کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) در مورد بررسی های جعلی و تأییدهای گمراه کننده به بیش از 700 شرکت اعلامیه ارسال کرد. در این اطلاعیه آمده است که دریافت نامه نشان نمی دهد که شرکت در حال انجام اقدامات غیرقانونی است. در ادامه این ارتباط اشاره می شود که نقض دستورالعمل های FTC می تواند جریمه ای تا 43،792 دلار در هر تخلف را در پی داشته باشد.
در اعلامیه FTC آمده است که این نشان نمی دهد که شرکت ها درگیر اقدامات فریبنده بوده اند.
اما این اعلامیه به طور شگفت انگیزی عنوان شده است ، “اعلامیه کمیسیون تجارت فدرال در مورد جرایم مربوط به رفتار فریبنده یا ناعادلانه در مورد تأییدیه ها و شهادت ها“در حالی که هدف را به عنوان”شرکت شما با اطلاع قبلی”
شرکت هایی که مشخص نشده اند؟
کمیسیون تجارت فدرال (FTC) اعلام کرد که این شرکت ها مشخص نمی شوند.
با این حال به نظر می رسد FTC دقیقاً این کار را با انتشار یک لیست عمومی انجام داده است که مشخص کننده شرکت هایی است که اعلان ارسال شده است.
بسیاری از شرکت های موجود در فهرست برخی از معتبرترین مارک ها هستند و آژانس های بازاریابی در جهان در آن لیست قرار دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
این عبارت در نمونه نامه است:
“دریافت اعلان ، شرکت شما را مطلع می کند که انجام رفتارهای توصیف شده در آن می تواند شرکت را تا 43،792 دلار برای هر تخلف مجازات مدنی داشته باشد. 1
ما از شما می خواهیم نسخه ای از اعلامیه جرایم و این نامه را به هر یک از شرکتهای تابعه خود که محصولات یا خدمات را به مصرف کنندگان در ایالات متحده می فروشند یا به بازار عرضه می کنند ، توزیع کنید.
ایالت ها.کارکنان FTC شرکت شما را متمایز نمی کنند یا به شما پیشنهاد نمی دهند که رفتار فریبنده یا ناعادلانه ای داشته اید.
ما نامه های مشابه و اعلامیه را به طور گسترده به شرکت های بزرگ ، تبلیغ کنندگان برتر ، خرده فروشان برجسته ، شرکت های برتر محصولات مصرفی و آژانس های تبلیغاتی بزرگ توزیع می کنیم. “
تأییدها ، تأثیرگذاران و بررسی ها
یکی از موضوعات مورد نگرانی FTC ، ظهور رسانه های اجتماعی و کسب درآمد از تأییدها و نظرات تأثیرگذاران است.
در بیانیه FTC این مشکل شرح داده شده است:
“ظهور رسانه های اجتماعی مرز بین محتوای معتبر و تبلیغات را محو کرده است و منجر به انفجار موافقت های فریبنده در بازار شده است. بررسی های جعلی آنلاین و سایر تأییدات فریبنده اغلب محصولات را در سراسر جهان آنلاین تبلیغ می کنند.
بررسی های جعلی و سایر انواع تأییدات فریبنده مصرف کنندگان را فریب می دهد و مشاغل صادقانه را زیر پا می گذارد … تبلیغ کنندگان اگر به این شیوه های فریبنده بپردازند ، هزینه ای پرداخت خواهند کرد. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
برخی از فعالیتهایی که FTC در مورد آن هشدار می دهد شامل تأیید و بررسی به شیوه ای فریبنده یا گمراه کننده است.
لیست شرکت هایی که نامه هشدار برای آنها ارسال شده است شامل مارک های بزرگی مانند 1-800-Flowers و برخی از بزرگترین آژانس های بازاریابی در جهان مانند The Ogilvy Group LLC است.
در بیانیه FTC آمده است که به دلیل ظهور رسانه های اجتماعی و متعاقب آن تجارت در تأیید و بررسی هایی که ادعاهای FTC فریبنده است ، اقدام لازم است.
مسابقه ها و بررسی های رسانه های اجتماعی دو نوع از انواع روش های فریبنده است که توسط آنها خوانده می شود راهنمای تأیید FTCبه
مسابقات رسانه های اجتماعی
این راهنما به طور ملزم به ذکر مطالبی از مردم برای توییت کردن با هشتگ خاص به عنوان بخشی از مسابقه به عنوان یک عمل فریبنده اشاره می کند و راه هایی را برای انجام بهتر آن ارائه می دهد که افشای بهتر آن را نشان می دهد (دلیل برنده شدن جایزه) برای توییت یا پست
نظرات پولی
مثال دیگر مربوط به خالق YouTube است که توسط شرکت های بازی های ویدئویی برای انتشار نظرات گیمرها قرارداد بسته است. دستورالعمل FTC بیان می کند که مهم است افشای اینکه مبادله پول رخ داده است ، مهم است.
راهنمای FTC تا حد زیادی به صورت پرسش و پاسخ است.
در اینجا بخشی درباره سازنده YouTube آمده است:
“من در حال بررسی یک بازی ویدیویی هستم که هنوز منتشر نشده است. سازنده به من پول می دهد تا بازی را امتحان کنم و آن را مرور کنم. من قصد داشتم افشا کنم که سازنده “یک نگاه اجمالی” به بازی ارائه کرده است. آیا این برای اطلاع مردم از رابطه من با سازنده کافی نیست؟
نه اینطور نیست. دسترسی زودهنگام به این معنا نیست که پولی دریافت کرده اید. نگاه کردن به “بازی” حتی به معنای حفظ بازی نیست. اگر دسترسی اولیه دارید ، می توانید این را بگویید ، اما اگر می خواهید بازی را نگه دارید یا پولی دریافت کنید ، باید این را بگویید. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
لیست عمومی شرکتهای دریافت کننده هشدار
FTC یک PDF با نام تمام شرکت هایی که اخطار دریافت می کنند منتشر کرد.
یک افشاگری برجسته در بالای سند وجود دارد که بیان می کند منظور از این لیست نشان دادن این نیست که شرکت ها مرتکب اشتباه شده اند.
این بیانیه است:
“این واقعیت که یک شرکت در این لیست است نشان دهنده این نیست که کار اشتباهی انجام داده است”
بسیاری از نام های شناخته شده در لیست صنایع مختلف وجود دارد.
شرکتهای مسافرتی و مهمانداری اعلامیه ارسال کردند
- TripAdvisor ، Inc
- هیلتون Worldwide Holdings، Inc.
- هوارد جانسون International Inc
- مسافرخانه تعطیلات
- Hyatt Hotels Corp.
- Starwood Hotels and Resorts Worldwide، Inc.
- Ramada Worldwide Inc.
- شرکت هتل Ritz-Carlton ، LLC
- Wyndham Hotels & Resorts، Inc
سایتهای نظرات و توصیه های کاربران:
- Angi Inc.
- HomeAdvisor Inc.
- Yelp ، Inc.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
مارک های محبوب که اخطار دریافت کردند
- Airbnb ، Inc.
- شرکت اپل.
- AutoNation Inc.
- Autotrader.com
- eBay Inc.
- Google Fiber Inc.
- Google LLC
- شرکت مایکروسافت
- YouTube LLC
- گروه Zillow ، Inc
از دستورالعمل های FTC ایالات متحده آگاه باشید
این اقدام موارد زیر را هدف قرار می دهد اما محدود به این نوع فعالیت ها نیست:
“… ادعای نادرست تأیید شخص ثالث ؛ ارائه نادرست در مورد اینکه آیا پشتیبان کاربر واقعی ، فعلی یا اخیر است ؛ استفاده از تأییدیه برای ادعای فریبکارانه عملکرد ؛ عدم افشای ارتباط غیرمنتظره با یک پشتیبان ؛ و نادرست بیان می کند که تجربه تأییدکنندگان نشان دهنده تجربه معمولی یا معمولی مصرف کنندگان است. “
مشاغلی که در رسانه های اجتماعی فعالیت می کنند و بر فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار ، تبلیغات ، بازاریابی وابسته و بررسی ها می پردازند ، باید بیانیه FTC را بخوانند و پیوندهای راهنمای منتشر شده را در مورد نحوه تبلیغات مناسب از طریق این رسانه ها دنبال کنند.
استناد
FTC صدها مشاغل را در مورد بررسی های جعلی و سایر تأییدات گمراه کننده مطلع می کند
PDF: نمونه نامه – اقدامات غیرقانونی مربوط به استفاده از تأییدیه ها و شهادت ها
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید