در حال حاضر ، میزان نفوذ شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تقریباً است 54٪. این کاملاً دلیلی است که دور از ذهن است که بازاریابی شبکه های اجتماعی برای یک تجارت از هر اندازه و نوع ضروری می شود. با این حال ، تنها در صورت استفاده صحیح از آن مثر است. هنوز چندین افسانه آزار دهنده می توان به تجارت خود آسیب برسانید.
9 افسانه بازاریابی در شبکه های اجتماعی
در زیر ما قصد داریم سینه را شکسته کنیم 9 افسانه گسترده در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی که می تواند بر تصمیمات بازاریابی شما تأثیر منفی بگذارد. بنابراین ، بیایید در مورد افراد معتقد بیشتر توضیح دهیم باطل!
افسانه شماره 1: بازاریابی شبکه های اجتماعی برای تجارت من مناسب نیست
این تصور غلط رایج است که رسانه های اجتماعی فقط برای جذابیت بصری در موضوعاتی مانند عکاسی ، آشپزی ، آرایش ، آرایش و غیره مناسب هستند. حتی اگر رسانه های اجتماعی انتخاب آشکاری برای برند شما نباشد ، به هیچ وجه دلیلی برای از دست دادن سطح بندی نیست. به این ترتیب بازاریابی دیجیتال خود را ارتقا دهید.
آنچه در مورد تصاویر جذاب و چشم نواز وجود دارد ، امروزه به دلیل تنوع گسترده ابزارها و خدمات ارائه شده ، مشکلی ایجاد نمی کند. به عنوان مثال ، شما می توانید استفاده کنید کریلو که نه تنها تعداد زیادی الگو برای همه شبکه های رسانه های اجتماعی ارائه می دهد بلکه تعداد زیادی گزینه برای ایجاد و ویرایش تصاویر بصری برای هر منظور فراهم می کند.
بنابراین ، با استفاده از Crello ، حتی می توانید استفاده کنید پاک کننده پس زمینه آنلاین برای سفارشی کردن تصاویر ما به مخاطبان جدید ، توسعه نام تجاری شرکت خود ، تولید مواد جذاب بازاریابی ، تحت تأثیر قرار دادن پیروان خود با محتوا ، و غیره بنابراین ، همانطور که می بینید ، فقط کمی خلاقیت لازم است تا بتوانید بیشترین بهره را ببرید رسانه های اجتماعی
افسانه شماره 2: اطلاعات جمعیتی مورد نظر من در شبکه های اجتماعی وجود ندارد
دومین افسانه معتبر این است که همه نسل ها از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنند و به احتمال زیاد جمعیت مورد نظر شما در آنجا نیست. فقط تصور کنید که بیش از این وجود دارد 3.7 میلیارد کاربران فعال شبکه های اجتماعی در جهان. تنها کاری که باید انجام دهیم انتخاب کانال مناسب است زیرا هر پلتفرم مخاطبان خاص خود را دارد.
بنابراین ، انتخاب یکی که با مارک تجاری شما مطابقت داشته باشد بسیار مهم است. بنابراین ، به عنوان مثال ، شما می توانید بر اساس سن خریداران خود انتخاب کنید. بنابراین ، اگر مشتریان شما 46-55 ساله هستند ، با LinkedIn شروع کنید 40٪ کاربران از کانال در محدوده سنی هستند ، زمانی که 55٪ از کاربران فیس بوک 35+ هستند.
افسانه شماره 3: شما به حضور در هر یک از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نیاز دارید
این افسانه یکی از مضرترین موارد برای مشاغل به ویژه برای مشاغل دارای منابع محدود است. به این دلیل است که وقت ، تلاش زیاد ، پول برای حفظ حضور فعال و معنی دار در هر شبکه های اجتماعی به همین دلیل شما باید بر روی شبکه (های) تمرکز کنید که فقط با مخاطبان و شرکت شما همسو هستند. این راهی برای موثر و موفقیت آمیز در بازاریابی شماست. مشتریان خود را بیاموزید و داده ها را تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص کنید کدام کانال ها و تلاش ها / فعالیت های بازاریابی بهترین نتیجه را دارند و آنهایی را که به شما کمک نمی کنند کاهش دهید.
افسانه شماره 4: طرفداران و پیروان تنها در صورت تبدیل شدن به مشتری پرداخت ، ارزش آن را دارند
اگر فکر می کنید در صورتی که فالوورها خریدار نباشند ، ارزش آن را ندارند ، تصویر کلی را نمی بینید. تأثیر گستره وسیع اجتماعی را دست کم نگیرید. حتی اگر پیروان شما خریداری نکنند ، برای برند شما بسیار مفید هستند زیرا:
- این بدان معناست که شما به همه پیروان / طرفداران طرفداران خود دسترسی دارید.
- اگر برخی از پیروان شما تأثیرگذار هستند ، نفوذ آنها توسط انجمن به شرکت شما منتقل می شود.
