Google روشی جدید را برای فروشگاههای تجارت الکترونیکی درنظر گرفته است تا معاملات نتایج جستجو را فهرست کند ، که در حال حاضر برای همه بازرگانان رایگان است.
این شرکت گزارش داده است که مردم به دنبال راه هایی برای پس انداز حتی بیش از حد معمول هستند ، با جستجو در “کد تخفیف” 50٪ از سال گذشته افزایش یافته است.
پیش از دو فصل خرید عمده – تعطیلات بازگشت به مدرسه و زمستان – Google به خرده فروشان ایالات متحده ابزار بیشتری برای دستیابی به مشتریان جویای معامله می دهد.
در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های جدید وجود دارد که خرده فروشان می توانند بلافاصله از آن استفاده کنند.
لیست معاملات رایگان در نتایج جستجوی Google
از امروز ، Google معاملات را در برگه نتایج جستجو برجسته می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هنگام جستجوی یک محصول ، برگه خرید اکنون لیست محصولاتی را ارائه می دهد که دارای قیمت رقابتی یا تخفیف از فروشندگان در سراسر وب هستند.
در ماه اکتبر ، جستجوی Google نمایش محبوب ترین معاملات را برای عمده فروشی های عمده مانند جمعه سیاه و دوشنبه سایبری آغاز می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هنگامی که افراد در حین رویدادهای عمده فروش ، مانند “معاملات جمعه سیاه” یا “فروش دوشنبه سایبری” ، معاملات را جستجو می کنند ، بخش جدیدی را برجسته می کنند که معاملات مربوطه را برجسته می کند ، در کنار سایر اطلاعات مربوط به فروش.
هنگامی که خرده فروشان تبلیغات و معاملات را در Google Merchant Center بارگذاری می کنند ، به طور خودکار برای سeriesالات مربوطه در برگه خرید ظاهر می شوند.
Google بر اساس عواملی مانند تخفیف ، میزان محبوبیت یک محصول ، محبوبیت سایتی که در آن لیست شده است و موارد دیگر پیشنهادات را ارائه می دهد.
در ماه های آینده معاملات نیز در صفحه اصلی نتایج جستجو ظاهر می شوند. خرده فروشان فارغ از اینکه هزینه تبلیغات در Google را پرداخت می کنند ، می توانند از این ویژگی استفاده کنند.
این فرصت ها را برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی ایجاد می کند تا موجودی خود را جابجا کنند ، فروش را هدایت کنند و مشتریان جدیدی را در حوادث مهم خرید و اوج فصل تعطیلات جذب کنند.
تبلیغات را در Google Merchant Center سفارشی کنید
به روزرسانی دیگری که امروز در Merchant Center راه اندازی شده است به خرده فروشان امکان می دهد تبلیغات خود را سفارشی کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اکنون می توان مشخص کرد که آیا معامله ای فقط برای مشتریان اولین بار در دسترس است.
به عنوان مثال ، عنوان تبلیغات اکنون می تواند “10٪ تخفیف برای اعضای جدید” باشد.
تبلیغات برای همه خریداران نشان داده می شود ، اما فقط کسانی که معیارهای مشخص شده توسط یک خرده فروش را داشته باشند می توانند به قیمت تبلیغاتی دسترسی پیدا کنند.
بینش کالاهای بهتر
در آخرین به روزرسانی که اکنون ارائه شده است ، Google دو ویژگی جدید به گزارش پرفروش ترین ها اضافه کرده است:
- داده های پرفروش تاریخی: به خرده فروشان کمک می کند تا روند فروش برای فصل آینده را با بینش محصولات محبوب از رویدادهای خرید قبلی پیش بینی کنند.
- تقاضای نسبی محصول: به خرده فروشان کمک می کند تا تقاضای نسبی بین محصولات هم رده و کشور و همچنین فرصت بالقوه هنگام تهیه کالاهای جدید را ارزیابی کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بازرگانان می توانند پس از انتخاب بینش بازار در Merchant Center ، به گزارش بهترین فروشندگان دسترسی پیدا کنند.
منبع: گوگل