گوگل به خرده فروشان این امکان را می دهد که وقتی نتایج تبلیغاتی ویژه مربوط به حمل و نقل و بازگشت را ارائه می دهند ، در نتایج جستجو مشخص کنند.
خرده فروشانی که از فهرست های رایگان یا پولی در Google Shopping استفاده می کنند ، می توانند از این ویژگی های جدید استفاده کنند.
هنگام بازگشت لیست محصولات در نتایج جستجو ، حاشیه نویسی ها ، مانند “دریافت آن تا 24 دسامبر” نمایش داده می شود.
گوگل اینها را به طور خاص برای خریداران تعطیلات معرفی می کند و خاطرنشان می کند که جستجوهای ایالات متحده برای “ایده های هدیه تعطیلات” در ماه اوت از سطح 2020 فراتر رفته است.
علاوه بر این ، خریداران می گویند قصد دارند در این فصل تعطیلات بیش از سالهای گذشته سفارش آنلاین بدهند:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
از ژوئن ، 58 درصد از خریداران تعطیلات در ایالات متحده گفتند که در این فصل بیشتر از سالهای قبل خرید آنلاین می کنند و 59 درصد نیز گفتند که زودتر خرید خواهند کرد تا از موجودی کالای خود در انبار جلوگیری شود.
جستجوها بالا رفته و همه علائم نشان دهنده رونق خرید آنلاین در این تعطیلات است.
با توجه به وضعیت صنعت حمل و نقل در سال جاری و تاخیرهای متعدد مردم ، تضمین تحویل تا 24 دسامبر می تواند به شما در فروش بیشتر از رقبا کمک کند.
در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد حاشیه نویسی های جدید که امروز منتشر می شود آورده ایم.
یادداشت های حمل و نقل جدید در Google Shopping
یادداشت های حمل و نقل به خرده فروشان این امکان را می دهد تا به مشتریان نشان دهند که حمل و نقل سریع و رایگان را ارائه می دهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
تا پیش از این ، تنها حاشیه نویسی های موجود “سریع” یا “رایگان” بود.
اکنون ، خرده فروشان می توانند موارد زیر را اضافه کنند:
- “ارسال رایگان تا جمعه 24 دسامبر”
- “تا 24 دسامبر دریافت کنید”
- “روز X رایگان”
آخرین مورد به تبلیغات حمل و نقل رایگان در چند روز X اشاره می کند ، مانند “ارسال رایگان 2 روزه”.

معیارهای واجد شرایط بودن
برای واجد شرایط بودن برای افزودن یادداشت های حمل و نقل به لیست محصولات خود ، باید موارد زیر را داشته باشید:
- یک حساب فعال Merchant Center با محصولات انتخاب شده در آگهی های خرید و لیست های رایگان در ایالات متحده.
- ردیابی تبدیل وب فعال در حساب Google Ads شما.
- محصولات فعال در حساب Merchant Center شما که می توانید با این حاشیه نویسی ها آنها را شناسایی کنید.
- تنظیمات حمل و نقل در سطح حساب برای تبلیغات ویژه حمل و نقل پیکربندی شده است.
- ویژگی های خوراک محصول shipping_label و transit_time_label
- صفحات فرود یا جزئیات محصول و صفحات پرداخت با پیام های متناسب با حاشیه نویسی.
حاشیه نویسی های بازگشت جدید در Google Shopping
هنگام تنظیم لیست خرید ، خرده فروشان می توانند اطلاعات مربوط به سیاست های بازگشت و بازپرداخت را ارائه دهند.
حاشیه نویسی های بازگشتی به خریداران اطمینان بیشتری می دهد که می دانند می توانند در مدت زمان مشخص بازپرداخت دریافت کنند.
تا قبل از امروز حاشیه نویسی های عمومی عمومی بودند و برای هیچ فصل خرید خاصی مانند “بازگشت 30 روزه رایگان” قابل استفاده نبود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
در حال حاضر ، خرده فروشان می توانند تاریخ خاصی را برای بازگشت خریدهای تعطیلات تعیین کنند ، مانند “بازگشت رایگان تا 31 ژانویه”.
برای تنظیم حاشیه نویسی بازگشت ، باید در حساب Merchant Center خود خط مشی های بازگشت ایجاد کنید.
با استفاده از ویژگی return_policy_label در فید محصول ، خط مشی های بازگشت را می توان با همه محصولات ، با گروه های خاصی از محصولات یا حتی یک محصول واحد مرتبط کرد.
برای راهنمایی بیشتر Google در مورد نحوه هدف قرار دادن خریداران تعطیلات با ویژگی های موجود ، اطلاعیه گوگل را ببینیدبه
تصویر ویژه: Golubovy/Shutterstock