- به اشتراک گذاری / پسندیدن / نظر دادن در مورد پست های خود ، پیروان شما SEO شما را بهبود می بخشند.
- طرفداران / پیروان شما ممکن است همچنان به روش شما به تجارت مراجعه کنند.
افسانه شماره 5: مفید است که دوستان و خانواده خود “مانند” هر پست خود را منتشر کنید
آیا هنوز فکر می کنید ایده خوبی است؟ پس خبرهای ناراحت کننده ای برای شما داریم. در حال حاضر ، الگوریتم های شبکه های اجتماعی بسیار پیچیده تر هستند و باهوش تر بنابراین شما باید مخاطبان گسترده تری را با پست های خود درگیر کنید و به افراد انگیزه دهید تا با محتوای شما تعامل داشته باشند در غیر این صورت هیچ کس شما را نمی بیند.
این بدان معنا نیست که شما نباید از افراد بخواهید که فعال باشند و با حساب شما تعامل داشته باشند ، اما این همه شماست پیروان و طرفداران. برای افزایش جذابیت صفحه و نمایان شدن آن در خبرخوان پیروان خود ، س toال بپرسید ، استخرهایی اضافه کنید ، افراد را تشویق کنید تا درباره پست های شما به اشتراک بگذارند / نظر دهند و موارد دیگر.
افسانه شماره 6: شما نباید پست ها را در آخر هفته برنامه ریزی کنید
بله ، در واقع ، مردم آخر هفته در شبکه های اجتماعی خیلی فعال نیستند. با این حال ، این بدان معنا نیست که ارسال مطالب در آخر هفته ها اتلاف وقت و تلاش است. برخی از طرفداران شما هنوز پست های شما را می بینند و این برای جذابیت صفحه شما مفید است. موضوعات مرتبط را انتخاب کنید تا پست های شما م effectiveثرتر و کارآمدتر شوند. برای اینکه بدانید پست های آخر هفته چگونه کار می کنند و چه تاثیری در تجارت شما دارند ، آزمایش کنید.
افسانه شماره 7: شما باید بلافاصله به نظرات پاسخ دهید
بدیهی است که اگر پیروان شما درباره داستانها یا پستهای شما نظر بگذارند ، پاسخگویی به همه آنها بسیار مهم است ، خصوصاً اگر مردم را به این کار ترغیب کنید. با این حال ، این یک تصور غلط رایج است که شما باید این کار را انجام دهید بلافاصله. مستقیما در غیر این صورت مخاطب خود را از دست خواهید داد. بنابراین ، این واقعیت نیست. می توانید جواب دهید بی درنگ. اگر نظری نیست که نیاز به مشارکت مشتری داشته باشد ، می تواند کمی منتظر پاسخ شما بماند. با این حال ، بهتر است به نظرات داخل پاسخ دهید 24 ساعت.
افسانه شماره 8: هرچه بیشتر ارسال کنید ، بهتر است
ایده خوبی است که یک برنامه محتوا برای شبکه های اجتماعی تهیه کنید و یک برنامه زمانی ایجاد کنید تا پست های شما به طور منظم برای مشغول نگه داشتن پیروان خود منتشر شود. با این حال ، بیش از حد فعال بودن و تولید محتوای بیش از حد می تواند خوانندگان شما را خسته و خسته کند. بسیار بهتر است که فعالیت پیروان خود را تجزیه و تحلیل کنید و پیگیری کنید که کدام پست ها بیشترین میزان جذب را دارند برای یافتن یک فرکانس و زمان مناسب برای انتشار محتوای جدید. علاوه بر این ، این واقعیت را در نظر بگیرید که کیفیت بسیار بهتر از کمیت است. به طوری که یک پست ارزشمند منتشر شده در زمان مناسب بسیار بهتر از ده ها مورد است هوایی نوشته ها.
افسانه شماره 9: رسانه های اجتماعی رایگان هستند
این یک واقعیت است که ایجاد حساب رسانه های اجتماعی برای تجارت شما رایگان است. با این حال ، اگر می خواهید نتایج خاصی بدست آورید ، به سرمایه گذاری و منابع نیاز دارد. با توجه به الگوریتم های به روز شده ، قسمت عمده پیروان شما در صورت عدم تعامل با آن (لایک ، نظر ، اشتراک) پست شما را نمی بینند. شما باید برخی از خدمات مهم مانند سئو ، تبلیغات ، نرم افزار تجزیه و تحلیل و غیره را خریداری کنید.
غذاهای آماده
پیش هشدار ، بازو. آگاهی از بیشتر افسانه های باور شده، شما می توانید استراتژی های بازاریابی موثرتری را برای به دست آوردن بیشتر رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. این باورهای غلط همه از اوج خود گذشته است. رها کن باطل تا کسب و کار شما رشد کند و موفق شود.
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) {return;} js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "https://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));