فیس بوک در این هفته مجموعه ای از پیشرفت ها را اعلام کرد که برای کمک به تبلیغ کنندگان در عملکرد و اندازه گیری طراحی شده اند.
گراهام ماد ، معاون فیس بوک ، می گوید: “پیش از فصل شلوغ خرید تعطیلات و در میان همه تغییرات صنعت تبلیغات دیجیتال ، اولویت اصلی ما این است که به شما در دستیابی به مشتریان جدید و موجود ، هدایت اهداف بازاریابی و اندازه گیری عملکرد کمپین های خود کمک کنیم.” بازاریابی محصول ، در بیانیه ای کتبی گفته شده است.
خوب چه خبر؟
دروازه API تبدیل
در اطلاعیه آمده است که این گزینه پیکربندی سلف سرویس در مدیریت رویدادها زمان مورد نیاز برای راهاندازی Conversions API را «به شدت کاهش میدهد». به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا بدون نیاز به کدنویسی یا مشارکت دادن توسعهدهنده از Conversions API استفاده کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
فیس بوک دروازه API Conversions خود را برای تبلیغ کنندگانی که عبارتند از:
- قبلاً از پیکسل فیس بوک استفاده می کنید.
- هنوز از Conversions API برای ارسال رویدادهای وب استفاده نمی کنید.
- کار با حداقل بودجه ماهانه 2،000 دلار آمریکا به طور خاص برای بهینه سازی رویدادهای وب اختصاص داده شده است.
مود همچنین خاطرنشان کرد:
“اگر در حال حاضر با یک شریک تجارت الکترونیک برای مدیریت پیکسل فیس بوک خود کار می کنید، توصیه می شود از شریک فعلی خود در صورتی که از Conversions API برای ساده ترین گزینه یکپارچه سازی پشتیبانی می کند، استفاده کنید.”
استفاده کنید راهنمای تنظیم API تبدیل فیس بوک برای اجرای مرحله به مرحله کار کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
اندازهگیری رویداد جمعآوری شده (AEM) برای کاربران iOS14: بهروزرسانیها
فیسبوک یکی از سرسختترین منتقدان بازنشستگی اپل از شناسه آگهیدهندگان (IDFA) با بهروزرسانی iOS 14 بوده است.
درآمد و سهم بازار از تبلیغات جستجوی اپل به طرز چشمگیری بهبود یافته است در حالی که تبلیغات شخصی سازی شده در سایر پلتفرم ها – از جمله فیس بوک، متوقف شده است.
فیس بوک با این به روز رسانی گزارش کمپین برای کاربران iOS14:
- به عنوان پیشفرض برای کمپینهای تازه ایجاد شده با استفاده از رویدادهای وب، ارجاع بازدید از طریق فعال شد.
- AEM توسعه یافته برای در نظر گرفتن تبدیل ها از تمام صفحات وب مرتبط با تبلیغ کننده در سناریوهای تغییر مسیر خودکار.
- گزارشدهی در سطح آگهیدهنده فعال برای تبلیغکنندگانی که مالک دامنهای نیستند که تبلیغاتشان به آن اشاره میکند (قبلاً در دسترس نبود).
فیسبوک همچنین راهاندازی اندازهگیری رویداد جمعآوری شده برای برنامه (App AEM) را آغاز کرده است، یک قابلیت گزارش اندازهگیری جدید برای کمپینهای تعامل مجدد با مقصدهای درونبرنامه برای همه کاربران iOS (از جمله کاربران iOS 14.5+).
این برای تبلیغکنندگانی که کمپینهای رویداد برنامه فروش کاتالوگ را اجرا میکنند در دسترس خواهد بود.
فیس بوک توصیه می کند که تبلیغ کنندگان علاقه مند به ویژگی های فوق به آن مراجعه کنند راهنمای بهترین شیوه ها در پیکربندی رویداد وب برای اندازهگیری رویداد جمعآوری شده.
فیس بوک همچنین یک به روزرسانی برای بهبود دیدگاه تبلیغ کنندگان به مسیرهای تبدیل برای کمپین های iOS 14+ نصب برنامه تلفن همراه با فعال کردن نسبت تبدیل از طریق مرورگر برای کسانی که بر داده های API SKAdNetwork اپل متکی هستند ، فعال کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
چالش های مربوط به صنعت در اندازه گیری و اندازه گیری همچنان ادامه دارد
مایک رودزبنیانگذار موتور مناقصه Smart Bidder (Apple Search Ads) مبتنی بر هوش مصنوعی، انتظار دارد که مشکلات انتساب آگهی دهندگان ادامه یابد.
رودز گفت: «ردیابی شفافیت برنامه به طور فزایندهای بر انتساب مناسب نتایج کمپین در کانالهای تبلیغاتی در دستگاههای اپل تأثیر میگذارد، بهویژه انتساب دقیق کانالهای شناختهشده ASA را محدود میکند». “تبلیغ کنندگانی که نیاز به نمایش بازگشت سرمایه و حمایت از رشد اهداف فروش شرکت خود دارند، به طور فزاینده ای خود را در تضاد با این روند خواهند دید.”
رودز به Search Engine Journal توضیح داد که هجوم هزینه های بازاریابی به ASA کارها را برای بازاریابان دشوارتر کرده است زیرا این یک کانال بسیار لمسی است که نیاز به منابع قابل توجهی برای مدیریت دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
او افزود: «اگر کانالی را در نظر بگیریم که نیاز به توجه دائمی در چندین منطقه زمانی دارد، به راحتی میتوانیم ببینیم که چگونه این یک چالش منابع برای بسیاری از مشاغل بزرگ ایجاد میکند.»
در ماه سپتامبر، فیسبوک تخمین زد که در مجموع، تقریباً 15 درصد از تبدیلهای وب iOS را کمتر گزارش کرده است. سپس متعهد شد که “سرمایه گذاری های خود را تسریع کند” تا شکاف های گزارش دهی شناخته شده را پیش از فصل تعطیلات 2021 برطرف کند.
این بهروزرسانیها به این وعده عمل میکنند، و باید انتظار داشته باشیم که موارد بیشتری را در خط لوله ببینیم زیرا تبلیغکنندگان همچنان با مشکلات مربوط به ارجاع و گزارش در پیامدهای سریع ردیابی دست و پنجه نرم میکنند.
تصویر ویژه: Rzt_Moster/Shutterstock
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
منابع: