
مردم عاشق تماشای داستان هستند. از همین رو تجربه های قابل شنیدن داستان بسیار محبوب هستند بسیاری از سیستم عامل ها برای ایجاد این داستان های قابل لمس وجود دارند و اکنون گوگل نسخه خاص خود را با نام Google Web Stories دارد.
Google Web Stories: توضیح داده شده
Google Web Stories هستند طراحی شده توسط فناوری AMP و متعلق به گوگل است. آنها تجربیات غوطه وری و تمام صفحه هستند که می توانید در وب سایت خود میزبانی کنید.
توانایی ارسال آنها در سایت شخصی شماست که آنها را از سایر تجربیات استوری مانند داستان های اینستاگرام یا فیس بوک متفاوت می کند. علاوه بر این ، می توانید پیوندها ، تماس برای اقدام و Google AdWords را در Google Web Stories خود قرار دهید.
با استفاده از پانل های داستان جداگانه با فیلم ، گرافیک و سایر ویژگی ها ، می توانید روایت های تجاری را به اشتراک بگذارید که کاربران می توانند با کلیک بر روی آنها داستان مورد نظر شما را تجربه کنند.
علاوه بر مشاهده آنها در وب سایت شما ، افراد همچنین می توانند Google Web Stories را در جستجوی Google ، در تصاویر Google یا از طریق برنامه Google Discover که در دستگاه های Apple و Android موجود است ، تجربه کنند.
داشتن محتوای Google Web Stories به شما این مزیت را می دهد که از فرصت های جستجوگرها استفاده کرده و از این گزینه همه جانبه قصه گویی نهایت استفاده را ببرید.
نمونه هایی از Google Web Stories عالی
هر مارکی داستانی برای گفتن دارد – و Google Web Stories به شما کمک می کند داستان خود را بگویید. آیا برای شروع نیاز به الهام دارید؟ در اینجا چند نمونه هستند.

Refinery29 سریالی به نام How Stuff Is Made ساخته است ، از جمله این قطعه به نام چگونه پول بدست می آید. نوعی از داستان است که به نظر خسته کننده می رسد ، اما یک نسخه عالی ، فیلم و عکس پرتاب کنید و ناگهان جذاب می شود. شما مشتاق هستید که بفهمید بعد چه اتفاقی می افتد.

گاهی اوقات جهان فقط به اخبار خوب بیشتری احتیاج دارد و Google Web Stories راهی عالی برای بیان داستان های دلچسب است. مارک های تجاری می توانند از فرصت برای روایت داستان های الهام بخش و دلچسب استفاده کنند ، همانطور که NowThis با این مورد انجام داده است. این یک داستان است در مورد شناگر پارالمپیک که هنگام تعطیل شدن همه گیر استخر خود را تعطیل کرد استخر خود را ساخت.

داستان های مربوط به مسافرت ، حیوانات و بچه ها همه فقط درخواست می کنند که در قالب بصری مانند Google Web Stories برای آنها تعریف شود. Lonely Planet در این داستان در مورد آن اجرا کرده است برای دیدن حیات وحش با بچه های خود سفر کنید.
چگونه یک داستان وب Google ایجاد کنیم
قبل از ایجاد اولین Google Web Story ، به تصویر برند خود فکر کنید. چه داستان هایی را باید بگویید؟ استفاده از قدرت داستان ها می تواند روشی جذاب برای جلب توجه مردم نسبت به برند شما و صحبت های شما باشد.
فراموش نکنید که ابتدا چند داستان به داستان خود اختصاص دهید ، چه روی یک صفحه سفید باشد یا پشت یک دستمال. برنامه خود را ترسیم کرده و در مورد تعداد پنل های مورد نیاز تصمیم بگیرید. کدام تصاویر یا فیلم ها باید در هر صفحه وجود داشته باشد؟ CTA یا تبلیغات خود را فراموش نکنید.
بعد ، وقت آن است که در واقع شروع به ایجاد Google Web Stories خود کنید.
داستان های Google بسیار سنگین هستند. اگر مهندس برنامه نویسی در تیم خود داشته باشید ، ممکن است آنها بتوانند داستان را برای شما ایجاد کنند ، اما باید با چارچوب AMP آشنا و راحت باشند. اگر می خواهید کاوش در آن مسیر را شروع کنید ، AMP مقدار زیادی دارد مستندات برای حمایت از سازندگان.
اگر توسعه دهنده نیستید و می خواهید Google Web Stories را برای خود ایجاد کنید ، می توانید تعدادی از ابزارها را جستجو کنید.
ابزارهای ایجاد Google Web Stories
با دانستن اینکه بسیاری از سازندگان آنها مهندس کدگذاری نیستند ، Google چندین پیشنهاد شخص ثالث را برای توسعه Google Web Stories ارائه می دهد.
Web Stories توسط Google Plug-In
زیرا وب سایت های ساخته شده توسط وردپرس چنین سهم بزرگی را تشکیل می دهند از وب سایت ها ، ما از آنجا شروع خواهیم کرد. این افزونه به شما اجازه می دهد Google Web Stories ایجاد کنید از داخل CMS وب سایت وردپرس شما.
از آنجا که با وب سایت شما یکپارچه شده است ، کتابخانه رسانه وردپرس شما در دسترس است در Google Web Stories شما. این افزونه ایجاد کشیدن و رها کردن را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد داستان خود را مستقیماً در وب سایت خود منتشر کنید.

شما همچنین می توانید برای کمک به طراحی خود به الگوها دسترسی پیدا کنید. اگر وب سایت وردپرس دارید ، این بارزترین و یکپارچه ترین گزینه است ، خصوصاً اگر از قبل با مدیر محتوا راحت باشید.
اتاق خبر AI
اتاق خبر AI به شما امکان می دهد با بسیاری از ویژگی های موجود ، ایجاد Google Web Stories را به صورت رایگان شروع کنید. حتی با نسخه رایگان ، می توانید داستان ها را در وب سایت خود جاسازی کنید و شروع به بیرون بردن داستان های خود در Google کنید. با ویژگی گزارش تجزیه و تحلیل می توانید میزان عملکرد داستان های خود را ردیابی کنید.
ایجاد ساده است. فقط یک حساب کاربری با حساب Google خود تنظیم کنید و روی “ایجاد داستان” کلیک کنید.

AI Newsroom بسیاری از الگوهای مختلف را برای انتخاب فراهم می کند. برای شروع یکی را بگیرید. بعد ، شما به صفحه “ایجاد” منتقل می شوید که می توانید شروع به طراحی کنید.

اینجاست که لذت بصری آغاز می شود.
از اینجا می توانید هر صفحه را با محتوای مورد نظر خود ، از جمله متن ، عکس و فیلم تغییر دهید. همچنین می توانید الگو را در میانه راه تغییر دهید یا طرح ها و ایستگاه از پیش تنظیم شده دیگری را انتخاب کنید. گزینه های طراحی به اندازه ایده های داستان شما بی حد و حصر هستند.
اگر متوجه شدید که می خواهید از این تجربه بیشتر بهره مند شوید ، می توانید به یک حساب پولی ارتقا دهید.
چند گزینه مختلف وجود دارد ، اما ویژگی اصلی ارائه حساب های پرداخت شده به شما امکان می دهد از تبلیغات Google برای خود استفاده کنید. اگر بخواهید با محتوایی که ایجاد کرده اید مقداری درآمد کسب کنید ، ارزش این را خواهد داشت.
یکی دیگر از ویژگی های عالی Newsroom AI ، ادغام Getty Images است. با استفاده از نسخه رایگان ، به تصاویر مشترک خلاقانه گتی ایماژ دسترسی پیدا می کنید. این یک راحتی بیشتر است ، بنابراین شما مجبور نیستید تصاویر را جداگانه جستجو کنید.
نسخه های پولی ، به شما امکان دسترسی به کتابخانه تصاویر تحریریه گتی و فیلم های گتی را می دهد. اگر نام تجاری شما به تاریخ و فرهنگ علاقه مند است ، این ممکن است یک مزیت برای شما باشد.
داستان بسازید
دقیقاً مانند دو گزینه اول ، داستان بسازید دارای ویژگی های آسان برای استفاده است. آنها دارای کاتالوگ تصاویر رایگان ، آیکون ها ، نمادها و موارد دیگر هستند و از رابط کشیدن و رها کردن برای طراحی استفاده می کنند. آنها همچنین الگوهایی برای شروع کار دارند.

آنها دارای یکپارچه سازی وردپرس هستند ، اما به شما این امکان را می دهند که هر استوری را در یک فایل zip صادر کنید و یا در FTP در وب سایت خود منتشر کنید و همچنین از گزینه های تعبیه شده مانند iFrame استفاده کنید.
اگر فقط می خواهید کمی کاوش کنید ، ممکن است این گزینه گزینه ای سبک باشد که به شما اجازه می دهد قبل از غواصی در مورد چه چیزی صحبت کنید.
مزایای استفاده از Google Web Stories
آیا هنوز به ایده ایجاد Google Web Stories برای نام تجاری خود فروخته اید؟ اگر هنوز در حصار هستید ، بیایید در مورد برخی از مزایای Google Web Stories برای سازمان شما صحبت کنیم و اینکه چرا ممکن است از برخی گزینه های رسانه های اجتماعی بهتر باشد.
- این یک روش جدید برای کاربران برای یافتن سایت شما است.
به دلیل قابلیت های قدرتمند موتور جستجوی گوگل ، امکان مشاهده Google Web Stories در صفحات جستجوی Google یا تصاویر Google دلیل قانع کننده ای برای ایجاد آنها است. این زاویه دیگری برای بالا بردن بازی SEO شماست.
علاوه بر این ، از آنجا که Google Web Stories بسیار قابل تنظیم است ، می توانید پیوندها یا CTA هایی را ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را به سایت شما هدایت می کند.
مالکیت محتوا تفاوت عمده بین Google Web Stories و گزینه های رسانه های اجتماعی است. شما محتوا را با AMP یا از طریق یک سیستم شخص ثالث ایجاد کرده اید ، بنابراین شما می توانید آنچه را دوست دارید با آن انجام دهید.
می توانید آن را در وب سایت خود جاسازی کنید یا هر طور که دوست دارید به اشتراک بگذارید. به این فکر کنید که چگونه می خواهید از Google Web Stories استفاده کنید و کاربران چگونه مطالب شما را پیدا می کنند. این می تواند به پیشبرد انتخاب های خلاقانه شما نیز کمک کند. گزینه ها تقریباً بی حد و حصر هستند و به دست خود شما باقی مانده است.
- آنها تجربیات فراگیر را به وب سایت شما می آورند.
خواه به دنبال راهی برای ایجاد درخشش در وبلاگ نویسی ، داستان سرایی در وب سایت خود یا دقیقاً مانند یک تجربه تمام صفحه باشید ، Google Web Stories می تواند بعد جدیدی به وب سایت شما اضافه کند.
هم کاربران موبایل و هم بینندگان دسک تاپ می توانند Google Web Stories را که تمام صفحه است مشاهده کنند و توضیحات را محدود کنند و به آنها کمک کنند تا بخشی از داستان شما را احساس کنند.
- آنها برای بینندگان شما جالب هستند.
آمریکایی ها به طور متوسط هزینه می کنند 5 ساعت در روز در دستگاه همراه آنها. مردم عاشق پیمایش در موضوعات مورد علاقه خود هستند
برای شکستن سر و صدا و سر و صدا از اینترنت ، شما باید جای خود را پیدا کنید و داستان های زیبا و پویایی را به اشتراک بگذارید ، اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما می خواهند محتوای شما را مشاهده کنند.
این ممکن است برای همه درست نباشد ، اما ممکن است بسیاری از سازندگان تجربه ایجاد Google Web Stories را لذت بخش بدانند. ابزارهای مختلفی که در بالا در مورد آنها بحث کردیم شامل گزینه های کشیدن و رها کردن است که کار طراحی را برای خیلی ها بصری می کند. ممکن است خودتان را مداوم در حال آمدن بدانید ایده های داستانی جدید و روش های پر زرق و برق برای ارائه آنها.
- آنها فرصت های تبلیغاتی بی نظیری را فراهم می کنند.
ما در یک لحظه بیشتر این مورد را بررسی خواهیم کرد ، اما باید بدانید که Google Web Stories می تواند با Google AdWords و سایر فرصت های تبلیغاتی ادغام شود. با بستن SEO قوی آنها ، این می تواند گزینه خوبی برای برخی از مارک ها باشد.
فرصت های تبلیغاتی Google Web Stories
از نظر تاریخی ، تولیدکنندگان محتوا با فروش فضای تبلیغاتی درآمد کسب می کنند. این برای همه از یک روزنامه چاپی تا یک وبلاگ خبری آنلاین صدق می کند. Google Web Stories می تواند از همان مفهومی استفاده کند تبلیغات برنامه ای.
شما می توانید داستان های جذاب و جذاب ایجاد کنید که شامل تبلیغاتی است که برای بقیه داستان شما مناسب است. بسته به دلیل ایجاد داستان ، می توانید جعبه های CTA ، پیوندهایی به صفحه های فرود و پیوندهایی به صفحات محصول اضافه کنید.

نتیجه
بیشتر مارک ها داستانی برای گفتن دارند. به اشتراک گذاشتن داستان های خود از طریق Google Web Stories با پیروان خود به شما کمک می کند تا اعتبار آنلاین خود را افزایش داده و با مشتریان اعتماد ایجاد کنید.
ویدیوهای شما می تواند همه چیز ، از فرهنگ شرکت شما تا انتشار محصولات جدید را پوشش دهد. اگرچه ساختن کد برای ایجاد Google Web Story خود دشوار است ، اما افزونه های زیادی وجود دارد که به شما در ایجاد آنها کمک می کند.
اگر در مورد استراتژی یا اجرای بازاریابی آنلاین خود به کمک نیاز دارید ، به ما اطلاع دهید! ما می توانیم کمک کنیم
شما فقط منتظر روایت کدام داستان هستید؟