
مطالعات موردی با ارائه نمونه هایی از زندگی واقعی در مورد چگونگی برآوردن نام تجاری مشتری از نیازهای مشتری و کمک به آنها در تحقق اهداف خود ، فراتر از توصیفات ساده است.
یک مطالعه موردی عمیق به شما کمک می کند تا موفقیت های خود را به شکلی برجسته کنید که به مشتری بالقوه ایده آل شما کمک کند شدن مشتری بعدی شما آنها به شما کمک می کنند نشان دادن به جای گفتن مشتریان احتمالی چگونه می توانید به آنها کمک کنید تا به اهداف خود برسند.
اما ، ایجاد یک مطالعه موردی جامد می تواند یک چالش باشد. امروز ، من نکاتی قابل اجرا برای کمک به شما در نوشتن یک مطالعه موردی ، ارائه اطلاعات پیش زمینه و شناسایی معیارهای اصلی که به مطالعه موردی شما کمک می کند تا تبدیل ها را ارائه دهد ، ارائه می دهم.
1. درباره شخصی بنویسید که مشتری ایده آل شما می تواند با او ارتباط برقرار کند
آیا می دانید مشتری ایده آل شما کیست؟ اگر کسی در صنعت آموزش است ، مطالعات موردی خود را درباره مشتریان دانشگاه خود انجام دهید. اگر شخصی در صنعت خودرو است ، در مورد تولید کنندگان قطعات و لوازم جانبی مطالعات موردی خود را انجام دهید.
هدف این است که اطمینان حاصل کنید که مطالعه موردی شما مشتریان احتمالی را نشان می دهد شما هستید:
- در صنعت آنها راحت است.
- نیازهای خاص صنعت خود را مرتفع کنید.
- بدانید که چگونه به صنعت خود نتایج هدفمندی ارائه دهید.
در مورد سطح پایین تری فکر کنید ، مانند وقتی که در حال خواندن یک پست وبلاگ هستید. بیشتر این پست ها به خوانندگان متوسط اختصاص دارد.
اما وقتی با پستی که به طور خاص برای نیازهای شما طراحی شده است (مانند بازاریابی آنلاین برای صنعت بهداشت و درمان) روبرو می شوید ، احتمالاً اطلاعات را درک می کنید و از آنها استفاده می کنید.
در مورد موارد موردی نیز همینطور است – افرادی که در مورد نتایج صنعت خود مطالعه می کنند احساس می کنند که همان روش برای آنها مفید است.
2. داستان را از ابتدا تا انتها بگویید
داستان سرایی یک استراتژی بازاریابی قدرتمند است. یک مطالعه موردی عالی به کسی امکان می دهد تا مشتری واقعاً مشتری مورد مطالعه را از جمله موارد زیر بشناسد:
- مشتری نمونه کیست و چه کاری انجام می دهد؟
- اهداف مشتری چه بود؟
- نیاز مشتری چه بود؟
- چگونه این نیازها را برآورده کردید و به مشتری در رسیدن به اهداف خود کمک کردید؟
اما یک یا دو ماه از این کار دست نکشید. در مطالعه موردی با مشتری پیگیری کنید و مطالعه موردی خود را چند ماه در جاده به روز کنید تا نشان دهد چگونه راه حل های شما مزایای طولانی مدت را ارائه می دهند.
این به خوانندگان فرصت می دهد ببینند که هدف شما نه تنها کمک به نیازهای فوری ، بلکه اطمینان از نتایج طولانی مدت است.
3. خواندن مطالعه موردی خود را آسان کنید
هیچ کس دوست ندارد یک متن عظیم از متن را بخواند ، مهم نیست چقدر جالب و آموزنده باشد. مطالعات موردی ، مانند پست های وبلاگ ، باید قابل اسکن و خواندن باشد.
حتماً از عناصر قالب بندی محتوای خوب همانند مقالات ، پست های وبلاگ و نوشتن مطالب متن در وب سایت خود استفاده کنید ، از جمله:
- سرصفحه ها
- تصاویر
- لیست های گلوله ای
- متن پررنگ و مورب
این عناصر قالب بندی علاوه بر ارائه ارزش SEO عالی برای صفحه مطالعات موردی شما ، به خوانندگان شما کمک می کند (به ویژه مواردی که دوست دارند از بین بروند) مهمترین قسمت های مطالعه موردی خود را پیدا کنند و در مورد آنچه که تجارت شما می تواند برای آنها انجام دهد ، تأثیر به سزایی دارند. .
علاوه بر محتوای نوشتاری ، عناصر چندرسانه ای را اضافه کنید ، مانند فیلم ها ، PDF ها و تصاویر ، برای مخلوط کردن و جذابیت بیشتر مطالب.
4. اعداد واقعی را وارد کنید
آیا تا به حال مطالعه موردی را خوانده اید که در آن مشاغل گفته است که آنها در مطالعه موردی خود “میزان بازدید را برای مشتری” دو برابر می کنند و از خود پرسیده اید که آیا این بدان معنی است که آنها از 100 به 200 بازدید رسیده اند یا 10،000 به 20،000 بازدید؟
با استفاده از اعداد واضح و مستقیم از استفاده از جملات گسترده خودداری کنید. این مورد موردی شما را باورپذیرتر می کند و به ایجاد اعتماد به نام تجاری شما کمک می کند.
شما می خواهید مطالعه موردی شما تا حد ممکن دقیق باشد. به جای اینکه بگویید میزان بازدید آنها را دو برابر کرده اید ، اعداد مشخص ، دقیق و (در صورت امکان) اثبات واقعی را به صورت نمودار ، نمودار یا داده های تحلیلی ارائه دهید.

