گوگل 16 آمار مربوط به خریداران تعطیلات را در یک سند جدید با جزئیات تغییرات اخیر در رفتار مصرف کنندگان به اشتراک می گذارد.
گرچه تعطیلات امسال ممکن است کمی متفاوت به نظر برسد ، اما هنوز هم یک فصل از اوج تقاضا و یک زمان حساس برای ارتباط مشاغل با مشتریان است.
راهنمای 27 صفحه ای گوگل شامل بیش از دوازده نقطه داده مفید برای کمک به بازاریابان برای جذب بیشترین مصرف کنندگان امسال است.
ابتدا با مشاهده آمار مربوط به رفتار جستجو شروع می کنیم.
رفتار جستجوی Google در خریدهای تعطیلات
در طول راهنما ، Google تعدادی از اصطلاحات جستجو را معرفی می کند که محبوبیت آنها زیاد است.
- جستجو برای “بهترین قیمت” در جهان رشد کرده اند توسط بیش از 60٪ سال به سال
- جستجو برای “خرید آنلاین مد” هستند 600٪ بالا سال به سال
- جستجو برای “فروشگاه های لباس آنلاین” افزایش یافته است 100٪ در سطح جهانی سال به سال.
- جستجو برای “در نزدیکی من موجود است” رشد کرده اند بیش از 100 در سطح جهانی سال به سال.
- جستجو برای “وانت حاشیه” رشد کرده اند بیش از 3000٪ در سطح جهانی سال به سال.
- جستجو برای “حمایت از مشاغل محلی” رشد کرده توسط بیش از 20،000٪ از سال قبل.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
غذاهای آماده
این آمار نشان می دهد که هجوم مشتریان در حال خرید لباس آنلاین به صورت آنلاین هستند.
این داده ها همچنین ممکن است نشانه ای از میزان بی میلی مردم برای خرید در فروشگاه باشد.
لباس به طور سنتی محصولی بوده است که مردم دوست دارند قبل از اقدام به خرید ، شخصاً آن را ببینند. اکنون ، داده های جستجو نشان می دهد که مصرف کنندگان راحت تر خرید لباس آنلاین را انجام می دهند.
به نظر می رسد مصرف کنندگان در این سال آگاهی بیشتری از قیمت داشته باشند ، این امر با افزایش جستجوی “بهترین قیمت مناسب” مشهود است.
آنچه که قابل توجه است این است که مشتریان چقدر در رابطه با حمایت از مشاغل محلی اختصاص دارند. 20،000٪ افزایش در جستجوها!
مشتریان همچنین به طور فعال به دنبال محصولات “موجود در نزدیکی من” هستند و ظاهراً به خوبی با وانت حاشیه سازگار می شوند.
مشاغل محلی باید این نکته را مورد توجه قرار دهند ، زیرا اگر گزینه انتخاب در حاشیه آن را نداشته باشند ممکن است در فروش خود ضرر کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مشتریان خواستن برای خرید محلی – اما آنها می خواهند آنلاین خرید کنند و خرید خود را از محدوده خارج کنند. انجام این کار را برای آنها آسان کنید.
با قدیمی ، با جدید
طبق داده های نظرسنجی گوگل ، خریداران تعطیلات در حال تغییر از رفتار قدیمی خود و سازگار شدن با زندگی در سال 2020 هستند.
- 69٪ از خریداران آمریکایی قصد دارند خرید آنلاین برای تعطیلات بیشتر از سالهای گذشته (با تعداد بیشتری از افراد آنلاین برای مرور و خرید برای اولین بار.)
- بیشتر از 50٪ از خریداران آمریکایی نظرسنجی شده سعی کردند سرویس خرید جدید امسال برای اولین بار
- بیشتر از از هر ده نفر نظرسنجی خریداران آمریکایی سعی در برنامه خرید جدید امسال برای اولین بار
- 70٪ از خریداران آمریکایی گفتند که آنها به روی باز هستند خرید از خرده فروشان جدید.
غذاهای آماده
خریداران امروز از تغییر بیزار نیستند. اگرچه همه گیری ممکن است تجربه خرید را مختل کند ، اما این امر مانع از یافتن گزینه های جدید برای افراد نخواهد شد.
همانطور که داده ها نشان می دهد ، مشتریان با استفاده از سرویس ها و برنامه های مختلف خرید راحت هستند. حتی اکثر آنها با خرید از خرده فروشی های جدید کاملا خوب هستند.
این به گفته قبلی من در مورد مشاغل محلی نیاز به ارائه وانت در حاشیه باز می گردد. اگر تجارت شما برای تأمین نیازهای خریداران امروزی پیشرفت نکرده است ، آنها کاملاً خوشحال هستند که به جای دیگری می روند.
خرید رفتار خریداران تعطیلات
این مجموعه بعدی از آمار ، تغییرات قابل توجه در قصد مشتری را مورد توجه قرار می دهد.
- 62٪ از خریداران ایالات متحده خواهد شد خرید تعطیلات را زودتر شروع کنید برای جلوگیری از موجودی کالاها.
- 46٪ از خریداران آنلاین ایالات متحده انتظار دارند خرده فروشان تخفیف دهند.
- 77٪ از خریداران تعطیلات ایالات متحده گفتند ایده های هدیه را به صورت آنلاین مرور کنید، در فروشگاه نیست.
- 46٪ از خریداران آمریکایی مورد بررسی توافق کردند که “من تلاش عمدی می کنم تا از مشاغلی خرید کنید که مطابق با ارزشهای من“
- 66٪ مصرف کنندگان آمریکایی که قصد دارند در این فصل تعطیلات خرید کنند ، گفتند که این کار را می کنند بیشتر در مشاغل کوچک محلی خرید کنید.
غذاهای آماده
یک موضوع تکرار شونده در کل داده های ارائه شده در راهنمای Google ، تغییر قصد مشتری به سمت خرید محلی است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مشتریان بدون شک از سختی هایی که مشاغل محلی در طی همه گیر شدن متحمل شده اند آگاه هستند و به نظر می رسد به دنبال راه هایی برای بازگرداندن جامعه خود هستند.
بسیاری از مشتریان همچنین به طور فعال به دنبال خرید از مشاغل متناسب با ارزش آنها هستند.
این امر نیاز به ایجاد یک برند قوی را به منظور جلب نظر خریداران امروز تقویت می کند.
کدهای تخفیف به سرعت در خرده فروشی آنلاین به یک انتظار تبدیل می شوند. این بدان معنا نیست که شما باید فروش انفجار را ارائه دهید – حتی چیزی مانند حمل و نقل رایگان می تواند کمک زیادی به شما کند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد فصل خرید تعطیلات 2020 ، به راهنمای Google مراجعه کنید اینجا (پیوند PDF).