به روزرسانی پروفایل های LinkedIn به کاربران امکان می دهد تا بر اساس مهارت هایی که به عنوان ارائه دهنده خدمات ارائه می دهند ، رتبه بندی و بررسی شوند.
بررسی ها در قسمت جدیدی در نمایه های کاربرانی که گزینه لیست خدمات را فعال کرده اند نمایش داده می شود.
ویژگی های لیست خدمات LinkedIn به ارائه دهندگان خدمات و SMB ها اجازه می دهد تا مهارت هایی را که می توانند به مشتریان آینده ارائه دهند ، برجسته کنند.
این برنامه در سال 2019 راه اندازی شد و تا کنون تنها یک لیست ثابت از نام های مختلف خدمات بود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اکنون بخش خدمات نمایه های LinkedIn شامل نظرات مشتریان قبلی است ، که می تواند راه موثری برای برجسته شدن و فروش خود در زمینه رقابتی باشد.
کاربرانی که صفحه سرویس را در نمایه خود فعال کرده اند ، ایمیلی از LinkedIn دریافت کرده اند که روی آن آمده است:
“ما مشتاق هستیم که به اشتراک بگذاریم که اکنون می توانید نظرات خود را به عنوان ارائه دهنده خدمات در LinkedIn دریافت کرده و مشاهده کنید. برای مشاهده نظراتی که از مشتریان قبلی دریافت کرده اید یا برای مدیریت نظرات خود ، کافی است به صفحه سرویس خود بروید. اگر در صفحه خدمات خود هیچ نظری دریافت نکرده اید ، مطمئن شوید که با ارسال دعوت نامه بازبینی ، مرورهای فزاینده را شروع کنید. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در تلاش ظاهری برای جلوگیری از سوء استفاده از هر دو طرف ، بررسی های LinkedIn را فقط می توان فقط بر اساس دعوت گذاشت. این باید کاربران را از حمله با نظرات منفی محافظت کند.
برای جلوگیری از اسپم مخاطبین با دعوت نامه های بازبینی ، هر کاربر 20 اعتبار دعوتنامه دارد. این محدودیت شدید باید کاربران را تشویق کند تا با دقت در مورد دعوت نامه هایی که برای آنها ارسال می شود فکر کنند.
اگر هنوز یک صفحه خدمات در نمایه LinkedIn خود ایجاد نکرده اید ، اکنون بهترین زمان برای انجام این کار است. دستورالعمل ها را در قسمت بعدی مشاهده کنید.
نحوه ایجاد صفحه خدمات در LinkedIn
کاربران و SMB های شخصی می توانند صفحات فرود اختصاصی را در نمایه های LinkedIn خود ایجاد کنند تا خدمات خود را به نمایش بگذارند.
مراحل زیر را برای ایجاد صفحه خدمات دنبال کنید:
- روی نماد نمایه در بالای صفحه اصلی LinkedIn خود کلیک کنید.
- کلیک کنید بر روی باز به دکمه.
- انتخاب کنید ارائه خدماتبه
- کلیک کنید بر روی ادامه هید دکمه پس از بررسی چگونه کار می کندبه
- اطلاعات راه اندازی صفحه سرویس را تکمیل کنید.
- کلیک کنید بر روی بعد دکمه.
- اطلاعاتی را که در صفحه سرویس شما ظاهر می شود ، پیش نمایش کنید.
- کلیک کنید بر روی تغییرات ایجاد کنید برای تنظیم صفحه سرویس خود یا کلیک روی انتشار برای ایجاد سرویس شما
- مشاهده صفحه توسط اعضا
پس از ایجاد صفحه خدمات ، می توانید حداکثر 20 مشتری قبلی را برای نوشتن نظر دعوت کنید. مشتریان باید اتصالات درجه یک باشند.
در اینجا نحوه دعوت از مشتریان برای بررسی خدمات شما آمده است:
- روی نماد نمایه در بالای صفحه اصلی LinkedIn خود کلیک کنید.
- کلیک کنید بر روی مشاهده پروفایل دکمه.
- کلیک کنید بر روی ارائه خدمات ماژول در بالای نمایه شما
- کلیک کنید بر روی دعوت به مرور کنید دکمه.
- دسته خدمات را انتخاب کنید.
- کلیک کنید بر روی بعد دکمه.
- روی کادر تأیید کنار مشتری (های) قبلی مربوطه کلیک کنید.
- کلیک کنید بر روی دعوت دکمه.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این ویژگی به تدریج در حال راه اندازی است و فقط بر روی دسکتاپ در دسترس است. نظرات را می توان در حال انتشار جمع آوری کرد ، اما بلافاصله نمایش داده نمی شود.
منبع: مت ناوارا در توییتر