آزمایشگاه های بازاریابی LinkedIn یک مرکز یادگیری جدید درخواستی است که در آن بازاریابان می توانند به منابع رایگان درباره نحوه تبلیغات در LinkedIn دسترسی پیدا کنند.
این دوره با 6 دوره که توسط متخصصان داخلی که بهترین روشهای تبلیغات LinkedIn را در صنایع مختلف مطالعه کرده اند ، راه اندازی شده است.
مطالب دوره از مقدماتی تا متوسط است و همه در یک مسیر یادگیری گام به گام ارائه می شوند.
این یک فرصت عالی برای بازاریابان است تا در مورد تولید سرنخ از طریق تبلیغات در یک پلت فرم که 5 برابر بیشتر از صفحات فرود منظم تبدیل می کند ، اطلاعات بیشتری کسب کنند.
آزمایشگاه های بازاریابی LinkedIn راه حل ایجاد شده برای متخصصان بازاریابی است که می خواهند بهترین شیوه های تبلیغات LinkedIn را بیاموزند ، استراتژی های تبلیغات خود را اصلاح کنند و از ابزارهای بازاریابی در LinkedIn مطلع باشند.
پیشنهادات دوره اولیه شامل محتوای اساسی مانند چگونگی راه اندازی اولین کمپین و چگونگی راه اندازی استراتژی بازاریابی محتوا در LinkedIn است.
کلیه دوره ها از طریق مرکز آزمایشگاه های بازاریابی LinkedIn قابل دسترسی است. با بازدید از مرکز برای اولین بار ، تلاش می شود تا مسیر یادگیری را بر اساس شغل شما تنظیم کند.
از شما سال می شود که آیا کمپین های تبلیغاتی انجام می دهید ، برنامه ریزی رسانه ای یا هر دو انجام می دهید.
گزینه مربوط به خود را انتخاب کنید و LinkedIn دوره های مربوطه را باز می گرداند. یا می توانید روی “مشاهده همه مسیرهای یادگیری” کلیک کنید و خودتان مشخص کنید کدام دوره ها مناسب ترین دوره هستند.
همانطور که مشاهده می کنید ، هر دوره دارای برچسبی است که سطح مطالب تحت پوشش و مدت زمان تکمیل دوره را نشان می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
لیست کامل پیشنهادات دوره اولیه به شرح زیر است:
- معرفی تبلیغات LinkedIn
- استفاده از هدف گذاری تبلیغاتی LinkedIn
- گزارش و تجزیه و تحلیل برای تبلیغات LinkedIn
- ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوای تمام قیف در LinkedIn
- استفاده از LinkedIn برای آگاهی از برند
- استفاده از LinkedIn برای تولید سرب
هر دوره با یک ارزیابی شخصی (قبل از دوره) اختیاری آغاز می شود که شامل مجموعه ای از سوالات طراحی شده برای ارزیابی دانش موجود شما در مورد یک موضوع است.
محتوای اصلی هر دوره با استفاده از ترکیبی از متن و فیلم تنظیم شده است تا تعاملی باشد. اگرچه LinkedIn تخمین می زند که برای تکمیل هر دوره چه مدت زمان لازم است ، شما می توانید آنها را با سرعت خود تکمیل کنید.
هر دوره دارای چندین م componentsلفه است که همه آنها دروس اختصاصی خود را دارند. پس از اتمام یک سری از درس ها ، یک “دانش” در پایان وجود دارد که شما را در مورد مطالبی که گذرانده اید س quال می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نمونه ای از دوره آزمایشگاه های بازاریابی LinkedIn
در اینجا مثالی از آنچه در یکی از دوره های LinkedIn گنجانده شده است ، آورده شده است. برای این مثال ما به دوره “استفاده از LinkedIn’s Ad Targeting” خواهیم پرداخت.
با استفاده از هدف گذاری تبلیغاتی LinkedIn:
- خلاصه
- خودارزیابی قبل از دوره (اختیاری)
- مقدمه ای بر هدف گذاری LinkedIn
- نحوه هدف گذاری LinkedIn چگونه کار می کند
- هدف گذاری مخاطبان توسط نمایه اعضا انجام می شود
- دو روش برای هدف گذاری در LinkedIn
- چه زمانی از AND-OR Targeting استفاده کنید
- اهداف بازاریابی خود را با هدف قرار دهید
- بررسی دانش
- ویژگی های مخاطب
- ویژگی های مخاطبان موجود است
- چگونه می توان با ویژگی های مخاطب هدف قرار داد
- بررسی دانش
- مخاطبان همسان
- چگونه مخاطبان همسان LinkedIn ایجاد کنیم
- هدف گذاری مجدد
- تماس با هدف
- هدف گذاری شرکت
- ادغام داده ها با شرکای بازاریابی LinkedIn
- نحوه دستیابی به اعضا با خصوصیات حرفه ای مشابه
- بررسی دانش
- هدف قرار دادن نسخه ی نمایشی
- هدف قرار دادن
- نتایج پیش بینی شده خود را مشاهده کنید
- بررسی دانش
- بهینه سازی استراتژی هدف گیری خود
- بهترین روش ها
- بررسی دانش
- بررسی دوره
- بررسی دوره
- نظر سنجی
- تبریک می گویم!
هیچ نشان یا حق رجزخوانی خاصی در رابطه با اتمام یکی از این دوره ها وجود ندارد. اما یادگیری نحوه تولید سرنخ های بیشتر به خودی خود یک پاداش است ، درست است؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منبع: وبلاگ تجارت LinkedIn