ارائه دهنده نرم افزار SEO Moz توسط شرکت بازاریابی ایمیل iContact خریداری شده است و قصد دارد دو ابزار را ادامه دهد.
Moz در سال 2004 راه اندازی شد و از آن زمان به بعد تبدیل شده و به یکی از محبوب ترین مجموعه های نرم افزار SEO تبدیل شده است.
شرایط این معامله فاش نشده است ، اما برنامه های مربوط به آینده نام تجاری Moz در مصاحبه ای با رئیس شرکت بازاریابی iContact ، مایکل پپه به اشتراک گذاشته شده است.
مهمترین اقدام برای کاربران Moz این است که نام تجاری درایت باقی بماند و نرم افزار آن همچنان ارائه شود.
در واقع ، iContact قصد دارد پیشنهادهای فعلی Moz را بهبود ببخشد و آنها را با نرم افزار بازاریابی ایمیل خود ترکیب کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در اینجا اطلاعات بیشتری درباره آنچه در مورد معامله Moz & iContact شناخته شده است در اینجا آورده شده است.
Moz توسط iContact به دست آمده است: تمام جزئیات تاکنون
iContact کیست؟
iContact یک مارک بازاریابی از طریق ایمیل و زیرمجموعه J2 Global است. مارک های خواهر شامل Campaigner ، SMTP ، Communicator و Kickbox هستند که همگی متمرکز بر تهیه ابزار بازاریابی از طریق ایمیل برای مشاغل کوچک و متوسط هستند.
برای بیان اینکه iContact چقدر بزرگ است ، Pepe می گوید که نرم افزار آن سال گذشته 68 میلیارد ایمیل ارسال کرده است. J2 Global یک شرکت تجاری است که به عنوان JCOM در NASDAQ ذکر شده است.
چرا iContact Moz را خریداری می کند؟
پپه دلایل علاقه iContact به خرید Moz را در میان می گذارد ، دلیل اصلی آن این است که آنها در ارائه خدمات به همان مشتریان تمرکز دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
وی افزود: “اگر از مشتریان خود كه به طور روزمره انجام می دهیم ، س whatال كنیم چه ابزاری شماره یك فراتر از ایمیل به آنها نیاز دارند ، بدون شك سئو است. بنابراین یک جفت عالی از سئو و بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد. “
په په می افزاید که او Moz را به عنوان یک شرکت ارزش محور می داند و این خرید امکان افزودن ارزش بیشتر به پایگاه مشتری هر دو شرکت را فراهم می کند.
iContact با Moz چه کاری انجام می دهد؟
برنامه های دقیق برای مارک Moz در این مرحله نامشخص است ، به غیر از اینکه قطعاً با درایت باقی خواهد ماند.
پپه به ایده ترکیب اجزای ابزار ارائه شده توسط Moz و iContact برای پشتیبانی از تمام نیازهای مشتریان خود اشاره دارد.
“و به ویژه در این عصر ، شما می دانید که ما در یک اکوسیستم پیچیده زندگی می کنیم که شامل مشتریان ، همکاران ما ، شرکای ما است. و اینکه بتوانم به فکر حمایت از همه نیازهای آنها و رشد همه این م thinkلفه ها باشم ، فکر می کنم از نظر موز یکی از دستور کارها بوده است و خود ما هم با تمام وجود به آن اعتقاد داریم …
و بنابراین من فکر می کنم که ما نه تنها ارزش ها را به اشتراک می گذاریم ، بلکه آینده مشترکی را با هم داریم. “
سارا برد ، مدیر عامل شرکت Moz ، می گوید که اطمینان دارد Moz به پیشرفت خود ادامه خواهد داد و معتقد است iContact ارزش سئو را می فهمد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در پستی در وبلاگ iContact ، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد برنامه های تولید محصولات SEO بیشتر را تسریع کند:
“ماموریت iContact و مارک های خواهر آن ، Campaigner ، SMTP و Kickbox ، که با هم به عنوان زیرمجموعه J2 Global (NASDAQ: JCOM) فعالیت می کنند ، کمک به رشد مشاغل و تعامل با مشتریان است. منابع و استعداد موجود در این سبد بازاریابی دیجیتال باید به Moz کمک کند تا برنامه های تولید را برای ایجاد سئو و سایر محصولات بازاریابی دیجیتال که می تواند صنعت را تغییر دهد ، تسریع کند. “
در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.
نظر جامعه سئو در مورد خرید چیست؟
جامعه جستجوگرها اندازه و دامنه استفاده از iContact را تشخیص می دهد و به نظر می رسد این خرید را امری خوب برای آینده سئو و ابزارهای بازاریابی ایمیل می داند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در اینجا مجموعه ای از توییت های مربوط به اعلامیه خرید وجود دارد:
چه خبر! تبریک می گویم @ موز تیم ، SarahBird، randfish و iContact. منتظر آغاز جدید سئو و ایمیل هستیم. https://t.co/fks88V8Ixu pic.twitter.com/rnWNhd4nx0
– هیمانی کانکاریا (himani_kankaria) 4 ژوئن 2021
من به عنوان شخصی که در MozCon 2016 صحبت می کردم و قبلاً در وبلاگ محترم شما مشارکت داشتم ، از شرکت و جامعه بسیار خوشحالم!
– ساموئل اسکات (samueljscott) 4 ژوئن 2021
به همه در Moz تبریک می گویم ، دیدن بازی نرم افزار SEO در لیگ های بزرگ بسیار جالب است!
– باری آدامز 📰 (badams) 4 ژوئن 2021
بسیار هیجان انگیز است ، تبریک می گویم. من امیدوارم که این برای تیم و سیستم عامل چیزهای عالی داشته باشد و ایده های خوب را تسریع کند.
– هدر فیزیوک (HeatherPhysioc) 4 ژوئن 2021