گوگل ابزارهای رایگان را برای کمک به بازاریاب سفر در اختیار دارد تا تصمیمات آگاهانه تری را بر اساس داده های جستجو برای مقصد و هتل ها طراحی کند.
گوگل گزارش می دهد ، جستجوی جهانی برای “کجا مسافرت” ، “آیا می توانم سفر کنم” و “محدودیت سفر covid” تقریباً به بالاترین حد خود رسیده است.
برای اطمینان از اینکه مشاغل مسافرتی و مسئولان گردشگری اطلاعات لازم برای بازیابی از بیماری همه گیر را دارند ، Google مجموعه ای از ابزارها را ایجاد کرده است که بینشی از تقاضای سفر در زمان واقعی را فراهم می کند.
گوگل آزمایش این ابزارهای بینش سفر را در ماه دسامبر گذشته در منطقه آسیا و اقیانوسیه آغاز کرد. اکنون، سفر بصیرت با Google در ایالات متحده راه اندازی شده است.
“امروز ما با همکاری Destination International و فروش و مهمان نوازی و انجمن بازاریابی بین المللی (HSMAI) Travel Insights را با Google در ایالات متحده راه اندازی می کنیم. با هم ، این ابزارها را با استفاده از مواد آموزشی که مخصوص سازمانهای مقصد و متخصصان بازاریابی مهمان نوازی تنظیم شده است ، به صنعت مسافرت در ایالات متحده و سراسر جهان خواهیم آورد. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Travel Insights با Google در کل شامل چهار ابزار است: ابزارهای زیر:
- بینش مقصد
- بینش هتل
- تمرکز بر حقایق
- اندازه گیری تقاضا
در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از این ابزارها و آنچه که آنها می توانند برای بازاریابان انجام دهند وجود دارد.
بینش مقصد
Destination Insights تصویری روشن از منابع برتر تقاضا برای هر مقصد ارائه می دهد.
این ابزار به شما امکان می دهد یک کشور اصلی ، یک کشور مقصد و محدوده تاریخ را وارد کنید و داده های مربوط به تقاضای سفر برای آن مقصد را مشاهده کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان مثال ، اگر کشور مبدا را “Worldwide” و کشور مقصد را “United States” قرار دهید ، می توانید دریابید که تقاضا از کجا می آید و از کدام شهرها می خواهند بازدید کنند.
در این حالت ، بیشترین تقاضا برای سفر در ایالات متحده از جستجویان آمریکای شمالی حاصل می شود و بیشترین تقاضای شهرها شامل لاس وگاس ، نیویورک ، میامی و لس آنجلس است.
این داده ها می تواند به بازاریابان کمک کند تا درک کنند مسافران بالقوه از کجا می آیند و خود را تنظیم کنند
بر این اساس فعالیت می کند.
تمرکز بر حقایق
متمرکز کردن واقعیت ها ابزاری است که درون ابزار Destination Insights قرار گرفته و مجموعه ای از بینش های سریع مانند “سریعترین رشد مقصد در سطح جهان” ، “کشوری با بیشترین علاقه ورودی” و “شهر برتر مورد تقاضا” را نمایش می دهد.
واقعیت های متمرکز بر اساس داده های 84 روز گذشته است که یک نقطه برتری کاملاً مناسب را فراهم می کند.
این داده ها در بالای ابزار Destination Insights ظاهر می شوند. در اینجا مثالی از شکل آن در زمان انتشار آورده شده است:
ابزار اندازه گیری تقاضا
ابزار Demand Sizing نیز در Destination Insights یافت می شود. به شما امکان می دهد فیلترهای متمایزی را برای مقایسه علاقه ورودی و خروجی بین یک کشور اصلی و تا ده کشور مقایسه اعمال کنید.
بینش هتل
هتل بینش روند جستجو را تجزیه و تحلیل می کند تا به بازاریابان سفر کمک کند تا با ایجاد حضور دیجیتالی قوی تر ، از کجا علاقه نشان دهند و میهمانان جدید را جذب کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به سادگی مقصدی را وارد کنید و مروری بر روند جستجوی اخیر داشته باشید. در اینجا مثالی از بینش ارائه شده برای نوادا ، ایالات متحده ارائه شده است:
از سال گذشته که گوگل آزمایشی این ابزار را آغاز کرده است ، آنها به مقامات دولتی گردشگری در مکانهایی مانند سنگاپور و اندونزی کمک کرده اند تا هنگام تصمیم گیری درباره بازگشایی مرزها به س questionsالات مهم پاسخ دهند
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان بخشی از گسترش جهانی گوگل ، اخیراً نسخه های بومی سازی Travel Insights را با Google در کشورهای آسیا و اروپا از جمله اسپانیا ، یونان ، فرانسه ، ایتالیا ، کرواسی ، چین ، هند ، اندونزی ، ژاپن ، کره ، مالزی ، فیلیپین ، تایلند و ویتنام.