به یاد داشته باشید که همه به اندازه شما با فناوری آنالیتیک آشنا نیستند ، بنابراین مهمترین داده ها را برجسته کرده و زمینه مهم بودن آنها را فراهم کنید.

به این ترتیب خواننده می تواند ببیند مشتری از کجا شروع کرده و مشتری با کمک شما به کجا رسیده است.
به علاوه داشتن اثبات تصویر می تواند به خواننده کمک کند تا دقیقاً آنچه شما برای آنها انجام می دهید تصور کند و مطالعه موردی شما را بسیار قدرتمندتر کند.
5. در مورد استراتژی های خاص در مطالعه موردی خود صحبت کنید
بنابراین بازدید یا فروش یک وب سایت را دو برابر کردید ، درست است؟ چطور انجامش دادی؟ این جایی است که شما به سادگی با بیان اینکه از کدام یک استفاده کرده اید و اینکه چگونه به نتیجه مطلوب منجر شده اند ، محصولات یا خدمات خود را می فروشید.
فقط نگویید “خدمات بازاریابی آنلاین ما به این نتایج منجر شده است.” درعوض ، چیزی مانند این بگویید: ”یک کمپین سه ماهه در شبکه های اجتماعی با تمرکز بر فیس بوک و یوتیوب و پنج ماه کمپین ایجاد لینک منجر به افزایش رتبه بندی شد ، به علاوه اینکه نام تجاری در معرض این نتایج قرار گرفت.”
نگران دادن اسرار خود نباشید – هدف این است که نام تجاری خود را به عنوان یک رهبر صنعت معرفی کنید و شما باید نشان دهید که چیزهای خود را می دانید.
6. فرم های محتوای مختلف را امتحان کنیدts
مطالعات موردی لزوماً هربار نباید در فرم داستانی قرار بگیرند. انواع مختلفی از مطالعات موردی را امتحان کنید ، مانند قالب مصاحبه در جایی که شما از مشتریان خود می خواهید به همان س questionsالاتی که قبلاً ذکر شد در مورد آنچه که انجام می دهند ، نیازهای آنها ، اهدافشان و نحوه مواجهه با آنها پاسخ دهند.
نقل قول از مشتری خود به قول خودش ، مطالعه موردی را بیش از اینکه شما داستان را بگویید ، برای مشتری ایده آل شما دوستانه تر می کند.
اینفوگرافیک ، وبینارها، و حتی پادکست ها نیز می توانند برای برجسته سازی موارد موردی استفاده شوند. در همان قالب قدیمی فقط متن گیر نکنید – خلاق باشید و ببینید کاربران شما به چه نوع محتوایی پاسخ می دهند.
در اینجا یک مطالعه موردی وجود دارد به عنوان مثال از Venngage که از یک مطالعه موردی به سبک بروشور برای برجسته کردن اینکه چگونه Vortex قادر به رشد تبدیل است استفاده می کند. (به بخش نتایج توجه کنید که سودهای خاص را برجسته می کند.)

7. به انواع مختلف زبان آموزان متوسل شوید
در حالی که برخی از افراد از مطالعه لذت می برند ، دیگران ممکن است نمایش صوتی ، تصویری یا تصویری مطالعه موردی شما را ترجیح دهند. بنابراین مطالعات موردی مبتنی بر متن خود را در نظر بگیرید و هدف مجدد آن را به صورت زیر بیان کنید:

امتیاز فیلم ها و اینفوگرافیک های YouTube این است که اینها هستند به اشتراک گذاری آسان. این بدان معنی است که مطالعه موردی شما ممکن است فراتر از سایت شخصی شما باشد ، و منجر به این می شود که بیشتر مشتریان بالقوه شما دریابند که چگونه می توانند از محصولات یا خدمات شما بهره مند شوند.
مطالعات موردی همچنین می تواند در انواع دیگر محتوا – مانند کتاب الکترونیکی ، نحوه ارسال پست در وبلاگ یا راهنمای منابع – تعبیه شود.
8- یافتن مطالعات موردی خود را آسان کنید
چه فایده ای دارد که مطالعات موردی عالی داشته باشید اگر کسی هرگز آنها را بخواند؟ مطمئن باشید که مطالعات موردی شما منظم است و یافتن آن آسان است.
در اینجا چند نمونه از مطالعات موردی خوب آورده شده است که به راحتی یافت می شوند – و بنابراین بسیار قدرتمند ترند.
AWS مطالعات موردی را در صفحه اصلی خود ارائه می دهد. آنها همچنین جستجوی یک مطالعه موردی خاص در صنعت را در تولید ، خدمات مالی ، تناسب اندام و موارد دیگر آسان می کنند.

دروپال مطالعات موردی را درست در تصویر قهرمان خود ارائه می دهد. کاربرانی که از راه حل خود استفاده می کنند اصلاً لازم نیست نگاهی بیندازند تا ببینند مارک های دیگر چگونه در دروپال موفق می شوند.

نتیجه
یک مطالعه موردی عالی با تحقیقات مطالعه موردی شروع می شود. از مشتریان خود بخواهید فرم کوتاهی را پر کنند که نشان می دهد شما چگونه به آنها در رسیدن به اهداف خود کمک کرده اید – مطمئن باشید که نتایج خاصی را می خواهید.
توضیح دهید که چگونه مطالعه موردی با افزایش آگاهی از برند و ایجاد فرصت های ارتباطی به آنها کمک می کند. به یاد داشته باشید ، یک مطالعه موردی بسیار موثر به شما و مشتری شما کمک می کند تا اعتماد را جلب کرده و مخاطبان بیشتری را جلب کنید.
آیا نکات بهترین روش مطالعه موردی یا نمونه هایی از مطالعات موردی که از آنها لذت برده اید ، وجود دارد؟ لطفا آنها را در نظرات به اشتراک بگذارید!