در اپیزود این هفته در ساعت بازاریابی ، میزبانان گرگ فین ، مارک سالتارلی و جس بود ، بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته را شکستند.
اگر نمی توانید در Spotify گوش دهید ، نسخه ویدیویی قسمت این هفته را در قسمت ژورنال موتور جستجو YouTube کانال
https://www.youtube.com/watch؟v=xgI-FwHgINY
جدیدترین تست Google نمادهای کوچکی را در کنار نتایج جستجو اضافه می کند که با کلیک روی آنها تصاویر از سایت ذکر شده ظاهر می شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تیم O’Clock بازاریابی این موضوع را در طبیعت مشاهده کردند و تأیید کردند که نه تنها با کلیک کردن روی نماد ، بلکه با قرار دادن معیار حرکت روی نتیجه جستجو ، این کار انجام می شود.
تنها زمان نشان خواهد داد که بازاریابان چگونه از این ویژگی جدید استفاده می کنند ، اما بسیاری از افراد در انجمن SEO از این می ترسند که تأثیر منفی بر نرخ کلیک داشته باشد.
با ابتکار Google برای ارتقا transp شفافیت و کنترل کاربر پیرامون آگهی هایی که در سیستم عامل های Google مشاهده می کنند ، آنها کنترل جدید «موضوعات تبلیغاتی حساس» را در «تنظیمات آگهی» اضافه کرده اند.
این افزودنی جدید به کاربران امکان می دهد نوع تبلیغاتی را که مشاهده می کنند کنترل کنند. اگر آنها تبلیغات کمتری در مورد مشروبات الکلی و قمار می خواهند ، می توانند با کلیک یک دکمه تبلیغات را محدود کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران با حساب Google در دسترس است و قبل از پخش در Google Ads و Youtube Ads در سراسر جهان در سال 2021 ، برای YouTube Ads در ایالات متحده شروع به کار می کند.
LinkedIn برای نمایش محصولات ، شروع یک مکالمه با کاربران و ایجاد یک رابطه مثبت مصرف کننده و برند ، یک برگه اختصاصی محصول ویژه در صفحات شرکت دارد.
در برگه ، یک منطقه بسیار ارزشمند وجود دارد که در آن می توانید ارتباطاتی را مشاهده کنید که در این محصول مهارت بالایی داشته اند. به شما امکان می دهد درمورد محصول به آنها پیام دهید تا نظر آنها را در مورد آن بگیرید.
علاوه بر همه اینها ، یک نوار کناری برای محصولات مشابه وجود دارد که اگر در مورد یک تحقیق سختگیرانه انجام دهید ، عالی است.
این هفته برداشت هفته از مدیر عامل Basecamp است جیسون فرید که … به اسم سرگرم کردن بازاریابی ، یک آتش سوزی کلاهبردار به راه انداخت.
خرید آگهی خسته کننده است. ساختن چیزهای عجیب ، شگفت انگیز ، جسارت آمیز نیست. بشنوید که چگونه تقریباً از رئیس بازاریابی خود جدا شدیم تا اینکه تصمیم گرفتیم در موضوعی کاملاً متفاوت و 100٪ سرگرم کننده شانس بگیریم -> https://t.co/CPni3hrX3v
– جیسون فرید (jasonfried) 15 دسامبر 2020
بعد ، در بخش ICYMI ما ، ناوه هاپکینز اطلاعات مفیدی در مورد مدیریت کلمات کلیدی در Google Ads ارائه می دهد.
PSA: اگر می خواهید یک گروه تبلیغاتی / کمپین موجود را کپی و جایگذاری کنید تا ساختار خلاقانه را حفظ کند ، باید KW ها را حذف کنید (به جای فقط مکث).
با تشکر # گوگل🙃 #ppc #ppcchat pic.twitter.com/p6bAgyiBnG
– ناوه هاپکینز (navahf) 10 دسامبر 2020
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سپس ما به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما در طی بخش رعد و برق پاسخ می دهیم:
- چه کسی تحت تأثیر بروزرسانی هسته اصلی دسامبر 2020 Google قرار خواهد گرفت؟
- نام گوگل در این هفته چیست؟
- کجا باید بروم تا خرید تعطیلات خود را تمام کنم؟ (ممکن است پاسخ TikTok باشد یا نباشد)
- چه زمانی قرار است Web Stories در شبکه نمایش Google در دسترس باشد؟
- چرا همه سیستم عامل های فیلم کوتاه به تجارت الکترونیکی فشار می آورند؟
- یک زرافه در اندازه کامل در کنار درخت ارزشمند منگولیای من چگونه به نظر می رسد؟
بررسی کنید ساعت بازاریابی سایت برای مشترک شدن در نمایش و خواندن تمام مقالات ارائه شده در نمایش امروز.
اعتبار ویژه تصویر: سرو شمالی