Meta محتوای مارک دار را روی Reels منتشر کرده است، بنابراین سازندگان اکنون می توانند از برچسب “مشارکت های پولی با” در پست های ارگانیک استفاده کنند و حامیان مالی شرکت کننده می توانند به راحتی آنها را به تبلیغات محتوای مارک دار تبدیل کنند.
چگونه کار می کند. اگر یک خالق هستید و محتوای مارک دار را در فیس بوک Reels به اشتراک می گذارید، باید از ابزار محتوای مارک فیس بوک برای برچسب گذاری کسب و کار مرتبط با برند یا محصول استفاده کنید. پس از برچسب گذاری، شریک تجاری شما مطلع می شود و معیارهای خاصی را در مورد پست شما دریافت می کند.

آنچه متا می گوید. در یک پست وبلاگ، متا گفت: «تمام محتوای سازنده که دارای یک برند یا محصول برای تبادل ارزش است یا تحت تأثیر آن قرار میگیرد (مثلاً پرداخت پولی یا هدایای رایگان) باید آن تجارت را نیز برچسبگذاری کند. پس از برچسب گذاری، شریک تجاری مطلع می شود و معیارهای خاصی را در مورد پست شما دریافت می کند.
سیاست های محتوای مارک دار سازندگانی که از پستهای محتوای مارکدار در Meta استفاده میکنند، باید از خطمشیهای محتوای مارکدار خود پیروی کنند. این خطمشیها سازندگان را از تبلیغ محتوای خاص منع میکند، همچنین محتوایی را که نیازمند محدودیتهای اضافی یا مجوز شرکای تجاری از طرف شرکای تجاری است، تعریف میکند.
متا این سیاست ها و محدودیت های محتوا را در خود تعریف می کند راهنمای تنظیم محتوای مارک در فیس بوک با دستورالعمل های گام به گام و جزئیات بیشتر در مورد ویژگی ها.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر خالق هستید و از متا پیروی می کنید سیاست های کسب درآمد شریک، شما باید واجد شرایط استفاده از ابزار محتوای مارک دار باشید تا زمانی که آنها با خط مشی های محتوای مارک خود که در بالا پیوند داده شده است مطابقت داشته باشند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.