Google در حال معرفی تجربه جدیدی به نام Search Console Insights است که برای کمک به دارندگان سایت در درک بهتر مخاطبان خود طراحی شده است.
این تجربه با تلاش مشترک مشترک Search Search Console و Google Analytics به منظور درک آسان عملکرد محتوا ، به داده ها پیوست.
داده ها در Search Console Insights به صاحبان سایت کمک می کند تا به س questionالاتی از جمله پاسخ دهند:
- محتوای شما با بهترین عملکرد کدام است و کدام یک از موارد پرطرفدار است؟
- چگونه افراد محتوای شما را در سراسر وب کشف می کنند؟
- قبل از بازدید از مطالب شما ، افراد در Google چه چیزی را جستجو می کنند؟
- کدام مقاله کاربران را به وب سایت و محتوای شما ارجاع می دهد؟
دارندگان سایت می توانند از طریق پیوند جدید در بالای صفحه نمای کلی به Search Console Insights دسترسی پیدا کنند. به زودی از طریق برنامه Googles iOS با پشتیبانی از برنامه Android نیز قابل دسترسی خواهد بود.
روش دیگر دسترسی به داده ها جستجوی گوگل برای جستجوی سوالات مربوط به سایت شما است. با این کار یک نتیجه از Google در بالای صفحه با عنوان “عملکرد جستجو برای این سeryال” بازمی گردد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این نتیجه حاوی یک نقطه ورود به Search Console Insights است که می توانید مثالی از آن را در زیر مشاهده کنید.
بدون استفاده از Google Analytics می توان از Search Console Insights استفاده کرد ، اگرچه برای به دست آوردن تجربه کامل لازم است این دو را به هم پیوند دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Search Console Insights در حال حاضر فقط از ویژگی های UA Google Analytics پشتیبانی می کند ، اگرچه این شرکت در تلاش است تا از Google Analytics 4 پشتیبانی کند.
این تجربه جدید طی روزهای آینده به تدریج در اختیار همه کاربران Search Console قرار می گیرد.
تقریباً یک سال تست
Google نزدیک به یک سال است که Search Console Insights را آزمایش می کند. ما پرتاب یک تست بتا بسته در آگوست سال 2020
به نظر می رسد که این ابزار هنوز در مرحله آزمایش بتا است. تفاوت اصلی این دو مورد در Search Console Insights به زودی برای همه در دسترس خواهد بود ، در حالی که سال گذشته فقط با دعوت در دسترس بود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جدا از در دسترس بودن ، هیچ تغییری بین نسخه موجود در آگوست سال 2020 و نسخه ای که در روزهای آینده در دسترس خواهد بود ، اعلام نشده است.
منطقی است که فکر کنیم Google در طی آن مدت چند مورد را اصلاح کرده است ، اما این شرکت هیچ به روزرسانی را برجسته نمی کند.
به زودی در داشبورد Search Console خود به دنبال این داده های جدید باشید.