Google تأیید می کند که به روزرسانی الگوریتم اصلی ، Core Update دسامبر 2020 ، امروز در دسترس است.
بعداً امروز ، ما چندین بار در سال به روز رسانی الگوریتم هسته اصلی را منتشر می کنیم. به آن Core Update دسامبر 2020 گفته می شود. راهنمایی ما درباره این به روزرسانی ها همانطور که قبلاً توضیح داده ایم باقی می ماند. لطفا برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد این پست وبلاگ:https://t.co/e5ZQUAlt0G
– Google SearchLiaison (searchliaison) 3 دسامبر 2020
همانطور که در اطلاعیه ذکر شد ، راهنمایی های Google در مورد به روزرسانی مانند گذشته باقی مانده است.
این سومین به روزرسانی الگوریتم هسته ای سال تقویمی است. نسبت به میانگین زمان بین این نوع به روزرسانی ها ، زمان نسبتاً کمی از آخرین به روزرسانی هسته ای می گذرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آخرین به روزرسانی اصلی در مورد آنچه اینترنت از آن به عنوان “روز جنگ ستارگان” یاد می کند ، ارائه شده است که به عنوان 4 مه شناخته می شود.
احتمالاً همه گیر شدن نسخه به روزرسانی هسته اصلی Google را به تأخیر انداخته است. با گذشت زمان بیشتر از حد معمول ، آیا این به معنی تأثیرگذاری به روزرسانی امروز خواهد بود؟
ما امروز یا حتی فردا نمی توانیم پاسخ آن را بدانیم ، زیرا روند عرضه یک به روزرسانی اصلی ممکن است هفته ها طول بکشد.
انتظار داشته باشید که Google هنگامی که به روزرسانی به طور رسمی در اواخر امروز شروع به کار می کند ، توئیتی منتشر کند و چند روز بعد ، با انتشار کامل توییت ، یک توییت دیگر منتشر کند.
اطلاعات پیشینه در مورد به روزرسانی های اصلی
جای تعجب نیست که پاسخ فوری جامعه SEO به اعلام این به روزرسانی اصلی اضطراب و وحشت است. اگرچه استفاده از اصول اصلی به روزرسانی ممکن است باعث رفع برخی از نگرانی ها شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ابتدا بیایید نگاهی به برخی از واکنش ها تاکنون بیندازیم:
تمام آنچه که برای بدتر شدن در سال 2020 لازم دارم این است که Google سایتهای من را مخزن کند … اگر این کار را انجام دهند ، من می خواهم فقط یک سوپرمارکت محلی را استخدام کنم و با SEO کار می کنم
– مایک پایتون (@ Payt) 3 دسامبر 2020
SEO ها مانند هستند pic.twitter.com/DKhiCX20bV
– Neeraj Bhateja (NeerajBhateja) 3 دسامبر 2020
تبلیغات Google December – 30٪ تخفیف دید وب سایت خود را امروز دریافت کنید. pic.twitter.com/9f9yLBlzRL
– ماکیکلاید (mackyclyde) 3 دسامبر 2020
سئوکاران پس از انتشار خبر به روزرسانی هسته اصلی گوگل ، برای بررسی رتبه بندی پروژه های خود در حال اجرا هستند.#سئو pic.twitter.com/EuvxjaNmP2
– Praveen Sharma (MusingPraveen) 3 دسامبر 2020
از لحاظ تاریخی ، سئوکاران و صاحبان سایت در مورد به روزرسانی های اصلی ، بدترین حالت را تصور می کنند. اگرچه این به روزرسانی ها همچنین فرصتی برای پاداش سایت ها در طی چند ماه گذشته به دلیل تلاش های بهینه سازی آنها است.
این امر مخصوصاً در مورد سایتهایی که تحت تأثیر به روزرسانیهای هسته قبلی تأثیر منفی دارند ، صادق است. با به روزرسانی هسته جدید ، Google نحوه ارزیابی رتبه بندی محتوا را پس از تغییرات ایجاد شده در سایت از آخرین به روزرسانی مجدداً ارزیابی خواهد کرد.
سایت هایی که با پشتکار در تلاش برای بهبود رتبه بندی خود بوده اند ، ممکن است به عقب برگردند. از طرف دیگر ، سایت هایی که تلاش مشترکی برای بهینه سازی محتوای خود نکرده اند ، ممکن است نتایج منعکس کننده این تلاش را مشاهده کنند.
یک چیز مسلم این است که تأثیر قابل توجهی خواهد داشت. به روزرسانی های هسته اصلی برای ایجاد تأثیرات کاملاً مشهود در نتایج جستجو در همه کشورها به همه زبانها طراحی شده اند.
با شروع به روزرسانی اصلی ، سایت ها به طور حتم متوجه افت یا افزایش در رتبه بندی جستجو می شوند. تغییر در رتبه بندی جستجو ، مثبت یا منفی ، نشانگر مرتبط بودن محتوا است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر محتوا از آخرین به روزرسانی هسته ای موضوعیت بیشتری پیدا کرده باشد ، احتمالاً در رتبه بندی بالاتر می رود. مخالفش هم درست است.
افزودن عمق بیشتر به بخشی از محتوا ، روشی م toثر برای ارسال سیگنال به Google درباره میزان ارتباط آن با س quالات خاص است.
اگر یک تغییر کلی در علاقه جستجو به سمت یک موضوع خاص وجود داشته باشد ، ممکن است محتوا نیز در نتیجه بیشتر مرتبط باشد. به عنوان مثال ، اگر محتوای آنها در جهت کار از راه دور باشد ، ممکن است اکنون محتوای مربوط به جلسات تجاری مرتبط تر باشد.
سپس محتوای تازه منتشر شده ای وجود دارد که در زمان آخرین به روزرسانی وجود نداشته است. محتوای جدید باید در برابر محتوای موجود قبلی دوباره ارزیابی شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای اطمینان ، رتبه بندی ها طی هفته های آینده می تواند کاملاً تغییر کند.
برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه پاسخگویی به به روز رسانی اصلی به عنوان سئو یا صاحبان سایت ، در اینجا برخی از بهترین منابعی را که در گذشته درباره این موضوع منتشر کرده ایم آورده شده است: