آموزش افراد غیر متخصص بنابراین آنها قادر به شناسایی روشهای تلاقی SEO با نقشهای خود هستند ، یک قسمت اساسی در توسعه هر برنامه SEO است.
از این گذشته ، هرکسی که کارش یک وب سایت را لمس کند این توانایی را دارد که بر عملکرد جستجوی ارگانیک سایت – خوب یا بد – تأثیر بگذارد. داشتن متحدان با سواد در سایر تیم ها ماده اساسی در مقیاس گذاری استراتژی های SEO است.
درک اساسی از نحوه کار موتورهای جستجو و عواملی که بر رتبه بندی تأثیر می گذارند می تواند آنها را قادر سازد تا فرصت ها و ریسک هایی را که کارشان به وجود می آورد در نظر بگیرند.
با این حال ، همانطور که هرکسی آن را امتحان کرده باشد می تواند به شما بگوید ، آموزش تیم های دیگر در مورد SEO می تواند نتایج متفاوتی داشته باشد.
SEO یک رشته پیچیده و همیشه در حال تغییر است که پاسخ های سیاه و سفید بسیار کمی دارد. غرق شدن در آن یک موضوع هیجان انگیز است ، اما برای افرادی که بیشتر درگیر اختلال مماسی هستند ، قابل هضم شدن یک موضوع دشوار است.
در این ستون ، ما به تشبیه و روشی برای قالب بندی تلاش های آموزشی SEO شما می پردازیم که می تواند به همکاران غیر SEO شما کمک کند تا دانش مرتبط با جستجو را بهتر حفظ کنند ، زمینه تلاش های شما را برای SEO جستجو کنند و به عنوان یک متحد بهتر برای برنامه خود باشند. کامل
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آموزش افراد غیر متخصص در سئو
حتی با داشتن مدرک تحصیلی ، سالها تجربه SEO و مخاطب کنجکاو و مشتاق ، آموزش تئوری سطح بالای SEO به روشی کاربردی برای مدت طولانی چالش باقی مانده بود. من یک لیست طولانی از “چیزهایی که کار نمی کنند” دارم.
آموزش عمیق و دقیق زمینی یک رویکرد کامل به نظر می رسید ، اما هنگامی که افراد مقادیر زیادی از اطلاعات را در مورد یک موضوع جدید دریافت می کردند – یا یک باره یا یک باره – ادامه آن برای آنها در طولانی مدت غیرممکن بود .
از طرف دیگر ، در عین سادگی کارها و آموزش تنها بخش کوچکی از موضوع که به آنها اعمال می شود ، به مردم هضم تر به نظر می رسد ، اما این اغلب به قیمت زمینه انجام می شود. که به نوبه خود اعتماد به دانش جدید آنها را تضعیف می کند.
نتایج هر دوی این رویكردها یكی بود: حداقل حفظ دانش ، و تصویب معنادار كمی و بدون هیچ كاری.
برای اینکه افراد بتوانند آموزش را جذب کنند ، درک خود را ارزیابی کنند و آنچه را که آموخته اند در کار خود بکار گیرند ، باید سریع مفاهیم را درک کنند ، سپس به تدریج خلا theها را پر کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
یکی از بهترین راه های دستیابی به این امر در هنگام معرفی مفاهیم جدید و ناآشنا ، استفاده از نحوه کار مغز ما با استفاده از استعاره است. استعاره های خوب می توانند ابزاری فوق العاده قدرتمند برای آموزش باشند ، زیرا به ما این امکان را می دهند تا درک موجود افراد از یک مفهوم آشنا را درک کرده و از آنها به عنوان چارچوبی برای معرفی یک مفهوم جدید و ناآشنا استفاده کنیم.
وارد…
گوگل ، کتابدار
به عنوان نوجوانی در اواخر دهه 1990 ، من دوست دارم روپرت گیلز ، کتابدار مدرسه از Buffy the Vampire Slayer را در اینجا به تصویر بکشم. اما هر کتابدار دلخواه شما کار خواهد کرد.
از نظر عملکردی ، نقشی که گوگل انجام می دهد به طرز باورنکردنی شبیه کتابدار است.
هر دو شاخص اطلاعات و منابع را تصحیح می کنند. و هنگامی که افراد با س questionsال یا موضوعی به سراغ آنها می آیند ، آنها از دانش خود در مورد این شاخص و همچنین تجربه کمک به افراد قبلی استفاده می کنند تا مجموعه ای از منابع را که ممکن است حاوی محتوای مورد جستجو باشد ، پیشنهاد دهند.
توضیح مفهوم به این ترتیب دو عملکرد مهم را انجام می دهد:
- از چارچوب کتابخانه ها برای ایجاد پایه و اساس برای بقیه آموزش سئو استفاده می کند.
- این شخص را با جست و جو متمرکز می کند نه موتور جستجو.
این نکته دوم حیاتی است. این بدان معناست که شما دانش SEO را بر اساس “انجام هرچه بهتر برای کاربر” و نه “تیک زدن جعبه های دلخواه برای یک الگوریتم” ایجاد می کنید – برداشت غیر مفیدی که ناشی از تداخل پس از واقعیت است و تمرکز شما بر موارد فنی است.
با استفاده از این مجموعه زمینه ، اکنون می توانیم استعاره را بیشتر توسعه دهیم و در مورد عواملی که منابع را برای کاربر انتخاب می کنند صحبت کنیم.
ویژگی های صفحه وب و کتاب
بیایید بگوییم که هر بار که شخصی با یک پرس و جو وارد کتابخانه می شود ، کتابدار حدود ده کتاب به آنها ارائه می دهد که فکر می کنند به احتمال زیاد پاسخ های مورد نیاز را در خود جای دهند.
ما می دانیم كه كتابها ویژگیهای خاصی دارند كه الف) به اطمینان حاصل می كنند كه در محل مناسب نمایه می شوند و ب) باعث افزایش اطمینان كتابدار به مناسب بودن و ارتباط آنها می شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
معاملات مربوط به ارائه صفحات وب توسط Google چه معادلاتی دارند؟
شما می توانید از هر مقایسه ای که برای نتیجه گیری شما بهتر است استفاده کنید ، اما در اینجا برخی از مواردی که من در گذشته استفاده کرده ام وجود دارد:
ویژگی کتاب | ویژگی صفحه وب | دسته بندی | نشان می دهد |
عنوان کتاب | عنوان صفحه ، H1 | ارتباط | موضوع / موضوع اصلی |
عناوین فصل | برچسب های سربرگ | ارتباط | عناوین فرعی ، ساختار محتوا |
کدورت | توضیحات متا | ارتباط | خلاصه مطالب |
تاریخ انتشار | صفحه آخرین به روزرسانی | ارتباط | مطالب به روز |
تعداد صفحه | تعداد کلمه | تجربه و تخصص | دقت ، عمق |
بررسی ها ، نقل قول ها | بک لینک | قدرت | اهمیت |
شهرت ناشر | اقتدار دامنه | اعتماد کنید | اعتبار |
دستور زبان | کیفیت فنی | اعتماد کنید | کیفیت عمومی |
ژانر و محتوا
وقتی Google صفحات را می خزد ، همچنین معادل “ورق زدن” روی یک کتاب را می زند تا ببیند آیا محتوا به طور کلی شبیه به نتایج برتر و اثبات شده موجود است. همچنین بررسی می شود که آیا محتوا نه تنها موضوع اصلی بلکه موضوعات مرتبط مورد انتظار را نیز پوشش می دهد.
اگرچه استعاره کمی مضحک تر است ، این یک جنبه مهم برای برقراری ارتباط است – به ویژه هنگام کار با تیم های محتوا و نویسندگان متن که ممکن است تحقیقات کلمات کلیدی خود را انجام دهند.
برای آنها مهم است که یاد بگیرند گسترش دامنه محتوای آنها با اندکی لمس در موضوعات کاملاً نزدیک می تواند باعث بهبود عملکرد جستجو برای اصطلاح اصلی شود و تصور غلط بسیاری از افراد غیر متخصص مبنی بر اینکه SEO به معنای پر کردن کلمات کلیدی است را اصلاح کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بازخورد و شخصی سازی کاربر
با گذشت زمان ، افراد مشابه با س quالات مشابه از کتابخانه بازدید می کنند. هر بار که کتابدار منابعی را به آنها ارائه می دهد ، نحوه پاسخگویی آنها اطلاعات مهمی در مورد تأمین نیازهای آنها می دهد.
به عنوان مثال ، ممکن است شخصی کتابی را که امیدوار کننده به نظر می رسد ، باز کند و بلافاصله آن را پایین بگذارد. اگر این اتفاق مکرر رخ دهد ، کتابدار می تواند انتخاب کند که دفعه بعد آن را خیلی توصیه نکند.
از طرف دیگر ، اگر کاربران کتاب خاصی را انتخاب و بررسی کنند حتی اگر کمی بیشتر از توده ای باشد که به آنها پیشنهاد می شود ، شاید در آینده باید آن را نزدیک انتهای توده قرار داد.
درک اینکه Google همان کار را انجام می دهد ، معیارهایی مانند نرخ پرش و نرخ کلیک را انسانی می کند ، که می تواند برای هر کسی که از تجزیه و تحلیل داده اطمینان ندارد بیگانه باشد.
با استفاده از قیاس به طور موثر
در تمام جلسات آموزشی و معرفی SEO 101 که من ارائه داده ام ، تشبیه کتابدار موثرترین ابزاری بوده است که تاکنون استفاده کرده ام.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
من بعضی مواقع آن را اقتباس کرده ام ، به جزئیات یا جزئیات مورد نیاز جزئی پرداخته ام. اما به طور مداوم به برقراری ارتباط بین آنچه باید درک شود کمک کرده است.
استفاده م itثر از آن به سه ملاحظه اصلی نیاز دارد.
ابتدا اطمینان حاصل کنید که مقایسه هایی که انجام داده اید در خدمت پیامی است که آموزش می دهید. در غیر این صورت ، سعی کنید آن را متناسب با نیازهای خود بهتر تنظیم کنید. مثالهای ارائه شده برای اهداف من خوب کار کرد ، اما مهم است که این کار برای شما مناسب باشد.
دوم ، محدودیت های تشبیه را تشخیص دهید. بدانید چه زمانی باید بیرون از آن قدم بگذارید تا مستقیماً در مورد سئو و موتورهای جستجو صحبت کنید. کشیدن بیش از حد استعاره قدرت آن را کمرنگ کرده و مخاطب شما را گیج می کند.
در آخر ، با آن سرگرم شوید. آموزش با استفاده از تشبیه ، موضوع را قابل دسترسی تر می کند ، که مشارکت را تشویق می کند ، فهمیدن آموزش و یادآوری آن را آسان تر می کند.
منابع بیشتر: