نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات Moz نباشد.

همونطور که داشتی همه چیز رو جذب میکردی Q1 هیجان جستجوی محلی، Q2 همراه با مجموعه ای از اتفاقات و شگفتی های جدید راهپیمایی کرد. اگر هیچ یک از اعلان ها و مشاهدات کلیدی را از دست دادید نگران نباشید – من یک لیست کوچک برای شما در اینجا دارم:
1. آمار جدید در مورد بازبینان مداوم

کرتیس بوید شامل برخی از آماری است که قبلاً هرگز در ارائه او در کنفرانس LocalU گردآوری نشده بود. همانطور که در توییت بالا از جوی هاوکینز، 8٪ از مشتریان ناراضی یا ارسال کنندگان هرزنامه که اولین نظر آنها حذف شده است، بازمی گردند و نظر دیگری را می نویسند. 60٪ از آنها به سادگی بررسی اولیه خود یا یکی از موارد مشابه را دوباره منتشر می کنند، اما 40٪ باعث می شود که دومین بررسی آنها بدتر شود.
نکته مهم در اینجا این است که باید دائماً بررسی ها را زیر نظر داشته باشید، و رفع حذف می تواند کوتاه مدت باشد مگر اینکه مراقب نمایه های خود باشید و برای حذف هر چیزی که نقض می کند تلاش کنید. دستورالعمل های محتوای گوگل.
2. گوگل و Yelp هر دو ویژگی های سازگار با محیط زیست را ترویج می کنند

فریاد زدن گزارش ها جستوجوهای «مبتنی بر گیاه» طی سه سال متوالی هر سال 56 درصد افزایش داشته است، و جستجو برای «شارژ EV» میانگین سالانه 41 درصد افزایش داشته است. در پاسخ به تقاضای رو به رشد جهانی برای خدمات بیشتر دوستدار سیاره، Yelp مجموعهای از ویژگیهای قابل جستجوی جدید را معرفی کرده است، از جمله «ایستگاه شارژ EV در دسترس است»، «بستهبندی بدون پلاستیک»، «ظروف قابل استفاده مجدد ارائه میکند»، «ظروف خود را مجاز بیاورید. “، و “ظروف قابل کمپوست موجود است.” اینها علاوه بر فیلترهای موجود، مانند «وگان» و «پارکینگ دوچرخه» هستند.
در همین حال، گوگل است تشویق راهنمایان محلی خود تمرکز بر مشاغل و خدمات محلی دوستدار محیط زیست. برای مثال، گوگل پیشنهاد میکند جزئیات پایداری را در بررسیها، نقشهبرداری از مراکز بازیافت، و افزودن ویژگیهای بازیافت را به فهرستها اضافه کنید. گوگل گزارش می دهد که پنج موردی که بیشترین نیازهای بازیافت را جستجو کرده اند عبارتند از: فلز، الکترونیک، مقوا، باتری و قوطی.
این سیگنالهای Yelp و Google را بهعنوان نشانههایی در نظر بگیرید که زمان آن فرا رسیده است که همه کسبوکارهای محلی سبزترین شیوههای ممکن را که میتوانند اجرا کنند، کشف، توسعه و ترویج کنند. پایداری ضروری است.
3. حذف بررسی های عمده پس از هشدارهای FTC دنبال می شود

ما سال 2022 را با آن آغاز کردیم هشدار جدید FTC که پلتفرم های بررسی در قبال بررسی های جعلی که منتشر می کنند پاسخگو خواهند بود. شاید این یک تصادف باشد، اما به نظر می رسد گوگل با حذف بررسی ها سرعت بالایی را در پیش گرفته است. مانند توسط Near Media گزارش شده است، صنعت سئوی محلی افزایش چشمگیری در شکایات مربوط به از دست دادن بررسی داشته است که از سه ماهه اول شروع شد و تا سه ماهه دوم ادامه داشت.
متأسفانه، حذفهای Google بسیار گسترده بوده و بررسیهای قانونی با هرزنامهها دور میشوند. اگر کسبوکارهای محلی که شما بازاریابی میکنید درگیر اشتیاق جدید Google برای مبارزه با هرزنامهها شدهاند و میدانند که بررسیهای قانونی وجود ندارد، میتوانید با گوگل تماس بگیرید، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که بازبینی ها بازیابی شوند، و شاید بهتر باشد به سادگی به استراتژی خود برای کسب مرور مستمر ادامه دهید.
4. گوگل محصولات را به عنوان فاکتور مشاهده جستجوی محلی اعلام می کند

دامیان رولیسون یک به روز رسانی بزرگ را مشاهده کرد سند گوگل در مورد چگونگی بهبود رتبه بندی جستجوی محلی، به این دلیل که آنها محصولات جدیدی را به GBP شما به عنوان یک عامل قابل مشاهده اضافه می کنند. برای خوانندگان همیشگی ستون من در اینجا در Moz، تعجبی نخواهد داشت که گوگل تمام تلاش خود را برای ارتقای قابلیت های خرید خود در تلاش خود برای رقابت با آمازون انجام می دهد. همانطور که در گذشته پوشش داده ایم، محلی بودن یکی از مزیت های بزرگ گوگل نسبت به آمازون است، و با توجه به کاهش شدید کربن در تحویل محلی در مقایسه با تحویل از راه دور، اگر خرید بیشتر از طریق ویژگی های محصول بومی سازی شده گوگل تسهیل شود، برای همه ما بهتر خواهد بود. توسط هر سرویس مبتنی بر حمل و نقل از راه دور. اکنون زمان بسیار خوبی برای افزایش دید با پر کردن نمایهها با تعداد زیادی از محصولات اصلی است که توسط کسبوکارهای محلی ارائه شده است.
5. نشان فروشگاه مورد اعتماد Google فعال می شود

صحبت از خرید، و همانطور که توسط گزارش شده است میزگرد موتورهای جستجو، همانطور که در اسکرین شات بالا از واسط خرید Google مشاهده می شود، اکنون Google به تاجران خاصی با نشان فروشگاه قابل اعتماد بسیار قابل مشاهده پاداش می دهد. به یاد داشته باشید که Google Shopping دارای فیلترهایی است تا مشتریان بتوانند مشاغل محلی را پیدا کنند. برای کسب و کار محلی برای کسب این نشان، بری شوارتز پیشنهاد می کند:
“… نشان در دسترس بازرگانی است که خدمات حمل و نقل و مرجوعی عالی ارائه می دهند. تاجران یک نشان فروشگاه معتمد را بر اساس عملکردشان در معیارهای مربوط به سایر بازرگانان، از جمله سرعت حمل و نقل، هزینههای ارسال و بازگشت، و پنجرههای بازگشت دریافت میکنند.»
گوگل بیان کرده است که به نظر می رسد چنین نشان هایی “ترافیک قوی تری را به تاجران کمتر شناخته شده” ارائه می کنند، و من این را به این معنا می خوانم که حتی یک برند محلی کوچکتر می تواند متوجه شود که اعتماد آغشته به نشان می تواند فروش ناشی از افزایش ترافیک را افزایش دهد.
6. گوگل ویژگی «در این مکان» را آزمایش می کند

سعد آ.ک آزمایشی را مشاهده کرد که برای مشاغل محلی واقع در مکان های بزرگتر جالب خواهد بود. در اینجا، فهرستی برای یک ترن هوایی تو در تو در یک فهرست برای یک جاذبه بزرگتر مشاهده می کنیم. من نتوانستم این آزمایش را تکرار کنم، اما این یک نمونه قابل توجه از افزایش جزئیات است که Google با آن به ترسیم جوامع محلی ادامه می دهد.
7. فرم شکایت جبران خسارت کسب و کار در نهایت برچسب جدید بسیار مورد نیاز را دریافت می کند

در نهایت، شما در نهایت می توانید به گوگل بگویید که “این تجارت وجود ندارد” از طریق فرم شکایت رسیدگی به مشاغل. همانطور که در گزارش شده است زمین موتور جستجو، این گزینه جدید اهمیت دارد زیرا روشن می کند که آنچه شما می خواهید به Google گزارش دهید، در واقع یک تجارت غیرقابل استفاده است نه اینکه صرفاً شکایت کنید که یک تجارت قانونی دارای اطلاعات نادرست است.
وقتی Google بر اساس گزارشهای فهرستهای جعلی عمل میکند، میتواند زبالههایی را که بین مشتری شما و دید بالاتر وجود دارد پاک کند. در صورت موفقیت آمیز بودن، مبارزه با هرزنامه می تواند برخی از آسان ترین رتبه بندی های جستجوی محلی را که تا به حال کسب کرده اید ایجاد کند.
8. برنامه تلفن همراه Adios Google My Business

من به همه سئوکاران محلی که مانند کلر کارلیل با برنامه تلفن همراه «Google برای کسبوکار من» خداحافظی میکنند و از آنها خواسته میشود به جای آن از طریق جستجو و Maps به بهروزرسانی فهرستها روی آورند، تسلیت میگویم.
درسی که سئوکاران محلی جدید به سرعت می آموزند، جدا شدن محافظت از خود از هر محصول یا ویژگی خاص گوگل است. می روند، برند می شوند، مثل برگ های پاییزی خشک می شوند و می پرند. همیشه خوب است که ویژگیهای جدید Google را هنگام عرضه امتحان کنید، اما هرگز کل استراتژی بازاریابی جستجوی محلی خود را به آنها گره ندهید، زیرا طبیعتاً آزمایشی هستند و میتوانند در هر زمانی ناپدید شوند.
9. شست موضوع را در یک نگاه گسترش می دهد

مایک بلومنتال متوجه این تلاش ستودنی از جانب Google برای واجد شرایط بودن بیشتر موضوعاتی شدم که مردم اغلب در بررسی ها ذکر می کنند. وقتی در مورد آن فکر می کنید، در واقع خیلی مفید نیست که بدانید مردم اغلب چیزی مانند «دسترسی» را در رابطه با یک هتل بدون هیچ زمینه دیگری ذکر می کنند. آیا بازبینان می گویند که دسترسی خوب است یا بد؟
با تشکر از نماد انگشت شست کوچک، این آزمایش به ما امکان میدهد در یک نگاه متوجه شویم که مردم از دسترسی به این تجارت ناراضی هستند. فکر کردن به این که چگونه میانبرهایی مانند آیکون ها می توانند در چند پیکسل از فضای صفحه نمایش چیزهای زیادی را منتقل کنند شگفت انگیز است. این یک آزمایش است که امیدوارم شاهد اجرای گسترده تر آن باشیم!
پیش به Q3

با فرا رسیدن روزهای آفتابی تابستان، کسبوکارهای محلی و بازاریابان آنها باید به یک داستان بزرگ در حال توسعه توجه داشته باشند: نتایج S.2992، قانون آنلاین انتخاب و نوآوری آمریکا. ممکن است قبلا دریافت کرده باشید ایمیل های دیوانه وار یا پیام های دیگر از طرف گوگل یا آمازون از شما می خواهد باور کنید که تنظیم انحصارهایی مانند آنها به مشاغل کوچکی مانند شما آسیب می رساند.
من هم مانند بسیاری از همسالانم از طرف صاحبان مشاغل محلی توهین شده ام. وقتی به آنها گفته می شود که از کسب و کارهای قدرتمندی که توانایی ترجیح دادن محصولات خود را ندارند بترسند – به ضرر تنوع و نوآوری – به هوش آنها توهین می شود. در واقع، من فکر می کنم که اکثر صاحبان مشاغل محلی خوشحال می شوند اگر این لایحه به قانون تبدیل شود و منجر به ترافیک مستقیم بیشتر به وب سایت های خود به جای ویجت های Google شود، یا یک چشم انداز بررسی متنوع تر، شاید حتی برجسته کردن پلت فرم های بررسی که ممکن است انجام دهند. کار بهتری برای مدیریت هرزنامه ها یا برقراری ارتباط با SMB ها است.
فناوریهای بزرگ میلیونها دلاری را که جامعه به آنها کمک کرده است به امید لابی کردن این صورتحساب در سطل زباله خرج میکند، اما اگر تلاشهای آنها با شکست مواجه شود، کسبوکارهای محلی ممکن است شاهد شروع یک دستفروشی باشند که در واقع میتواند توپ را دوباره در سطل زباله قرار دهد. دادگاه – دادگاه جامعه محلی، خلاقیت و انتخاب. روزهای آفتابی واقعا