گوگل یک گزینه اندازه گیری پیشرفته برای تعاملات فرم اضافه کرده است. اکنون نه تنها می توانید ببینید چه زمانی یک فرم ارسال شده است، بلکه می توانید ببینید چه زمانی یک فرم ارسال شده است آغاز شده توسط یک کاربر جدید
بازاریاب های نسل پیشرو خوشحال می شوند!

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
اندازه گیری پیشرفته را فعال کنید. اگر از قبل یک جریان داده وب ایجاد کرده اید، اندازه گیری پیشرفته باید به طور خودکار فعال شود. اگر نه، حساب تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید و این را روشن کنید.
عمیق تر حفاری کنید. می توانید این اطلاعیه را از گوگل بخوانید اینجا.
چرا ما اهمیت می دهیم. با توجه به بسیاری از محصولات خرید جدید که اخیراً منتشر شده است، دیدن یکی از آنها برای نسل اصلی بسیار خوب است. ویژگی جدید اندازه گیری پیشرفته به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان وب سایت خود را ببینید که شروع به پر کردن فرم ها کرده اند اما به دلایلی آنها را تکمیل نکرده اند. با این اطلاعات، تبلیغکنندگان میتوانند کمپینهای بازاریابی مجدد با پیامهای منحصربهفرد ایجاد کنند تا بازدیدکنندگان را به بازگشت و تکمیل فرم تشویق کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.