Google در حال معرفی ویژگی جدید علامت گذاری ساختار داده شده برای لیست های شغلی است که اجازه می دهد چشم اندازها مستقیماً در وب سایت کارفرما اعمال شوند.
ویژگی جدید directApply به کارفرمایان این امکان را می دهد تا مشخص کنند آیا گزینه ای برای کارمندان احتمالی برای درخواست شغل در وب سایت خود وجود دارد.
گوگل می گوید این نشانه گذاری برای لیست های شغلی مناسب است که مجموعه خاصی از اقدامات کاربر را برای درخواست شغل انجام می دهد. یعنی ، باید یک روند درخواست کوتاه و مستقیم به کاربر ارائه شود.
در صورت تحقق یکی از این شرایط ، کارفرمایان “تجربه اعمال مستقیم” را که توسط Google تعریف شده ارائه می دهند:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- کاربر مراحل درخواست را در سایت شما به پایان می رساند.
- پس از ورود به صفحه شما از Google ، کاربر نیازی نیست که برای تکمیل مراحل درخواست ، بیش از یک بار بر روی درخواست کلیک کرده و اطلاعات کاربر را ارائه دهد.
به عبارت دیگر ، اگر در لیست شغلی متقاضیان نیاز به بارگذاری رزومه داشته باشند و سپس همه اطلاعات مشابه را دوباره در فرم درخواست تایپ کنند ، واجد شرایط این نشانه گذاری نیست.
دارندگان سایت می توانند بلافاصله از این نشانه گذاری استفاده کنند ، اگرچه ممکن است هیچ تأثیری فوری در نتایج جستجو نداشته باشد زیرا Google برای ادغام این اطلاعات در فهرست خود کار می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید