از نظر فنی، ویژگی جدید در سال 2021 منتشر شد، اما فقط برای تعداد کمی از کاربران. اما اکنون گوگل به آرامی ابزاری را افزایش می دهد که آن را “سازماندهی کلمات کلیدی در گروه های تبلیغاتی” می نامند. این اولین بار توسط Tauqueer Aziz در توییتر مورد توجه ما قرار گرفت و امروز توسط سخنگوی گوگل تایید شد.
آنچه گوگل می گوید. گوگل امروز در بیانیه ای این ویژگی جدید را تایید کرد:
همیشه میتوانید بهصورت دستی کلمات کلیدی را به گروههای تبلیغاتی اضافه کنید (بهصورت دستی انتخاب کنید کدامها را کجا اضافه کنید). این ویژگی توانایی استفاده از سیستم یادگیری ماشین خودکار را اضافه میکند که در آن به جای اینکه شما بهصورت دستی قرار دادن را انجام دهید، پیشنهاد میکنیم کدام گروههای تبلیغاتی برای کلمات کلیدی بهترین هستند.
اگر هزاران کلمه کلیدی/گروه تبلیغاتی برای بررسی داشته باشند، امیدواریم این امر در زمان و تلاش تبلیغکنندگان صرفهجویی کند. قابلیت افزودن دستی کلمات کلیدی هنوز وجود دارد.
چرا ما اهمیت می دهیم. هدف این ویژگی جدید صرفهجویی در وقت تبلیغکنندگان با تخصیص خودکار کلمات کلیدی به گروههای تبلیغاتی مرتبط است. اما درست مانند بسیاری از اتوماسیون ها، با احتیاط استفاده کنید. در صورت لزوم تست، تجزیه و تحلیل و تنظیم کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.