EAT به معنی تخصص ، اقتدار و اعتماد است.
EAT بخشی از الگوریتم Google است و در آن پخته شده است دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی Googleبه
حتی گوگل می گوید EAT بسیار مهم است.
نباید EAT را با “خوردن” و غذاهایی که در دهانمان می گذاریم اشتباه گرفت. اگرچه باید اعتراف کنم ، اما ناگهان هوس یک بوریتو می کنم. 🌯
اگر شما یک متخصص سئو هستید ، احتمالاً در چند سال گذشته چیزهای زیادی در مورد EAT شنیده اید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
اما چی دقیقا EAT است؟ آیا این یک به روز رسانی عمده ، کمی تغییر یا چیزی در وسط است؟ آیا باید همه چیز را در مورد استراتژی SEO خود تغییر دهید؟ یا آیا می توانید با خیال راحت مانند آن تاکو نیم خورده از آخر هفته گذشته هنوز در یخچال باشید؟
در این راهنما ، من دقیقاً توضیح می دهم که EAT چیست ، وارد دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی گوگل ، دلیل اهمیت آن شوید و چگونه می توانید با تغذیه محتوای سبک EAT به رتبه بهتر سایت خود کمک کنید.
این راهنما با سایر بازاریابان SEO ، از جمله دیو دیویس ، لیلی ری ، کوین روو ، و راجر مونتتی همکاری دارد.
در اینجا خلاصه ای از آنچه می توانید در این مجموعه انتظار داشته باشید آورده شده است:
- فصل 2: دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی Google: راهنمای مبتدیان SEO
- فصل 3: نحوه استفاده از داده های ساختار یافته برای پشتیبانی از EAT
- فصل 4: EAT و ایجاد لینک: راهنمای ارزیابی چشم اندازها
- فصل 5: حقایق شگفت انگیز در مورد EAT
- فصل 6: EAT گوگل: شکستن 10 مورد از بزرگترین باورهای غلط
EAT دقیقاً چیست؟
EAT یکی از بسیاری از دستورالعمل هایی است که Google برای تعیین اینکه آیا محتوا برای خوانندگان ارزشمند است و آیا باید رتبه خوبی داشته باشد ، به کار می برد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
اولین اشاره به EAT در سال 2014 رخ داد که گوگل این مفهوم را به دستورالعمل های کیفیت جستجو اضافه کرد.
به ارزیابی کنندگان کیفیت جستجوی گوگل دستور داده شد که به موارد زیر توجه کنند:
- این تجربه و تخصص از خالق محتوا
- این اقتدارپذیری خالق محتوا ، خود محتوا و وب سایت.
- این امانت خالق محتوا ، خود محتوا و وب سایت.
به طور خلاصه ، EAT یک ویژگی است که نشان می دهد صفحه با کیفیت بالا است و برای کاربران مفید است.
در اینجا مثالی از گوگل آمده است که منظور آنها از EAT را نشان می دهد:
“مقالات خبری EAT بالا باید با حرفه ای روزنامه نگاری تولید شوند – آنها باید حاوی محتوای دقیق و واقعی باشند به نحوی که به کاربران کمک کند درک بهتری از رویدادها داشته باشند. منابع خبری EAT معمولاً سیاستهای تحریریه و فرایندهای بازبینی قوی را منتشر کرده اند. “
آیا EAT یک عامل رتبه بندی است؟
نه ، EAT از نظر فنی یک رتبه بندی نیست ، اما می تواند بر رتبه محتوای شما تأثیر بگذارد.
این (تقریبا) به اندازه Burger King Whopperito گیج کننده است ، من می دانم.
EAT یک دستورالعمل است که Google برای تعیین محتوای با کیفیت بالا و باید رتبه بالاتری داشته باشد و بخشی از چندین جنبه مختلف الگوریتم خود باشد. بنابراین اگرچه این یک رتبه بندی مستقیم نیست ، می تواند به طور غیر مستقیم بر رتبه بندی کلی جستجوی شما تأثیر بگذارد.
در حالی که اهمیت دارد ، ممکن است آنطور که برخی از متخصصان سئو فکر می کردند مهم نباشد.
گری ایلیز از گوگل اظهار داشته است که همه صحبت ها در مورد EAT بسیار زیاد است و به ندرت در داخل مورد اشاره قرار می گیرد.
خوردنی نیست. در خارج از آن بی نهایت بیشتر از داخلی ذکر شده است.
– Gary 理 ye Gyeongri Illyes (methode) 13 مه 2020
بنابراین چرا EAT برای سئو مهم است؟
آیا تا به حال عبارت “محتوا پادشاه است؟” را شنیده اید. یا “فقط محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید؟”
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
اینو جواب نده زیرا ، البته ، شما دارید. متخصصان SEO برای تکرار مطالب بیشتر در حال افزایش هستند.
این عبارات در حالی که نیت خوبی داشت ، باعث می شود چشم من گرد شود زیرا در واقع چیزی در مورد آنچه باعث ایجاد محتوای با کیفیت می شود به ما نمی گویند.
تصاویر بیشتر؟ محتوای فرم طولانی تر؟ برچسب های Alt زیاد است؟ متاهای بهتر؟ جهان ممکن است هرگز متوجه نشود.
در حال حاضر ، گوگل به ما کمی اطلاعات در مورد محتوای با کیفیت بالا می دهد و این می تواند پیامدهای زیادی برای بازاریابی محتوا و مزایای SEO داشته باشد.
دستورالعمل EAT به بازبینان واقعی ، که صدها وب سایت را ارزیابی می کنند ، دقیقاً می گوید Google چه نوع محتوایی را با کیفیت بالا می داند.
طبق دستورالعمل های آنها ، محتوای عالی باید:
- به کاربران کمک کنید.
- توسط یک متخصص ایجاد شود.
- در یک سایت معتبر ارسال شود.
- قابل اعتماد باشید.
- به طور مرتب به روز شود.
در صورت امکان ، محتوا باید توسط سطح بالایی از تخصص ایجاد شود ، اگرچه “تخصص روزمره” از افرادی که تجربه واقعی دارند در مواقع مناسب قابل قبول است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
صفحاتی که نفرت را گسترش می دهند باعث آسیب ، اطلاعات نادرست یا فریب کاربران می شوند ، ممکن است از ارزیابی کنندگان جستجو رتبه EAT پایین تری دریافت کنند.
در اینجا چک لیست EAT شما با 7 روش برای بهبود EAT وب سایت شما آمده است
اکنون می دانید که EAT مربوط به لازانیا مادر شما نیست بلکه مربوط به الگوریتم گوگل است. شما می دانید چرا اهمیت دارد – و چرا متخصصان سئو همه در این باره اظهار نظر می کنندبه
اما این برای سایت شما چه معنایی دارد؟ این بدان معناست که شما باید بازی محتوا خود را ارتقا دهید.
در اینجا یک چک لیست هفت مرحله ای وجود دارد که به سایت شما کمک می کند معتبرتر و قابل اعتمادتر باشد.
1. به بازدیدکنندگان بگویید که شما کی هستید
هر سه دستورالعمل EAT نشان می دهد که Google می خواهد بداند چه کسی محتوا ایجاد می کند و آیا آن شخص/وب سایت منبع مشروعی برای آن دانش است.
اگر در حال حاضر یک صفحه درباره ما یا یک تیم تیمی ندارید که مشخص کند تیم شما کیست – و سازندگان محتوا شما چه کسانی هستند – اکنون زمان آن است.
صفحات نویسنده یک راه ساده برای ایجاد تخصص ، اعتبار و قابل اعتماد بودن تیم شما است.
2. برای ایجاد محتوا با متخصصان همکاری کنید
گوگل فقط محتوای خوب نمی خواهد. این مطالب را از افرادی می خواهد که می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
به جای استخدام نویسندگان روح برای تولید محتوای نیمه پخته با شرایط کلیدی با کلیک بالا ، با متخصصان این زمینه کار کنید تا محتوایی را ایجاد کنید که گوگل به آن اعتماد خواهد کرد.
این ممکن است به معنای مصاحبه با یک دانشمند ، استخدام یک متخصص برای پست مهمان یا همکاری با شرکت دیگری برای انتشار تحقیقات برتر باشد.
3. هدف محتوای خود را روشن کنید
محتوای شما چه فایده ای دارد؟
آیا می خواهید اطلاع رسانی کنید ، توضیح دهید ، متقاعد کنید یا توصیف کنید؟
از عناوین و عناوینی استفاده کنید که هدف محتوای شما را بسیار واضح کرده و از زبانی ساده استفاده می کنند.
به عنوان مثال ، من در این پست ها از سرفصل هایی استفاده کردم که س questionsال هستند ، بنابراین می دانید که به تمام سوالات خود در مورد EAT پاسخ داده اید.
محتوای طولانی و پر پیچ و خم تولید نکنید. مستقیماً سر اصل مطلب بروید و تا حد امکان موضوع را به طور واضح (و تا حد کامل) پوشش دهید.
4. به طور مرتب محتوا را به روز کنید
ما هر روز مقدار باورنکردنی داده ایجاد می کنیم.
تا سال 2025 ، ما به طور متوسط ایجاد می کنیم روزانه 463 میلیارد گیگابایت داده این بدان معناست که محتوا به سرعت قدیمی می شود.
ابزارها به روز می شوند ، سایت ها آفلاین می شوند ، افراد نقش های جدید را بر عهده می گیرند و Google دوباره الگوریتم را به روز می کند …
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
طبق تجربه من ، طول عمر متوسط محتوای آنلاین بسته به موضوع و صنعت ، حدود دو سال است.
با گنجاندن به روز رسانی محتوا در استراتژی SEO خود ، محتوای خود را دقیق و به روز نگه دارید.
هر چند سال یکبار آمار ، بهترین شیوه ها را بررسی کنید و پیوندهای مرده را بررسی کنید ، به ویژه برای محتوای دارای رتبه بالا.
5. پیوند به منابع با کیفیت بالا
اگر می خواهید به عنوان یک متخصص دیده شوید ، باید به داده های واقعی تکیه کنید.
به منابع رسمی ، مطالعات و مقالات تحقیق پیوند دهید تا از نکات خود پشتیبانی کرده و نشان دهید که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.
از منابع معتبر مانند استفاده کنید NCBI و JSTOR یافتن مطالعاتی برای پشتیبان گیری از جملات
همچنین می توانید به توییت ها ، مقاله ها یا گزارش های انجام شده توسط متخصصان صنعت پیوند دهید. به عنوان مثال ، در این مقاله در مورد EAT ، من به نظرات Gary IIlyes از Google اشاره کردم ، که (احتمالاً) می تواند یک متخصص در Google محسوب شود.
6. دیدگاه های متعدد را در نظر بگیرید
برای اطمینان ، محتوا باید مشکلات را از زوایای مختلف بررسی کند و بررسی کند که هر زاویه در مکالمه کلی چه نقشی دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
به عنوان مثال ، اگر محتوای شما در مورد بهترین انواع بستنی برای خوردن باشد ، این احتمال وجود دارد که یک نوع بستنی برای هر فردی مناسب نباشد.
ممکن است یک نفر بستنی خود را که از تخم مرغ های محلی تهیه شده است دوست داشته باشد سطل بستنی مرغ سرخ نشده و ممکن است شخص دیگری برای انتخاب بین بستنی و کوکتل مشکل داشته باشد ، بنابراین تصمیم می گیرد کپسول Boozy مجموعه ای از بستنی OddFellows. یا بستنی با طعم BBQبه
امکانات بی پایان است. اما ، هدف این است که دیدگاه های مختلف در مورد موضوعی را توضیح دهید تا با مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنید و به نظر برسد که شما یک متخصص هستید.
7. به شهرت آنلاین خود توجه کنید
شهرت آنلاین شما می تواند بر قابلیت اطمینان سایت و محتوای شما تأثیر بگذارد.
با مراقبت از مطبوعات منفی و پاسخ سریع به نظرات منفی ، از اعتبار نام تجاری خود محافظت کنید.
تمام نمایه های اجتماعی خود را برای نام تجاری خود ادعا کنید (بنابراین شخص دیگری سعی نمی کند آنها را جمع آوری کند!) و مشتریان را تشویق کنید تا نظرات مثبت خود را در مورد نام تجاری خود بنویسند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
اگر برای تجارت شما منطقی نیست نیازی به تلاش برای ایجاد یک نام تجاری عظیم ندارید ، اما مطمئن شوید که نام خوب شما لکه دار نشود.
🍩 پیراشکی EAT را سبک بدانید
هر بار که گوگل تغییری ایجاد می کند ، تعدادی از بازاریابان سئو وجود دارند که فکر می کنند این نشانه آخرالزمان مانند کمبود بزرگ Twinkie در سال 2012 است.
خبر خوب این است که گوگل به وضوح اعلام کرده است که EAT یک تغییر بزرگ نیست که رتبه های جستجو را تحت تاثیر قرار دهد.
در عوض ، این یک راهنمای داخلی است که به Google کمک می کند تا تشخیص دهد که آیا یک محتوا با کیفیت است یا خیر.
اما این بدان معنا نیست که بی فایده است. متخصصان SEO می توانند از دستورالعمل های EAT برای اطلاع رسانی بهتر از فرآیند ایجاد محتوا و تولید محتوای عالی استفاده کنند که احتمالاً گوگل رتبه خوبی را کسب می کند.
اعتبار تصویر ویژه: پائولو بابیتا