Google ابزارهای تست AMP ، Mobile Friendly و Rich Results را در Search Console با ویژگی های ابزار بازرسی URL به روز می کند.
برای رفع ناهماهنگی بین هریک از این ابزارها ، گوگل آنها را از نظر طراحی و ویژگی ها هماهنگ می کند.
از نظر فنی اینها همه ابزارهای مستقل هستند ، اگرچه از یک موتور استفاده می کنند.
موتور در طول سالها تکامل یافته است و این به روز رسانی ها بین هر چهار ابزار جاری بوده است.
از طرف دیگر ، رابط کاربری و ویژگی های هر ابزار ، همچنان حفظ نشده است.
آنها به طور جداگانه پیشرفت کردند ، که هنگام حرکت بین آنها تجربه ای کمتر از سیال برای کاربران ایجاد کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
ابزارهای تست AMP ، Mobile Friendly و Rich Results اکنون با ابزار بازرسی URL “کاملاً همسو” هستند.
این بدان معناست که همه ویژگی های قبلی اکنون استاندارد شده اند و ویژگی های جدیدی از ابزار بازرسی URL به ابزارهایی اضافه می شود که هنوز آنها را نداشتند.
به طور خاص ، از این پس زمینه های زیر در هر چهار ابزار گزارش می شود:
- در دسترس بودن صفحه: این که آیا Google قادر به خزیدن صفحه ، هنگام خزیدن آن ، یا هرگونه موانعی بوده است که هنگام خزیدن آدرس اینترنتی با آن روبرو می شود.
- هدرهای HTTP: پاسخ سرصفحه HTTP از آدرس بازرسی شده باز می گردد.
- تصویر صفحه: صفحه ارائه شده توسط Google مشاهده شده است.
- بازرسی AMP جفت شده: URL های متعارف و AMP را بررسی کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
در اینجا مثالی از نتایج آزمایش در ابزار آزمایش به روز شده Rich Results وجود دارد:

تصویر ویژه: IB Photography / Shutterstock