بازاریابان ویژگی های گزارشگری جدیدی را در Google Analytics 4 دریافت می کنند تا در بینش های کلیدی بیشتر تحقیق کنند. این پلت فرم همچنین برای قابلیت استفاده کمی سازماندهی شده است.
هدف از این ویژگی های جدید کمک به بازاریاب ها برای پر کردن شکاف کسانی است که از ردیابی خودداری می کنند و همچنین کمک به تبلیغ دهندگان برای دستیابی به بیشترین اطلاعاتی که سریعتر به آنها احتیاج دارند در حالی که تشخیص می دهند این نقاط داده از یک کسب و کار دیگر متفاوت است.
منوی پیمایش چپ چپ
گوگل اعلام کرده است که Google Analytics 4 یک منوی ناوبری چپ دستی را انتخاب می کند. این منو برای سهولت دسترسی سریع و بصری کاربران به گزارش های مختلف در مورد موارد استفاده ، برای کاربران طراحی شده است. هر بخش برای پشتیبانی از یک مورد استفاده متفاوت طراحی شده است و به این بخش ها “Workspaces” گفته می شود.
مدل سازی تبدیل گسترده
در اواخر امسال ، Google Analytics شروع به گسترش مدل سازی تبدیل در “گزارش های خاص” می کند. Google مشخص نکرده است که کدام گزارش ها از داده های مدل شده استفاده می کنند یا اینکه آیا بازاریابان توانایی انصراف را دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
داده های مدل شده می کوشند تا شکاف های گزارش شده را از بازدیدکنندگانی که با پیگیری کوکی رضایت ندارند ، پر کند.
گزارش انعطاف پذیرتر در GA4
گوگل همچنین اعلام کرده است که کاربران با دسترسی مدیر می توانند رابط Analytics را تصحیح کنند. این بدان معنی است که افراد می توانند پانلی را در سمت چپ گسترش دهند که ابعاد و معیارهای اصلی را گسترش دهد ، به این ترتیب آنها می توانند شکل ظاهری گزارشات خود را تنظیم کنند – نه فقط برای گزارش های سفارشی بلکه برای گزارش های پیش فرض. به عنوان مثال ، در مثال ارائه شده ، آنها گزارش خرید کاربر را که با معیارهای مختلف سفارشی شده است ، به اشتراک گذاشتند.
هدف از این تغییر این است که به کاربران اجازه دهد بینش مورد نیاز خود را حتی سریعتر پیدا کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از همین تنظیمات می توان برای گروه بندی گزارش ها در مجموعه ها و ایجاد نمای کلی سفارشی استفاده کرد. این گزارشات را می توان در “Reports Snapshot” ، صفحه اصلی Reports Workspace ذخیره کرد.
مدل سازی اسناد مبتنی بر داده
به زودی ، همه ویژگی های Google Analytics 4 اسناد داده محور را در دسترس قرار می دهند. همچنین دو گزارش جدید وجود دارد: گزارش مسیرهای تبدیل و گزارش مقایسه مدل.
اولین گزارش مشابه گزارشی است که کاربران Universal Analytics با آن آشنا هستند و به شما امکان می دهد مسیر کامل مصرف کننده را از طریق کانال های مختلف کنترل کنید. گزارش جدید همچنین شامل تجسم اعتبار تبدیل برای کمک به بازاریابان برای درک ارزش آنها و در نهایت ، بازگشت سرمایه از طریق کانال است.
گزارش مقایسه مدل به بازاریابان این امکان را می دهد تا مدل های مختلف اسنادی را برای دیدن تأثیر بر کانال های مختلف مقایسه کنند.
عکس فوری تبلیغاتی
در Google Live Live Stream ، اعلام شد که فضای کاری جدید تبلیغاتی در حال گسترش است و امروز ، Google جزئیات بیشتری را در مورد اینکه این مجموعه گزارش شامل چه مواردی است ، ارائه داده است.
گزارش جدید شامل آنچه Google به عنوان “تصویر فوری تبلیغاتی” می داند ، داشبوردی است که شامل مسیرهای تبدیل چند کانال ، حجم تبدیل به کانال و نمودار مقایسه مدل انتساب است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این گزارش در یک نگاه گسترده ای از اطلاعات را برای بررسی سریع ارائه می دهد اما شامل عمق اطلاعاتی نیست که تبلیغ کنندگان از Universal Analytics به آن عادت کرده اند.