• صفحه نخست
  • تماس با ما
  • وبلاگ
  • درباره ما

Type To Search

  • صفحه نخست
  • تماس با ما
  • وبلاگ
  • درباره ما

Type To Search

CONTACT US
  • صفحه نخست
  • تماس با ما
  • وبلاگ
  • درباره ما

Type To Search

  • صفحه نخست
  • تماس با ما
  • وبلاگ
  • درباره ما
28 فوریهبک لینکبهینه سازی سایتسئوسئو سایت

9 سال الگوریتم گوگل

by niclink0 Comments
1
18

اگر احساس می کنید که جستجوی گوگل سریعتر از همیشه تغییر می کند، تصور شما نیست. گوگل گزارشی شگفت انگیز را گزارش کرد 4,367 “راه اندازی” در سال 2021، از 350-400 در سال 2009 به طور چشمگیری افزایش یافته است. به طور متوسط، این تقریباً دوازده تغییر است. در روز.

بسیاری از این بیش از 25000 تغییر بدون شک بسیار کوچک بودند، اما برخی کاملاً فاجعه آمیز بودند. از نه سال داده های رتبه بندی گوگل چه چیزی می توانیم یاد بگیریم و چگونه می تواند به ما در آماده شدن برای آینده کمک کند؟

آیا الگوریتم گرم می شود؟

به لطف پروژه تحقیقاتی MozCast ما، داده‌های شار الگوریتم روزانه را داریم که به سال 2014 بازمی‌گردد. تجسم زیر نه سال کامل «دما» روزانه Google را نشان می‌دهد (با روزهای گرم‌تر که نشان‌دهنده حرکت بیشتر در صفحه یک رتبه‌بندی است):

برای مشاهده در اندازه واقعی روی عکس کلیک کنید!

در حالی که سال 2022 مطمئناً گرمتر از سال 2014 بود، الگوی افزایش دما در طول زمان بسیار پیچیده تر از آن است. در برخی موارد، نمی‌توانیم دما را مستقیماً با به‌روزرسانی‌های الگوریتم ترسیم کنیم، و در برخی موارد، دلایل شناخته شده خارج از کنترل Google وجود دارد.

به عنوان مثال، اعلامیه WHO در مورد همه‌گیری جهانی COVID-19 در 11 مارس 2020 (شماره 8 در رویدادهای برچسب‌گذاری شده) را در نظر بگیرید. کووید-19 رفتار مصرف‌کننده را در ماه‌های بعد به‌طور چشمگیری تغییر داد، از جمله تغییرات عظیمی در تجارت الکترونیک با تعطیلی کسب‌وکارهای آجر و ملات. در حالی که احتمالاً گوگل به‌روزرسانی‌های الگوریتم را برای پاسخ به این تغییرات راه‌اندازی کرده است، خود COVID-19 رفتار جهانی و رتبه‌بندی جستجو را همراه با آن تغییر شکل داد.

تابستان 2017 داستانی کاملاً متفاوت است، با شار الگوریتم غیرقابل توضیح که ماه ها به طول انجامید. راستش ما هنوز واقعاً نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است. یکی از احتمالات این است که به‌روزرسانی شاخص موبایل اول گوگل تغییرات زیادی در رتبه‌بندی‌ها ایجاد کرده است، زیرا در سال یا بیشتر قبل از عرضه رسمی آزمایش می‌شد، اما در این مرحله ما فقط می‌توانیم حدس بزنیم.

گرم ترین روزها چه روزهایی بوده است؟

در حالی که برخی از داغ‌ترین روزهای تایید شده در گوگل از سال 2014 تا 2022 به‌روزرسانی‌هایی مانند به‌روزرسانی‌های «هسته» نام‌گذاری شده‌اند، چند استثنا جالب وجود دارد…

گرم ترین روز ثبت شده در MozCast، قطعی بزرگ در آگوست سال 2022 بود که دمای آن 124 درجه فارنهایت بود. در حالی که این با آتش سوزی الکتریکی در مرکز داده گوگل مستقر در آیووا مطابقت دارد، گوگل رسما اعلام کرد که این دو رویداد ربطی نداشتند.

هشتمین و دهمین روزهای داغ تایید شده طی این نه سال، اشکالات جدی در فهرست گوگل بود که منجر به حذف صفحات از نتایج جستجو شد. تجزیه و تحلیل ما در آوریل 2019 حدود 4٪ از صفحات مجموعه داده ما را اندازه گیری کرد که از جستجو ناپدید می شوند. خوشبختانه، این رویدادها کوتاه مدت بودند، اما نشان می دهد که همه تغییرات معنی دار یا قابل اجرا نیستند.

بزرگترین جریمه جستجوی ثبت شده “جریمه بینابینی مزاحم” در ژانویه 2017، سایت‌هایی را با پنجره‌های بازشو و پوشش‌های تهاجمی که تجربه کاربر را مختل می‌کرد، مجازات کرد.

بزرگترین به روز رسانی چه بود؟

اگر در مورد به‌روزرسانی‌های نام‌گذاری شده صحبت می‌کنیم، بالاترین دما (یعنی بزرگترین ضربه) در واقع یک برگشت پنالتی بود، مرحله 2 از پنگوئن 4.0 به روز رسانی در اکتبر 2016. فاز 2 تمام جریمه های قبلی پنگوئن، یک حرکت بی سابقه (و تا کنون، تکرار نشده) از طرف گوگل و یک رویداد الگوریتمی لرزه ای را حذف کرد.

به خاطر داشته باشید، این فقط تاثیر لغو پنگوئن بود. اگر 7+ اصلی را که به‌روزرسانی‌های پنگوئن نامیده می‌شوند (و احتمالاً ده‌ها به‌روزرسانی کوچک‌تر و تازه‌سازی داده‌ها) را در نظر بگیریم، در این صورت پنگوئن برنده آشکار در میان هزاران تغییر از سال 2014 تا 2022 است.

چه چیزی در انتظار آینده است؟

در نهایت، “آب و هوا” گوگل یک پدیده طبیعی نیست – انتخاب های انسانی، و گاهی اوقات، اشتباهات انسانی را هدایت می کند. در حالی که نمی‌توانیم تغییرات آینده را پیش‌بینی کنیم، می‌توانیم سعی کنیم از الگوهای گذشته درس بگیریم و بین خطوط پیام‌های گوگل مطالعه کنیم.

همانطور که یادگیری ماشین بیشتر جستجوی گوگل را هدایت می کند (و راه اندازی اخیر بینگ از قابلیت های ChatGPT فقط این امر را تسریع می کند)، سیگنال های گوگل احتمالا کمتر و کمتر واضح می شوند، اما موضوعات چند سال آینده احتمالا آشنا خواهند بود.

گوگل محتوایی را می خواهد که برای جستجوگران ارزشمند باشد و منعکس کننده تخصص، اقتدار و اعتماد باشد. گوگل می خواهد که محتوا در سایت هایی ارائه شود که سریع، ایمن و سازگار با موبایل هستند. گوگل نمی‌خواهد شما سایت‌هایی را صرفاً برای سئو بسازید یا ایندکس (گران قیمت) آن‌ها را با آشغال‌ها پر کنید.

چگونگی اندازه‌گیری یا کدگذاری هر یک از آن‌ها در الگوریتم، داستان بسیار پیچیده‌تری است و طبیعتاً با تکامل اینترنت تکامل می‌یابد. نه سال گذشته می تواند به ما در مورد آینده و اولویت های گوگل بیاموزد، اما بدون شک شگفتی هایی وجود خواهد داشت. تنها تضمین این است که – تا زمانی که مردم نیاز به یافتن اطلاعات، افراد، مکان‌ها و چیزها داشته باشند، هم موتورهای جستجو و هم بهینه‌سازی موتورهای جستجو وجود خواهند داشت.

برای فهرست کامل به‌روزرسانی‌های اصلی الگوریتم‌ها به بروزرسانی «بوستون» در سال 2003، تاریخچه به‌روزرسانی الگوریتم Google ما را بررسی کنید. برای اطلاعات روزانه در مورد شار رتبه بندی گوگل و روندهای ویژگی SERP، از پروژه ردیابی SERP MozCast ما دیدن کنید.

Related posts:

  1. وضعیت دسترسی دیجیتال: سه چالش کلیدی
  2. نحوه استفاده از برنامه ریز کمپین توییتر
  3. 3 نمونه از سئوی تجارت الکترونیک که به درستی انجام شده است
  4. مطالعه: کدام متریک پیوند نزدیک به دید ارگانیک است؟
Share article:

Meet Penpot، یک پلتفرم طراحی منبع باز ساخته شده برای طراحان و توسعه دهندگان یکسان — مجله Smashing

فوریه 28, 2023

این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو: 1 مارس

مارس 1, 2023

Related Posts

18 ژانویهبک لینکبهینه سازی سایتسئوسئو سایت

بعد از گوگل: آیا سئوکارها باید پرش کنند؟

Read More
09 آگوستسئو سایت

چند درصد از بودجه شما باید صرف سئو شود؟

Read More

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
  • 25 بهترین فونت رایگان اسکریپت دانلود برای استفاده تجاری | فونت ها
  • غلبه بر چالش های تولید محتوا برای وب سایت های اطلاعاتی – مجله Smashing
  • نحوه ایجاد اعتماد مشتری از طریق حفظ حریم خصوصی داده ها
  • الهام بخش طراحی لوگوی خلاقانه #112 | لوگوها
  • چگونه The Verge با مقاله «بهترین چاپگر 2023» گوگل را بازی کرد
آخرین دیدگاه‌ها
  • Harry Olson در Integrated Innovations
  • David Parker در Integrated Innovations
  • Harry Olson در Differentiated Performance
  • David Parker در Differentiated Performance
  • Harry Olson در Corporate Finance
بایگانی‌ها
  • مارس 2023
  • فوریه 2023
  • ژانویه 2023
  • دسامبر 2022
  • نوامبر 2022
  • اکتبر 2022
  • سپتامبر 2022
  • آگوست 2022
  • جولای 2022
  • ژوئن 2022
  • می 2022
  • فوریه 2022
  • ژانویه 2022
  • دسامبر 2021
  • نوامبر 2021
  • اکتبر 2021
  • سپتامبر 2021
  • آگوست 2021
  • جولای 2021
  • ژوئن 2021
  • می 2021
  • آوریل 2021
  • مارس 2021
  • فوریه 2021
  • ژانویه 2021
  • دسامبر 2020
  • نوامبر 2020
  • اکتبر 2020
دسته‌ها
  • بک لینک
  • بهینه سازی سایت
  • دسته‌بندی نشده
  • سئو
  • سئو سایت
  • طراحی سایت
  • طراحی گرافیک
اطلاعات
  • نام‌نویسی
  • ورود
  • خوراک ورودی‌ها
  • خوراک دیدگاه‌ها
  • وردپرس
Featured author image: 9 سال الگوریتم گوگل
Featured author signature: 9 سال الگوریتم گوگل

About Author

Hi! I am an author of this blog. Follow me. be in trend.

دسته‌ها
  • بک لینک(478)
  • بهینه سازی سایت(478)
  • دسته‌بندی نشده(1,724)
  • سئو(478)
  • سئو سایت(719)
  • طراحی سایت(161)
  • طراحی گرافیک(539)
Recent Posts
No posts were found for display
Gallery
gallery1
gallery2
gallery3

gallery4
gallery5
gallery6

Featured image: 9 سال الگوریتم گوگل

First-Class Finance

Experts

GET IN TOUCH

سفر خود را به کسب و کار بهتر آغاز کنید

تماس با ما

تهران ،ونک ، ساختمان افرا ، طبقه یک

info@niclink.ir

Twitter Facebook-f Pinterest-p Instagram

تمامی حقوق سایت متعلق به نیک لینک می باشد

BACK TO TOP