جلوگیری از بررسی های نژادپرستانه و محدود کردن گزینه ها برای تغییر اطلاعات سایت برای مقابله با اطلاعات نادرست مربوط به انتخابات ، تنها دو راهی است که Google با آن چه آنها را کلاهبردار محتوا و شرور در Google Maps می نامند ، مبارزه می کند.
اما آنها دیگر چه کار می کنند؟
گوگل به ندرت اطلاعات مربوط به پردازش های داخلی را ارائه می دهد تا “کلاهبرداران را از بین نبرد.”
با این حال ، غول فناوری اطلاعاتی را منتشر کرد که توضیح می دهد چگونه آنها به روزرسانی های جعلی یا مخرب Google Maps را در 18 فوریه شناسایی و حذف می کنند.
ترکیبی از الگوریتم ها ، یادگیری ماشین و چشم انسان
الگوریتم یادگیری ماشینی Google روزانه میلیون ها سهم عمومی را اسکن می کند ، محتوایی را نقض می کند که خط مشی آنها را نقض می کند و فعالیت غیر عادی کاربر را اسکن می کند.
این کار توسط:
- درک اینکه فعالیت “طبیعی” چگونه به نظر می رسد ، بنابراین آنها می توانند ناهنجاری ها را کشف و بررسی کنند.
- استفاده از تیمی از اپراتورها و تحلیلگران آموزش دیده برای ارزیابی موارد ارسالی که تجزیه آنها برای ماشین آلات دشوار است.
- در حال شناسایی فعالیت مزرعه کلیک.
- تنظیم الگوریتم ها در پاسخ به افزایش محتوای نامناسب (مانند انتشار اطلاعات نادرست مربوط به انتخابات).
و همچنین تکنیک های دیگری که در پشت صحنه اتفاق می افتد.
بیشتر فعالیتهای مخرب قبل از اینکه کسی فرصتی برای دیدن آن پیدا کند توسط مدلهای خودکار کاهش می یابد ، در حالی که دیگران برای بررسی توسط چشم انسان پرچم گذاری می شوند تا بررسی های غیر واقعی را که مردم را به مراجعه به یک تجارت و یا بررسی های منفی غیر قابل اعتماد ترغیب می کند کاهش دهند.
مجازات برای خرابکاران محتوا و کلاهبرداران
Google فقط این محتوا را از Maps حذف نمی کند. همچنین حسابها را به حالت تعلیق در می آورد و حتی مراحل دادرسی علیه افرادی را که متهم به کلاهبرداری هستند ، طی می کند.
سال گذشته ، گوگل علیه میلیونها فعالیت از آنچه آنها “بازیگران بد” می نامند ، از جمله:
- مسدود کردن یا حذف 55 میلیون مرور که خط مشی Google را نقض می کند.
- مسدود کردن یا حذف تقریبا 3 میلیون پروفایل تجاری جعلی.
- غیرفعال کردن بیش از 610،000 حساب کاربری که اقدام به نقض سیاست یا رفتار مشکوک دارند.
- بازبینی و / یا حذف 160 میلیون عکس که خط مشی Google را نقض کرده یا بی کیفیت تلقی شده اند.
- بررسی و / یا حذف 3.5 میلیون ویدیوی نقض کننده سیاست یا بی کیفیت.
- بستن بیش از 30000 نمایه تجاری گزارش شده.
- کاهش 960،000 بررسی گزارش شده
- متوقف کردن بیش از 3 میلیون تأیید مشخصات کاربری از کاربران غیر وابسته.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این مکان تاریکی نیست
امروز ، گوگل آنها را پیگیری کرد پست شرح چگونگی مقابله با محتوای جعلی یا مخرب نقشه ها با توضیح و جشن گرفتن مشارکت های جامعه برای تجربه مفیدتر Google Maps.
روزانه بیش از 20 میلیون ارسال به Google Maps انجام می شود ، از جمله رتبه بندی ، به روزرسانی آدرس و ساعات کاری ، بررسی ها ، تصاویر و پاسخ س quالات و غیره
“در نهایت ، این به مردم کمک می کند تا در هر مکان تصمیمات بهتری در مورد محل غذا خوردن و خرید ، یا کارها و دیدن بگیرند.”
مشارکتهای Google این غول فناوری را قادر ساخته است تا اطلاعات قابلیت دسترسی در دسک تاپ و موبایل را برای بیش از 15 میلیون مکان در سراسر جهان اضافه کند.
مشارکت کنندگان اطلاعاتی می توانند شامل پارکینگ اتومبیل با دسترسی به صندلی چرخدار ، ورودی ها ، آسانسور و صندلی ها باشند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Google مشتاق دیدن مشارکتهای انجمن است ، مشخص می کند که “اکثریت قریب به اتفاق” ارسالی Maps معتبر است و اخیراً برگه جدید “کمک” را در لیست های Google برای کسب و کار من برای استفاده عموم اضافه کرده است.
همانطور که Google به گسترش مشارکتهای نقشه ادامه می دهد ، بنابراین باید توانایی ردیابی و حذف مطالب متقلبانه یا مخرب را نیز گسترش دهد ، “نبردی بی وقفه” که به طور مداوم درگیر آن است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید