتوای وب سایت خود افزایش دهند.
از آنجایی که تلاشهای آنها نتایج خوبی داشت، آنها با موفقیت اعلانهای فشاری را به یک جریان درآمد تبدیل کردند. علاوه بر این، ناشر همچنین از آنجایی که از سرویسی استفاده میکرد که هزینهای برای ارسال اعلانهای فشاری دریافت نمیکرد، توانست ROI خود را افزایش دهد.
می توانید مقاله کامل درباره شبکه گندول را مطالعه کنید اینجا.
چگونه می توانید کاربران را به وب سایت بازگردانید؟
برخی از محبوبترین و آزمایششدهترین راهحلهایی که بازاریابان و کسبوکارها برای ارتباط مجدد با مشتریان خود استفاده میکنند عبارتند از:
- اجرای یک اسکریپت ویژه برای جمع آوری اعلان های فشار مشترکین.
- حفظ جریان ترافیک ثابت.
- تایید مجدد شهرت وب سایت.
- اطمینان از یک UX موثر.
بیایید به بهترین روشهایی که ناشران از اعلانهای فشاری استفاده میکنند بپردازیم. بیشتر بخوانید در مورد مزایای پوش نوتیفیکیشن برای وب مسترها.
نکاتی برای جذب مجدد موثر ترافیک
برای بازگرداندن کاربران به وب سایت خود، باید با یک برنامه محتوای قوی شروع کنید.
محتوایی که از طریق فشار منتشر و ارسال میکنید نیز باید مقیاسپذیر و با کیفیت باشد.
چند منظوره ترین نکات برای بازگرداندن مخاطبان در اینجا آمده است:
- فقط پیام های فشار منحصر به فرد ارسال کنید: این یک کار ساده و در عین حال چالش برانگیز است. دوبار تکرار یک پیام تنها کاربران شما را به لغو اشتراک سوق می دهد و آنطور که فکر می کنید CTR را افزایش نمی دهد.
- همیشه مطمئن شوید که اعلانهای فشار را به موقع ارسال میکنید: هیچ کس نمی خواهد برای پیوستن به رویدادهایی که قبلاً رخ داده است اعلان دریافت کند. شما می توانید پیام های خود را از طریق تنظیمات TTL به بهترین وجه زمان بندی کنید.
- با استفاده از لوگوها و تصاویر توصیفی، محتوای خود را برندسازی کنید: این به شما کمک می کند تا CTR و آگاهی از برند خود را افزایش دهید.
- با اعلان های فشار زیاده روی نکنید: حتی اگر یک وب سایت خبری راه اندازی می کنید، کاربران شما احتمالاً نمی خواهند هزاران هشدار در روز دریافت کنند.
- اطمینان حاصل کنید که مخاطبان خود را تقسیم بندی کرده و آنها را فقط با محتوای مرتبط هدف قرار دهید: این همچنین به شما کمک می کند تعداد اعلان هایی را که برای هر کاربر ارسال می کنید محدود کنید.
موثر خدمات درگیر مجدد ترافیک می تواند به شما کمک کند تا کاربران خود را بر اساس نیازهای وب سایت خاص مانند علایق، مشخصات جمعیتی یا مسیر در امتداد قیف فروش جمع آوری و سازماندهی کنید. موارد جدی تر به شما اجازه می دهند آنها را با عدم فعالیت آنها هدف قرار دهید.
با کار با یک سرویس اطلاع رسانی فشاری خوب، می توانید پایگاه داده خود را از ارائه دهنده قبلی خود منتقل کنید و همزمان کاربران جدید را جمع آوری کنید.
برخی از ارائه دهندگان حتی با تبدیل فید RSS خود به اعلان های فشاری و تحویل خودکار پیام به مشترکین RSS، به شما اجازه می دهند دوباره با کاربران از دست رفته ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب شما نیازی به ایجاد دستی پیام های جدید در هنگام ایجاد تغییرات ندارید.
اما یک سرویس واقعا خوب همه این ویژگی ها را ارائه می دهد.
تعامل مجدد راه را برای کسب درآمد باز می کند
اکنون که پایگاه داده کاربران بزرگتری دارید، شرم آور است که از وب سایت خود کسب درآمد نکنید.
همانطور که قبلاً دیدیم، کسب درآمد از طریق پوش نوتیفیکیشن به معنای هدف قرار دادن کاربران وب سایت شما با پیشنهادات مختلف است. و برای انجام موثر این کار نیازی به متخصص بودن ندارید، زیرا سرویسهای اطلاع رسانی فشاری وجود دارند که بستههای ویژهای را نیز ارائه میدهند.
Push notification سرویسی است که می تواند بسیاری از نیازها را برآورده کند. سود در بالای لیست قرار دارد – چه فقط کاربران خود را دوباره جذب کنید یا در هزینه های خود با یک سرویس مقرون به صرفه صرفه جویی کنید.
کسب درآمد از طریق اعلان فشار به شما امکان کنترل تبلیغات را می دهد. شما می توانید دسته بندی های عمودی یا تبلیغاتی و همچنین تعداد دفعات تبلیغات را انتخاب کنید.
تنها چیزی که باقی می ماند این است که کاربران دوباره با تبلیغات درگیر شوند – و شما شروع به دریافت کمیسیون می کنید.
قبل از اینکه بتوانید کسب درآمد از وب سایت خود را شروع کنید، مطمئن شوید که یک شریک قابل اعتماد پیدا کنید که حجم ترافیک و ویژگی های شما را تجزیه و تحلیل کند – و به شما بگوید که آیا وب سایت شما برای کسب درآمد آماده است یا خیر.
کار با یک ارائه دهنده جدی همچنین به این معنی است که شما فقط تبلیغات تأیید شده را از تبلیغ کنندگان خوب دریافت خواهید کرد و وب سایت خود را از خطرات در امان نگه می دارید.
انتخاب بهترین ارائه دهنده Push Notifications [Checklist]
چه کسی دریافت مزایای اضافی را دوست ندارد؟ به خصوص هنگامی که آنها با اشتراک گنجانده شده اند.
با این حال، برخی از ویژگی ها بسیار مهم تر از سایرین هستند.
اطمینان حاصل کنید که به دنبال ارزش افزوده ای هستید که هر ویژگی می تواند به طور بالقوه برای استراتژی های وفاداری کاربر و کسب درآمد شما ایجاد کند.
در اینجا برخی از بهترین ویژگیها و خدماتی وجود دارد که میتواند به ناشران کمک کند تا تلاشهای خود را برای مشارکت مجدد و کسب درآمد بهبود بخشند.
- افزایش عملکرد واقعی: قابلیت تحویل پیام حداقل 90٪ و نرخ اشتراک فشار کاربر که می تواند پذیرش یک سرویس اضافی را توجیه کند.
- گزینه ای برای ردیابی تحویل ها نه تنها با کلیک و نمایش، بلکه با URL برای حداکثر دقت در هنگام کمپین ها و نتایج آزمایش. ردیابی تحویل به این روش زمانی مفید است که تصاویر را از طریق URL آنها آپلود کنید. این به شما امکان می دهد بررسی کنید که چند بار آن URL ها فعال شده اند. و دانستن این موضوع به شما ایده ای از قابلیت تحویل آنها می دهد.
- ادغام های درخواستی با خدمات اضافی، جدای از تبدیل فید RSS به اعلان های فشار.
- کمک از مدیران حساب که مایل به کمک هستند حتی در مورد تغییرات سفارشی یا کد.
- امکان خودکارسازی اعلانهای فشاری.
- نرمافزاری با کاربری آسان که هر بار که نیاز به ارسال فشار دارید، به دستورالعملها نگاه نمیکنید.
- کمک در ایجاد یک استراتژی بازاریابی اعلانهای فشاری که برای وبسایت شما کارساز خواهد بود.
- فناوری اعلانهای فشاری که به وبسایت یا UX شما آسیبی نمیرساند.
بعد چه می شود؟
با عضویت، تصویر کاملی از کارهایی که یک سرویس اطلاع رسانی فشار قابل اعتماد می تواند برای وب سایت شما انجام دهد را دریافت کنید Notix در حال حاضر.
شما تمام راههای دسترسی به مشتریان خود را کشف خواهید کرد – از تعامل کاربر گرفته تا بهبود درآمد و حفظ یک UX سالم.
تصویر ویژه: تصویر توسط Notix. با اجازه استفاده شده