Google در خطمشیهای محتوای پستهای نمایه کسبوکار پستهای نمایه کسبوکار Google را بهروزرسانی کرده است که آن را هرزنامه میداند. را خط جدید اضافه شد در بخش اجتناب میگوید: «نمونههایی از چنین محتوایی که مجاز نیستند شامل «عکسها، پستها، ویدیوها و آرمهای تکراری» است.
تکراری. بله، خط جدید میگوید که «عکسها، پستها، ویدیوها و آرمهای تکراری» به عنوان نمونهای از پستهای Google اضافه شده است که رد یا حذف میشوند زیرا هرزنامه محسوب میشوند. این خط قبلاً در سند Google نبود و اخیراً اضافه شده است.
اسکرین شات. در اینجا یک اسکرین شات از اضافه شده است:

نتیجه. اگر گرفتار ارسال عکسها، پستها، ویدیوها یا نشانوارههای تکراری در پستهای نمایه کسبوکار Google خود شوید، چه اتفاقی میافتد؟ خب، ممکن است آن پستها رد یا از جستجوی Google و Google Maps حذف شوند.
جوی هاوکینز و کولان نیلسن این مطلب را در روز جمعه منتشر کردند:
اخیراً شکایات زیادی در مورد پست های رد شده می شنویم. اگر از لوگوها در تصاویر یا عکس های استوک خود (“عکس های تکراری”) استفاده می کنید، به همین دلیل است. https://t.co/ajVe9VfkZj
– جوی هاوکینز (@JoyanneHawkins) 5 آگوست 2022
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر تعداد زیادی پست نمایه کسب و کار Google انجام میدهید، مطمئن شوید که عکسها، پستها، ویدیوها یا نشانوارهها را در پستهای نمایه کسبوکار Google خود تکرار نکنید. اگر میبینید که برخی از پستهای شما اخیراً رد شدهاند، ممکن است مربوط به دستورالعملهای اصلاحشدهای باشد که Google روز گذشته اضافه کرده است.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.