Google Ads اعلام کرده است که از داده های اشتراک گذاری تصویری می توان برای ایجاد ستون های سفارشی استفاده کرد.
قبلاً ، Google Ads اجازه می داد موقعیت متوسط در ستون های سفارشی گنجانده شود ، اما پس از غروب آفتاب موقعیت متوسط به عنوان معیار در سال 2019 ، به عنوان یک گزینه جایگزین نشد.
اگرچه میانگین موقعیت و سهم تصور متفاوت است ، گنجاندن جدید داده های سهم تصورات می تواند به تبلیغ کنندگان اجازه دهد تا محاسباتی را ایجاد کنند که در آنجا هنوز فرصتی برای مشاهده بیشتر با مناقصه یا بودجه بندی تهاجمی تر وجود دارد.
درباره ستون های سفارشی
ستون های سفارشی به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا ستون های اضافی را در UI ایجاد کنند تا بتوانند در مقابل قطعات خاص داده نظارت و بهینه سازی کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ستون های سفارشی می توانند شامل معادلاتی باشند که می توانند برای ترکیب چندین فیلد داده استفاده شوند. به عنوان مثال ، اگر می خواهید چند درصد از تبدیل کمپین ها نوع خاصی از تبدیل را کنترل کنید ، می توانید آن نوع تبدیل را بر تعداد کل تبدیل ها بررسی کنید.
یا ، اگر دوست دارید کپی آگهی را با نگاه کردن به تبدیل در هر نمایش ، که یک فیلد استاندارد در Google Ads نیست ، تجزیه و تحلیل کنید ، می توانید آن نقطه داده را به عنوان یک ستون سفارشی ایجاد کنید.
شما می توانید قالب بندی ستون سفارشی را انتخاب کنید ، با این گزینه که داده ها را به صورت یک عدد ، درصد یا واحد پول قالب بندی کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
معیارهای اشتراک گذاری نمایش در ستون های سفارشی
معیارهای سهم ظاهری زیر را می توان در ستون های سفارشی استفاده کرد: نمایش جستجو. اشتراک گذاری ، کلیک روی اشتراک گذاری نمایش ، و نمایش سهم ظاهری.
این ستون ها را می توان در ستون های سفارشی در نظر گرفت تا به تبلیغ کنندگان کمک کند تا میزان دید خود را دریافت کنند ، نسبت به نمایانی که بر اساس هدف گیری و تنظیمات آنها واجد شرایط دریافت هستند.

پیاده سازی ستون های سفارشی
به منظور پیاده سازی ستون های سفارشی ، تبلیغ کنندگان می توانند از هر یک از صفحات زیر در UI دیدن کنند: کمپین ها ، گروه های تبلیغاتی ، تبلیغات و برنامه های افزودنی یا کلمات کلیدی.
از آنجا ، در گوشه سمت راست بالای جدول ، روی نماد ستون ها کلیک کنید ، سپس روی “تغییر ستون ها” کلیک کنید. سپس روی ستون های سفارشی کلیک کرده و New Column را انتخاب کنید. ” سپس می توانید معیارهایی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید و سیستم را برای محاسبه داده ها تنظیم کنید.
ستون های سفارشی به روز رسانی و درخواست داده
در 9 آگوستث، جینی ماروین ، ارتباط دهنده محصولات Google Ads برای Google ، در توئیتی اعلام کرد که تیم در حال انجام پیشنهادات برای ستون های سفارشی خود است زیرا سایر تغییرات در حال انجام است.
آیا معیار ستون سفارشی وجود دارد که دوست دارید اضافه شود؟ این تیم در حال کار بر روی یک به روز رسانی و آماده ارائه پیشنهادات است. #ppcchat https://t.co/9TGeOzU3Rv
– AdsLiaison (adliaison@) 9 آگوست 2021
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید