جان مولر از گوگل به این س answersال پاسخ می دهد: “SEO برای صفحات جدید چقدر طول می کشد؟” در آخرین قسمت Ask Googlebot در YouTube.
این یک سوال پر بار است و مولر حتی در ابتدای ویدیو در مورد پرهیز از پاسخ معمول “به این بستگی دارد” شوخی می کند.
در اینجا پاسخ مولر برای مدت زمان طولانی جستجوگرهای اینترنتی وجود دارد.
مولر در جستجوگرها برای صفحات جدید
مولر با تقسیم پاسخ خود به دو بخش ، به این سال می پردازد: نمایه سازی و سرعت بخشیدن به کارها.
نمایه سازی Google
وقتی صفحه جدیدی منتشر می شود ، ممکن است از چند ساعت تا چند هفته طول بکشد تا ایندکس شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مولر مظنون است بیشتر مطالب خوب در طی یک هفته برداشت و نمایه می شود.
گاهی اوقات مشکلات فنی در وب وجود دارد که باعث می شود مدت زمان بیشتری طول بکشد و گاهی سیستم های Google مشغول کارهای دیگری می شوند.
با این اوصاف ، چند کار وجود دارد که دارندگان سایت می توانند برای کمک به سرعت بخشیدن به خزیدن و نمایه سازی انجام دهند.
سرعت خزیدن و نمایه سازی را افزایش دهید
برای سرعت بخشیدن به کارها ، مولر موارد زیر را توصیه می کند.
جلوگیری از اضافه بار سرور
اطمینان حاصل کنید که سرور شما می تواند تعداد معقولی از درخواست ها را به موقع رسیدگی کند.
وقتی سرعت سرور شما کم می شود ، موتورهای جستجو با آن سرعت کم می گیرند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
پیوندهای برجسته داخلی
پیوند به صفحات داخلی جدید خود را برجسته در وب سایت خود.
هرچه سیستم های گوگل راحت تر بتوانند صفحاتی را که به نظر شما مهم هستند تشخیص دهند ، اولویت بندی خزیدن و نمایه سازی آسان تر است.
به عنوان مثال ، با داشتن یک سایت تجارت الکترونیکی ، کمک به پیوند به محصولات جدید در صفحه اصلی ، بنابراین Google مجبور نیست برای یافتن آنها از چندین دسته استفاده کند.
از URL های غیرضروری در سایت خود جلوگیری کنید
وب سایت خود را مرور کرده و URL هایی را که دیگر لازم ندارید پاک کنید.
موتورهای جستجو سعی می کنند همه URL های یک سایت را کشف کنند و ممکن است آدرس های موردعلاقه شما را از دست بدهند.
کیفیت وب سایت را بالا نگه دارید
برای Google آسان تر است که یک سایت را شناسایی کند برای کاربران وب بسیار مهم است ، بهتر می تواند وب سایت را برای خزیدن و نمایه سازی در اولویت قرار دهد.
در هنگام مشاهده صفحات جدید در جستجوی Google جنبه های زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.
مولر می گوید ، هیچ جدول زمانی مناسبی برای هیچ یک از این مراحل وجود ندارد و مراحل می توانند با گذشت زمان تغییر کنند.
مولر جدا از پرداختن به مسائل فنی ، بر اهمیت حفظ کیفیت کلی وب سایت تأکید می کند.
سرانجام ، هیچ تضمینی وجود ندارد که Google صفحه خاصی را فهرست بندی کند. اکثر موتورهای جستجو محتوای زیادی را در وب فهرست نمی کنند. حتی وقتی چیزی نمایه می شود لزوماً به کاربران نشان داده نمی شود. و می تواند به مرور از شاخص خارج شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای اطلاعات بیشتر ، به فیلم کامل زیر مراجعه کنید: