نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات Moz نباشد.

آیا Q1 و Q2 از شما شلاق زدند؟ آنها این کار را برای من انجام دادند، اما به نظر می رسد سرعت زندگی اغلب در پاییز کمی کاهش می یابد، و من امیدوارم که شما به من بپیوندید تا از سه ماهه سوم سال 2022 به تحولات بازاریابی جستجوی محلی جالب نگاه کنید.
1) برداشت کوچکی از تغییرات مربوط به بررسی

من چهار تحول مختلف مرتبط با بررسی را تحت این عنوان گروه بندی می کنم. اولین، جوی هاوکینز متوجه تغییر به دستورالعمل های Google در مورد محتوای ممنوعه و محدود. همانطور که من در اینجا به طور کامل در ستون Moz خود پوشش داده ام، کارهای زیادی وجود دارد که یک کسب و کار می تواند برای اصلاح یک شکایت انجام دهد به این امید که مشتری ناراضی را به روز کند تا بررسی منفی خود را برای منعکس کننده یک تجربه بهبود یافته به روز کند، اما انگیزه کامل حذف نظرات منفی باعث شده است. اکنون توسط گوگل خارج از محدوده اعلام شده است.
دوم و نسبتاً مرتبط، گرگ گیفورد آمار خوبی از آرون ویچهارائه LocalU که قبلاً نشنیده بودم: بیش از ⅓ از تجربیات منفی ذکر شده در مرورها به مشکلات ارتباطی اشاره می کنند. این بدان معنی است که شما نه تنها باید فهرست های کسب و کار محلی خود را با مدیریت مداوم صحت اطلاعات تماس خود به روز کنید، بلکه تمام فناوری های ارتباطی شما (پیامک، چت زنده، تلفن و غیره) باید پاسخگو باشند. !
سوم، بری شوارتز آزمایش اولیه ویژگی Find Places Through Reviews را مشاهده کرد در ماه ژوئیه، اما از سپتامبر، من هنوز نتوانسته ام این نتیجه جالب را تکرار کنم، که نشانه دیگری از آزمایش مداوم گوگل در فضای بررسی است.
در نهایت یک نکته دیگر از هاوکینز تکرار نشدنی همانطور که براندون اشمیت توییت کرد: بررسیهای طولانیتر معمولاً برای مدت طولانیتری در فهرست بررسیهای Google شما بالاتر میمانند. مشکل این است که مرورهای طولانیتر معمولاً منفی هستند و مشتریان ناراضی وقت میگذارند تا شکایات خود را ابراز کنند. کمی وقت بگذارید و در نظر بگیرید که آیا میتوانید درخواستهای بازبینی خود را دقیق تر کنید تا مشتریان خوشحال شما الهام بگیرند تا نظرات بیشتری را ارائه دهند.
2) HCU در نزدیکی شما
اعتقاد من این است که کسبوکارهای محلی که قبلاً عادت به انتشار محتوایی دارند که به طور متفکرانه به مشتریان خاص خود خدمت میکند، باید در مواردی که در مورد آن بسیار صحبت میشود، به خوبی ظاهر شوند. به روز رسانی محتوای مفید، که در 9 سپتامبر به پایان رسید. در حالی که بسیاری از سئوکاران در تلاش هستند تا مشخص کنند که کدام تغییرات می توانند به حق نسبت داده شود برای به روز رسانی، دوستان ما در NearMediaCo بحث های جالبی در مورد اینکه آیا HCU در واقع، بخشی از پاسخ گوگل به ظهور TikTok به عنوان وسیله ای برای جستجو همانطور که گرگ استرلینگ اشاره می کند،
“در حال حاضر تاثیرگذارترین شرکت اینترنتی بدون شک TikTok است. به نظر می رسد HCU گوگل تا حدی پاسخی به محبوبیت سایت و “اصالت” آن است که بسیار تبلیغ می شود.
SEO های محلی و مشتریان آنها نمی توانند متوجه شوند که تعداد جستجوهای گوگل (از جمله جستجوهای محلی) نتایج با کیفیت پایینی را که از پرکننده های بهینه سازی شده به جای کمک شایسته انسانی تشکیل شده است، نشان نمی دهند. در حالی که موتورهای جستجو و سایتهای اجتماعی در مورد اینکه چه کسی جایزه اصالت را برنده میشود، بهترین توصیه من به کسبوکارهای محلی مستقل این است که مطمئن باشند همه چیز در وبسایت شما منبع اطلاعاتی است که با افتخار منتشر شده است برای جامعه شما.
3) فراتر از محتوا: ارتباط

ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که من مایل باشم در پیچ و خم گوگل یا باتلاق جستجوی سایت پرسه بزنم به امید پاسخ به یک سؤال پیچیده، اما معمولاً حوصله ندارم و می خواهم بتوانم از یک تجارت بپرسم. مستقیماً، “آیا چکمه های خزدار سایز 8، ساخت دست انسان، با آسترهای کرکی، اما نه از این برند، و فقط از این مارک، دارید و می توانید آنها را به خانه من تحویل دهید، و آیا می توانید بدون تماس این کار را انجام دهید، و هزینه اضافی برای آن وجود دارد؟» کسبوکارهای محلی مطمئناً میتوانند محتوایی را منتشر کنند تا همه این مبانی را پوشش دهد، اما به برندی که گفتگو با یک انسان را برای من آسان میکند، برکت بده.
براندون اشمیت به ما لطف کرد که عکاسی کنیم آرون ویچهارائه اخیر در مورد این موضوع. قبل از تعطیلات، مطمئن شوید که کارکنان پیام کوتاه، چت زنده و تلفن شما با تمام پاسخها از طریق شمارهها و پیوندهای بسیار قابل مشاهده (و چکمههای من!) آماده هستند.
4) برای مخفی کردن آدرس خود تغییر دهید

بری شوارتز برجسته شد اسکرین شات استفان سومبوراک یکی از ویژگیهای جابهجایی جدید در جستجو و Maps که به منظور تسهیل پنهان کردن آدرس در نمایه کسبوکار Google برای مالکان کسبوکار است. درام آدرس پنهان یکی از طولانیترین طرحهای سریال در این سریال است. دستورالعمل هایی برای نمایندگی کسب و کار شما در Google. من شخصاً دوست دارم که این شخصیت خارج از فیلمنامه به نفع کسبوکارها در مورد اینکه میخواهند مکان دقیق آنها در فهرستهایشان قابل مشاهده باشد یا خیر، نوشته شود. من هرگز منطق Google را برای ملزم کردن SABها به پنهان کردن مکانهایشان درک نکردهام. مثل من در خانه ای قدیمی زندگی می کنم، فرصت های زیادی داشتم که بدانم کدام لوله کش 24 ساعته به من نزدیک تر است.
5) پرسشهای متداول مرتبط در پیامرسانی گوگل

این ممکن است یکی از هیجان انگیزترین تحولات سه ماهه سوم باشد و ما دوباره داریم استفان سومبوراک برای تشکر از توجه به آن ابتدا اکنون می توانید Google Messaging را با حداکثر 10 سؤال متداول با سؤالات حداکثر 40 کاراکتر و پاسخ های حداکثر 500 کاراکتر پر کنید و پاسخ های شما می تواند شامل پیوند باشد! در حالی که من شخصاً علاقهای به ارتباطات خودکار مصرفکننده با نام تجاری ندارم، میتوانم استفاده خوبی از آن برای پاسخ دادن به سؤالات واقعاً رایج در مورد ساعات کار، دسترسی به محل یا در دسترس بودن مارکهای برتر در موجودی شما ببینم.
6) بسته های محلی را بر اساس روزهای هفته فیلتر کنید

گوگل مدتهاست که به جستجوگران این امکان را میدهد که بستهها را بر اساس ساعتهای روز فیلتر کنند، اما شمیم ادیکارات متوجه شد که در برخی موارد، قابلیت فیلتر کردن نتایج بر اساس روزهای خاصی از هفته اضافه شده است. وقتی مشتری میخواهد در روز دوشنبه بداند بهترین رستورانهایی که روز شنبه باز هستند کدامند، یک ویژگی کوچک مانند این منطقی است. کلمه به عاقل: مطمئن شوید که ساعات کار شما همیشه در لیست های شما به روز است!
7) نقش سئوی محلی را در شکار ملک ارزیابی کنید

الیزابت رال این اسکرین شات را برای ما آورده است اندی سیمپسونارائه LocalU که در آن او به سئوکاران محلی یادآوری کرد که نگرانی های ما تنها مواردی نیستند که باید در هنگام جابجایی مشتری یا افتتاح شعبه جدید درگیر شوند. در حالی که متاسفم که ارائه کامل اندی را از دست دادم، می توانم حس آن را فقط از این اسلاید ببینم. بسیاری از خوبیهای شهرت و سود به طور طبیعی زمانی جریان مییابند که عوامل دیگری مانند موقعیت مکانی، راحتی و اندازه یک منطقه جدید به درستی در نظر گرفته شوند، بنابراین قطعاً توصیههای سئوی محلی را در زمانهای تغییر در نظر بگیرید، اما آماده باشید تا در یک مکان جدید باشید. صف بسیاری از اولویت ها
8) پین های عکس نقشه ها وجود دارد، اما آیا تا به حال آنها را دیده اید؟

همکاران ارجمند ما در BrightLocal نسخهای از پینهای عکس مبتنی بر Maps را در سپتامبر گرفتم که با آنها متفاوت است باری شوارتز در ماه جولای گزارش داد همانطور که توسط ویشال شارما. این آخرین نمونه ها به جای مربع گرد هستند. من نتوانستم این آزمایش را با عبارات جستجوی مشابه از موقعیت مکانی خود در ایالات متحده تکرار کنم، و بنابراین راهی ندارم که بدانم منبع این تصاویر چیست یا چگونه گوگل را وادار کنم تا پین تجاری مانند این ارائه دهد. در حال حاضر، به افزودن عکسها ادامه دهید و نقشهها را برای این ویژگی جذاب بررسی کنید.
9) سال آینده برنده مسابقه بعدی باشید؟

همسایه کاربران بسیاری از مشاغل محلی و ده ملی را به عنوان مشاغل مورد علاقه خود در آگوست گذشته انتخاب کردند و برندگان مطبوعات، نشان ها و اعتبار تبلیغاتی 500 دلاری دریافت کردند. این قطعاً پلتفرمی است که ارزش ثبت شدن در آن را دارد، و ارائه دهندگان خدمات خانگی به خوبی در این مسابقه ظاهر شدند. Nextdoor نشان داد که چگونه حضور به موقع برای قرار ملاقات ها، ارائه خدمات عالی، ارائه کالاها و خدمات تخصصی، و دریافت توصیه هایی از همسایگان، همگی در موفقیت برندگان نقش داشته اند. توصیه خوبی به نظر می رسد که در سه ماهه چهارم و پایانی 2022 همراه خود داشته باشید!