مایکروسافت تبلیغات ویژگی های جدیدی را به چپ و راست ارائه داده است. در این مقاله ، موارد برجسته آنچه شما باید بدانید را مرور خواهیم کرد.
پشتیبانی API از Google Import
Microsoft Ads ‘از انتشار جهانی پشتیبانی API برای Google Import خبر داد. واردات Google مایکروسافت اکنون به کاربران API اجازه می دهد کمپین های Google Ads را با Microsoft Ads همگام سازی کنند. این راه حل های مختلفی را برای اتوماسیون و شخصی سازی ایجاد می کند.
Google Import API فشار را بر توسعه دهندگان می آورد زیرا از API برای همه ویژگی های جدید پشتیبانی می كند ، به این معنی كه به عنوان مثال ، ابزارها برای ایجاد پشتیبانی از ویژگی های جدید با ظهور دیگر تحت فشار نخواهند بود. مایکروسافت در مستندات خود به عنوان مثال به تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) اشاره کرده است. وقتی ویژگی های جدیدی مانند RSA منتشر می شوند ، از نظر تاریخی ، ابزارهای مدیریت جستجو برای ایجاد پشتیبانی از این ویژگی های جدید مورد نیاز بوده اند. اکنون ، با استفاده از API ، آن دسته از کاربران می توانند از همگام سازی خودکار Google Ads پشتیبانی کنند حتی اگر برنامه آنها برای پشتیبانی از آن ویژگی های جدید (RSA ، در این مثال) به طور مستقل به روز نشده باشد.
به زودی: مسابقه مشتری
در ماه های آینده ، Microsoft Customer Match Customer Match به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا مخاطبان خود را از آدرس ایمیلی که از طریق مخاطبان شخص اول شخص خود جمع آوری کرده اند ، ایجاد کنند تا افراد در شبکه جستجوی Microsoft و Microsoft Audience Network را هدف قرار دهند.
سفارشی سازی های شمارش معکوس اکنون برای تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) در دسترس هستند
و در مورد تبلیغات جستجوی پاسخگو ، مایکروسافت آگهی اعلام کرده است که سفارشی سازهای شمارش معکوس اکنون در RSA ها در دسترس هستند. شمارش معکوس سفارشی سازی به طور خودکار برای تاریخ یا زمان رویداد تبلیغ شده شمارش معکوس می کند. تنظیم کننده های تبلیغات Microsoft Ads به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد تا شمارش معکوس را تا یک دقیقه در تبلیغات خود اضافه کنند.
در اینجا زمان تبلیغ شما نمایش داده می شود و نمونه هایی از نحوه نمایش آن.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این تنظیم کننده ها برای تبلیغات جستجوی پویا و تبلیغات متنی گسترده در دسترس بوده اند اما قبلاً برای RSA ها که اکنون نوع پیش فرض برای کپی تبلیغات هستند ، در دسترس نبوده اند.
تبلیغات جستجوی پاسخگو نوع پیش فرض برای کپی آگهی جدید است
گوگل اخیراً اعلام کرده است RSA نوع پیش فرض نسخه جدید آگهی است ، بنابراین ممکن است اعلامیه مایکروسافت تعجب آور نباشد.
تبلیغ کنندگان هنوز گزینه ایجاد تبلیغات متنی گسترده را دارند اما تبلیغات جستجوی پاسخگو اکنون نوع پیش فرض هستند.
برچسب های بازاریابی مجدد دینامیکی خود را با UP Tag Helper امتحان کنید
مایکروسافت یاور برچسب UET اکنون علاوه بر آزمایش اجرای UET و اهداف تبدیل ، لیست های بازاریابی مجدد پویا را نیز آزمایش خواهد کرد.
نماد UET Tag UP در مرورگر شما.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به سادگی مخاطبانی را که می خواهید آزمایش کنید انتخاب کنید و روی “تست این مخاطب” کلیک کنید ، سپس helper tag UET را باز کنید و وارد صفحه فرود خود شوید و “شروع آزمون” را کلیک کنید. سپس می توانید از طریق مخاطبان خود حرکت کرده و مواردی را که پسوند ثبت می کند نظارت کنید.
به زودی: برنامه های افزودنی Flyer
تبلیغ کنندگان می توانند بروشورهای خود را به تبلیغات متصل کنند تا در محصولات و تبلیغات بیشتر جذابیت و دید بیشتری داشته باشند. این ویژگی برای Microsoft Ads غیرقانونی است و فقط در ایالات متحده در ابتدا در دسترس خواهد بود.
بروشورهای خود را به تبلیغات اضافه کنید و تعامل بیشتری با محصولات و تبلیغات خود داشته باشید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مخاطبان جدیدی که در بازار حضور دارند
مایکروسافت تبلیغات 60 مخاطب جدید در بازار را برای جستجو و تبلیغات مخاطبان در ایالات متحده گسترش می دهد. دو نفر از این مخاطبان جدید شامل مخاطبان فصلی جدید هستند: روز مادر و بازگشت به مدرسه. Microsoft Ads منتشر کرده است لیست کامل مخاطبان بازار در اینجا.
منبع: