گوگل از راه اندازی “Google for Creators” امروز در پستی در وبلاگ The Keyword و در توییتر خبر داد.
مدافع خلق پل باکائوس گفت: “خالقان مستحق برنامه ای هستند که همه آنها * موفقیت * آنها باشد و بر کنترل ، مالکیت ، رشد و اجتماع متمرکز است. امروز با راه اندازی Creators.Google یک گام نزدیکتر هستیم. “
او گفت که راه اندازی نشان دهنده به روز رسانی نام تجاری و تغییر استراتژیک از “Google Web Creators” به “Google for Creators” است.
پس چرا تغییر؟ فقط سه حرف است.
گوگل ابتدا معرفی کرد سازندگان وب به عنوان مجموعه ای از کانال ها برای ناشران آنلاین در سال 2020.
در آن زمان، Google Web Creators پیشرو بود مت لودویگ نوشت، “یک خالق وب می تواند یک وبلاگ نویس ، یک عکاس با یک وب سایت یا یک روزنامه نگار باشد – هرکسی که محتوای خود را در وب باز قرار دهد.”
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
امروز ، باکائوس توضیح داد ، “…[the rebrand] نشان می دهد که ما اکنون به همه سازندگان در سفرهای خود کمک خواهیم کرد ، نه فقط به وبلاگ نویسان. “
وی افزود: “زیرا ما متقاعد شده ایم که وب به عنوان یک کانال اضافی یا پایگاه اصلی برای بسیاری از سازندگان بسیار مهم است. این به سازندگان راه هایی برای کسب درآمد غیرفعال بیشتر ، راه هایی برای داشتن ارتباط با مخاطبان خود و راه هایی برای کسب درآمد منعطف می دهد. “
جولیا لی ، مدیر مهندسی ، جستجوی اکوسیستم در گوگل ، گفت که نام تجاری جدید Google برای Creators “پایگاه جدیدی برای یادگیری ، رشد و الهام گرفتن از سازندگان است.”
او قول می دهد که منبع آموزشی جدید “نشان می دهد که چگونه وب می تواند بخشی از ترکیب محتوای شما شود.”
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
منابع Google for Creators به بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا کمک می کند تا به چهار هدف اصلی برسند:
- موارد ضروری را بیاموزید.
- استراتژی محتوای خود را بسازید.
- شرکت کنید و طرفداران پیدا کنید.
- رشد کنید و درآمد کسب کنید.
این تجربه با یک مسابقه در صفحه اصلی شروع می شود تا به ارزیابی اهداف بازدید کننده و مرتبط ترین محتوا کمک کند.
راهنماها توسط انواع محتواسازان متخصص ، تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی ، بازاریابان دیجیتال موفق و نویسندگان پرفروش نوشته شده است.
البته ، درسها به شدت به استفاده از محصولات و ابزارهای Google برای ایجاد ، ارتقاء و اندازه گیری محتوا وابسته است.
به عنوان مثال ، بازدیدکنندگان می توانند نحوه استفاده بهتر از داستانهای وب را بررسی کنند. لی میگوید تا به امروز بیش از 200 میلیون داستان وب منتشر شده است، و گوگل قصد دارد به سازندگان کمک کند از آنها برای دستیابی به مخاطبان گستردهتری با نکات داخلی خود استفاده کنند.
بازدیدکنندگان همچنین می توانند به الف دسترسی داشته باشند راهنمای Search Console Insights به طور خاص برای سازندگان محتوا توسعه یافته است.
این منبع احتمالاً اسرار رتبه بندی جستجو را فاش نمی کند. اما این ابزار خوبی برای سازندگان محتوا و حرفه ای ها است، به خصوص آنهایی که تازه وارد این صنعت شده اند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
وقتی گوگل یک راهنمای به نام «نحوه ایجاد محتوای خوبما عاقلانه خواهیم بود که حداقل آن را بخوانیم.
علاوه بر راهنماهای موجود در وب سایت ، می توانید Google for Creators را در آن پیدا کنید اینستاگرام و توییتربه وجود دارد خبرنامه ایمیل برای کسانی که مایلند بیشتر از برنامه بشنوند.
رویدادهای آینده مانند Conf Creator، به عنوان بزرگترین رویداد جهان برای سازندگان ، در بخش انجمن Creator در سایت نیز ذکر شده است.
تصویر ویژه: Creators.Google