Google روش جدیدی برای بهینه سازی نتایج جستجو در هنگام انتشار ویدئوها به جای YouTube در اختیار دارد.
اکنون برای ناشران آسان تر است که فیلم های خود را برای قطعه غنی “لحظات کلیدی” علامت گذاری کنند ، که به جستجوگران امکان می دهد مستقیماً به بخشهای خاص فیلم بروند.
این امر با یک ویدیوی YouTube به راحتی محقق می شود ، زیرا فقط به اضافه کردن مهر زمان به شرح ویدئو نیاز دارد.
پیش از این هنگام بارگذاری ویدئو در وب سایت سازنده ، پیچیده تر بود زیرا مالک سایت مجبور بود به صورت دستی هر بخش را برچسب گذاری کند.
اکنون ، همه مالکان سایت باید الگوی URL را برای رد شدن به یک زمان خاص در یک ویدیو به Google بگویند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سپس Google از هوش مصنوعی برای شناسایی لحظات اصلی در ویدئو و نمایش مستقیم پیوندها به آن لحظات در نتایج جستجو استفاده خواهد کرد.
این قابلیت که SeektoAction نام دارد ، اوایل سال جاری در Google I / O اعلام شد و چندین ماه است که در بتا است.
Google این ویژگی را از حالت بتا خارج کرده و به هر سایتی که ویدیو منتشر می کند پشتیبانی می کند.
در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد SeekToAction و چگونگی استفاده از آن برای بهبود قابلیت مشاهده فیلم در نتایج جستجو آورده شده است.
اطلاعات بیشتر در مورد علامت گذاری فیلم SeekToAction
علامت گذاری SeekToAction را می توان برای فیلم ها مانند سایر انواع دیگر داده های ساختاری schema.org اعمال کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در اینجا یک مثال کد به نظر می رسد:
نکاتی وجود دارد که دارندگان سایت هنگام استفاده از علامت گذاری ویدیوی SeekToAction باید به خاطر بسپارند:
- URL های شما باید توانایی پیوند عمیق به نقطه دیگری غیر از نقطه شروع فیلم را داشته باشند. به عنوان مثال ، http://www.example.com/example؟t=30 30 ثانیه از ورود به یک فیلم شروع می شود.
- داده های ساختار یافته VideoObject باید به صفحه ای اضافه شود که کاربران بتوانند فیلم را مشاهده کنند.
- از علامت گذاری SeekToAction در هر صفحه ویدیویی که می خواهید Google لحظه های اصلی را به طور خودکار شناسایی کند استفاده کنید.
- برای شناسایی خودکار لحظات اصلی در ویدیوی شما ، Google باید بتواند فایلهای محتوای ویدیوی شما را واکشی کند.
- کل مدت فیلم باید حداقل 30 ثانیه باشد.
- ویدئو باید شامل خصوصیات مورد نیاز باشد که در اسناد داده ساختار یافته VideoObject ذکر شده است.
Google اضافه می کند که علامت گذاری SeekToAction فقط علامت گذاری است برای فیلم های جاسازی شده در وب سایت شخصی. این نشانه گذاری توسط هیچ سیستم عامل شخص ثالث دیگری پشتیبانی نمی شود.
اگر دارندگان سایت به جای اینکه به Google اجازه دهند لحظه های اصلی را به طور خودکار شناسایی کند ، ترجیح می دهند لحظات کلیدی را به روش قدیمی شناسایی کنند نشانه گذاری کلیپ می تواند به جای SeekToAction استفاده شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید