در مارس 2018 ، کانال YouTube خود را احیا کردیم و آن را از 14 هزار مشترک به بیش از 180 هزار مشترک تبدیل کردیم.
ما این کار را با دنبال کردن لیستی از استراتژی های اثبات شده انجام دادیم که به ما کمک می کند مشترکان بیشتری را در خدمات خود جذب کنیم کانال یوتیوب.
در این پست ، من این استراتژی ها را با شما به اشتراک می گذارم.
- موضوعاتی را که افراد در جستجوی آنها هستند هدف قرار دهید
- طرح زمینه کانال خود را محکم نگه دارید
- آنچه را که بدنبال آن هستند به افراد بدهید
- در قالب هایی که کار می کنند دو برابر کنید
- با یک برنامه ثابت منتشر کنید
- فیلم های خود را به لیست پخش اضافه کنید
- از منابع خارجی به کانال YouTube خود پیوند دهید
- از ویژگی های تعاملی YouTube استفاده کنید
- از بینندگان خود بخواهید مشترک شوند
https://www.youtube.com/watch؟v=NR_V2nGSp98
اگر در وهله اول هیچ کس در حال تماشای فیلم های شما نیست ، پس هیچ کس مشترک نمی شود. بازدیدها پیش شرط دریافت مشترکان هستند.
چگونه می توانید بازدید بیشتری از فیلم های YouTube خود داشته باشید؟
درباره موضوعاتی که افراد در جستجوی آنها هستند فیلم بسازید و در جستجوی YouTube رتبه بندی کنید.
چگونه این مباحث را پیدا می کنید؟
از ابزار رایگان کلمه کلیدی YouTube ما استفاده کنید. فقط کافی است هر موضوعی را وارد کنید ، تا 150 کلمه کلیدی و میزان جستجوی ماهانه تخمینی آنها به شما نمایش داده شود.
به دنبال یک مجموعه بزرگتر از ایده ها هستید؟
با استفاده از Ahrefs ‘Keywords Explorer ، همه ایده ها را از پایگاه داده بیش از 800 میلیون کلمه کلیدی YouTube خود بیرون بیاورید.
پس از اتمام این کار ، باید یک ویدیوی بهینه سازی شده ایجاد کنید که در نتایج جستجوی YouTube رتبه بندی شود. این آموزش را دنبال کنید تا نحوه ایجاد آن را بیاموزید یا آن را تماشا کنید این ویدیو:
https://www.youtube.com/watch؟v=NY3y0V9UDwM
اگر فرض کنیم درصدی از همه بینندگان در نهایت در کانال شما مشترک می شوند ، دلیل بر این است که بازدیدهای بیشتر با مشترکان بیشتری برابر است.
فقط به این دلیل که افراد در جستجوی چیزی هستند لزوما به این معنی نیست که شما باید در مورد آن فیلم تهیه کنید.
به عنوان مثال ، 3000 نفر ماهانه در ایالات متحده بدنبال “برنج مرغ hainanese” می گردند:
اگرچه می توانستیم ویدیویی در مورد این موضوع منتشر کنیم ، رتبه بندی در جستجو داشته باشیم و تعداد زیادی بیننده و مشترک جذب کنیم ، اما این یک حرکت هوشمندانه نیست زیرا هیچ ارتباطی با سئو، موضوعی که مشترکان ما به آن اهمیت می دهند.
این به دو دلیل خوب نیست:
- آنها اشتراك خود را لغو خواهند كرد. اگر این اتفاق بیفتد ، در وهله اول مشترکان چه فایده ای دارند؟
- آنها با تعامل ویدئوی ما سر و صدا خواهند کرد. دوست نداشتن ، نظرات منفی ، زمان تماشای کوتاه – اگر مشترکین ویدیوی شما را دوست ندارند همه اینها و موارد دیگر را انتظار داشته باشید.
اگر از خود می پرسید که چرا این نکته دوم ارتباطی با مشترکان دارد ، جذابیت ویدیوی شما (یا فقدان آن) می تواند بر رتبه بندی آن در جستجوی YouTube تأثیر بگذارد. همچنین می تواند بر روی اینکه به عنوان یک ویدیوی پیشنهادی در نوار کناری نمایش داده می شود تأثیر بگذارد.
این دو منبع ترافیکی متداول ترین بازدیدها را ارسال می کنند ، که نتیجه آن جابجایی ثابت مشترکان است.
به همین دلیل ، باید موضوع کانال خود را تا آنجا که ممکن است تنگ نگه دارید – به ویژه در روزهای اولیه کانال خود.
این همان کاری است که ما انجام دادیم. ما کار خود را فقط با تمرکز بر روی موضوعات مربوط به شروع کردیم سئو.
این باعث می شود اشتغال مشترکان ما راحت تر شود ، YouTube از ویدیوهای ما برای مخاطبان جدید اما مشابه تبلیغ کند و مشترکان بیشتری به دست آورد.
اگر عنوان ویدیوی شما “تسلا مدل 3 در مقابل تسلا مدل Y” باشد ، اما سه دقیقه اول ویدیوی شما مربوط به BMW است ، بینندگان شما قصد دارند دوباره گزاف گویی کنند و مشترک نمی شوند.
یک ویدیوی خوب YouTube ویدیویی است که خواسته ها و نیازهای بیننده را تأمین کند.
از کجا می دانید بینندگان شما چه می خواهند؟
برای برخی از موضوعات ، بسیار ساده است. موضوعی مانند “چگونه می توان تخم مرغ درست کرد” بدان معنی است که بینندگان می خواهند یک آموزش تخم مرغ مخلوط شده تهیه کنند.
YouTube موافق است ، زیرا همه نتایج برتر دقیقاً این موارد هستند:
برای موضوعات دیگر ، این چندان ساده نیست. عنوان “Nintendo Switch Games” را به عنوان مثال در نظر بگیرید. آیا مردم می خواهند مرورها را ببینند؟ یک لیست؟ نمایشنامه های بازی؟
برای کشف این موضوع ، آن مبحث را در YouTube وارد کنید و ببینید چه رتبه ای وجود دارد. در این حالت ، آنها بیشتر جمع آوری بهترین بازی های تمام دوران هستند:
اگر یوتیوب به طرز قریب به اتفاق ، یک قالب ویدیویی خاص را رتبه بندی می کند ، همانطور که در بالا گفته شد ، مطمئناً برای ایجاد شانس در رتبه بندی ، باید چیزی مشابه ایجاد کنید.
ممکن است به نظر برسد که رشد پایگاه مشترک ما همه آفتاب و گل رز بود ، اما اینطور نبود. ما در این راه هنوز اشتباهاتی داشتیم.
به عنوان مثال ، در سال 2018 ، سام اوه، پسر یوتیوب ما ، این فرصت را پیدا کرد که به مقر Ahrefs در سنگاپور سفر کند. در آن زمان ، ما حدود 30،000 مشترک YouTube داشتیم.
ما فکر کردیم که ممکن است مخاطبان ما از بازدید سام از سنگاپور لذت ببرند.
کاملاً اشتباه کردیم.
Sam Singapore vlog تنها ویدئویی در کل کانال ما بود که منجر به مشترکین صفر خالص شد.
بنابراین ما آن را از لیست خارج کردیم.
واقعیت این است که مشترکان ما فقط به آنها اهمیت می دهند سئو و آموزش بازاریابی دیجیتال که به آنها کمک می کند تا برای وب سایت ها ، کانال های YouTube و مشاغل خود نتیجه بگیرند. و خواهید دید که این همان چیزی است که اکنون منتشر می کنیم.
اگرچه این بدان معنا نیست که شما نباید با قالب های جدید آزمایش کنید ، اما این یک یادآوری است که پس از یافتن یکی از موارد مناسب ، به آن پایبند باشید.
تنها زمانی که در سال 2018 انتشار یک ویدیو در هفته را شروع کردیم ، مشترکان ما واقعاً شروع به رشد کردند.
تعهد به برنامه هفتگی انتشار به معنای این است که ما می توانیم محتوای بیشتری تولید کنیم. محتوای بیشتر به معنای نمایش بیشتر بود. بازدیدهای بیشتر به این معنی بود که افراد بیشتری ممکن است در کانال ما مشترک شوند و در نتیجه تعداد مشترکین ما افزایش یافت.
بنابراین ، اگر می خواهید مشترکان بیشتری در YouTube پیدا کنید ، یک برنامه انتشار را که راحت هستید پیدا کنید و به آن پایبند باشید.
انجام این کار باعث می شود که شما یک اشتباه مشترک مبتدی را نداشته باشید که یک بار منتشر کرده و چند ماه ناپدید شده است.
خوبی این است: لازم نیست که یک فیلم هفتگی نیز باشد. همه آنچه مهم است این است که شما می توانید به طور مداوم به برنامه خود پایبند باشید.
در YouTube ، می توانید فیلم های خود را به چندین لیست پخش اضافه کنید:
در حالی که لیست های پخش مستقیماً اشتراکی دریافت نمی کنند ، اما احتمال تماشای بیش از یک ویدیو توسط کسی را افزایش می دهند. و هرچه میزان تماس آنها با محتوای شما بیشتر باشد ، احتمال دکمه اشتراک بیشتر است.
لیست های پخش از هر لحاظ یک برد هستند. آنها تجربه کاربر ، تعامل کاربر را بهبود می بخشند و مشترکان بیشتری را به دنبال دارند.
وقتی به تجزیه و تحلیل کانال خود نگاه می کنیم ، مشخص است که صفحه اصلی کانال ما دومین محرک مشترک مشترکان است.
به عبارت دیگر ، هرچه تعداد بیشتری از افراد بتوانیم در آنجا رانندگی کنیم ، به احتمال زیاد مشترکان بیشتری خواهیم داشت.
این یکی از دلایلی است که ما از کانال های بازاریابی دیگر به صفحه اصلی کانال YouTube خود پیوند می دهیم. به عنوان مثال ، صفحه اصلی سایت ما:
و بسیاری از پست های وبلاگ ما:
اما ما فقط آن را به دارایی هایی که می توانیم کنترل کنیم محدود نمی کنیم. به عنوان مثال ، وقتی شخصی از تیم بازاریابی در پادکست مصاحبه می کند (یا سخنرانی می کند) ، و میزبان می پرسد مخاطبانش از کجا می توانند درباره ما اطلاعات بیشتری کسب کنند ، ما اغلب به آنها می گوییم که جستجو کنند Ahrefs در YouTube.
و طبیعتاً میزبانهای پادکست از اپیزودی که با هم انجام دادیم به کانال ما پیوند می خورند.

مصاحبه ای با مدیر ارشد بازاریابی ما ، تیم سولو ، در پادکست کارآفرین در آتش
YouTube چند ویژگی تعاملی ارائه می دهد که می توانید برای تشویق افراد به اشتراک به فیلم خود اضافه کنید. به عنوان مثال ، می توانید علامت های آبی را اضافه کنید:
هنگامی که یک بیننده بر روی هر یک از فیلم های شما بر روی علامت کلیک می کند ، دکمه اشتراک را به شما نمایش می دهد. همچنین می توانید دکمه های اشتراک صفحه آخر را اضافه کنید:
اکنون ، این ویژگی ها تنها در حدود 1.5٪ از مشترکین ما در سال 2020 مسئول بوده اند ، بنابراین انتظارات خود را افزایش ندهید و با جادو از آنها انتظار داشته باشید که نرخ اشتراک شما را سرسام آور افزایش دهند.
اما از آنجا که اضافه شدن آنها فقط چند دقیقه طول می کشد و همچنان به پایه مشترکان شما کمک می کند ، ارزش افزودن آنها به ویدیوهای شما را دارد.
همه بینندگان شما مشترک نیستند ، بنابراین فراموش نکنید که از آنها بخواهید مشترک شوند.
قالب کلی ما بسیار ساده است – “س askال” را اضافه می کنیم و به آنها می گوییم چرا. بنابراین ، برای ویدیوهای عادی خود ، فقط خواهیم گفت: “برای فعالیتهای بیشتر حتماً مشترک شوید سئو و آموزش بازاریابی. ”
و اگر ما در حال انجام یک سری فیلم هستیم ، پس “س “ال” ما این است “حتماً مشترک شوید تا ویدیوی بعدی این مجموعه را از دست ندهید.”
فقط مراقب باشید در این کار زیاده روی نکنید. بسیاری از سازندگان YouTube در چندین قسمت از فیلم “س ”ال” را هرزنامه می کنند: ابتدا ، چند بار در وسط و پایان.
این نه تنها مفید نیست ، بلکه آزار دهنده است ، که ممکن است بینندگان را از اشتراک خارج کند. به همین دلیل است که ما درخواست را با اضافه کردن به انتهای ویدیوهای خود به حداقل می رسانیم.
افکار نهایی
ما از این روش ها با موفقیت بسیار خوبی در کانال YouTube خود استفاده کرده ایم و دلیلی ندارد که این موارد برای شما مفید واقع نشوند.
برای دستیابی به بازدیدهای بیشتر در YouTube به روشهای بیشتری نیاز دارید؟ این پست را بخوانید
آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه فیلم های خود را در جستجوی Google رتبه بندی کنید؟ این پست را بررسی کنید
آیا برای جذب مشترکان بیشتر در YouTube ، هیچ روش جالبی را از دست داده ام؟ از طریق توییتر به من اطلاع دهید.