آیا هدایت ترافیک محلی یکی از اهداف اصلی شماست؟
چه بخواهید در هر فصلی ترافیک تعطیلات یا ترافیک را هدایت کنید، پیامک ممکن است پاسخگو باشد.
طبق تحقیقات پلتفرم پیام رسانی Podium، پیامک (یا پیامک) تنها کانال بازاریابی با نرخ باز بودن 97 درصد است.
از آن در این فصل تعطیلات (یا هر فصلی، واقعاً) برای افزایش ترافیک و فروش آنلاین استفاده کنید.
در 17 نوامبر، یک وبینار تحت حمایت را مدیریت کردم که توسط مت بویس، مدیر ارشد بازاریابی شریک در Podium ارائه شد.
او نکات کاربردی و موثری را برای بازاریابی پیامکی در این فصل تعطیلات به اشتراک گذاشت.
در اینجا خلاصه ای سریع از وبینار است. برای جزئیات کامل، فرم را تکمیل کنید تا به کل وبینار دسترسی داشته باشید.
چشم انداز خرید تعطیلات
نزدیک به 30 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی قصد دارند امسال بیشتر از سال گذشته برای خرید تعطیلات هزینه کنند.
مصرف کنندگان همچنین قصد دارند خرید تعطیلات خود را زودتر از سال قبل در فصل آغاز کنند.
بنابراین ما انتظار داریم که دلارهای خرید در تعطیلات امسال بسیار بیشتر شود.
به عنوان یک صاحب کسب و کار، بازاریاب یا آژانس، چگونه می توانید برای هجوم خرید آماده باشید؟ چگونه می توانید در ذهن خود باقی بمانید؟
پیام متنی در مقابل ایمیل
شاید شما می گویید که قبلاً از ایمیل استفاده می کنید. چرا پیامک اضافه کنیم؟
در حالی که ایمیل یکی از کارآمدترین کانال هایی است که یک تجارت می تواند از آن استفاده کند، اکثر کاربران بمباران می شوند.
این منجر به تعداد زیادی ایمیل باز نشده می شود.
پیامک یک راه عالی برای از بین بردن شلوغی است.
Podium دیده است که مردم در 98٪ مواقع و 90٪ در عرض سه دقیقه متن ها را باز می کنند.
دسترسی فوری به وبینار دریافت کنید – بیاموزید که چگونه می توانید نرخ باز شدن 98٪ دریافت کنید →
اس ام اس نکات بازاریابی تعطیلات
شرکت ها با هر اندازه ای، چه B2B و چه B2C، می توانند بدون توجه به تعداد مشترکین لیست شما، از نکات زیر بهره مند شوند.
ما همچنین نکات بسیار خوبی برای ایجاد و پرورش مشترکین شما داریم.
نکته شماره 1: از نقاط تماس موثر انتخاب استفاده کنید.
از هر فرصتی برای انتخاب استفاده کنید، مانند:
- محل فروش یا معامله.
- چت وب سایت.
- صفحات و فرم های ثبت نام آنلاین
- بنرهای وب سایت، پاپ آپ ها و درخواست ها.
- بررسی ها

نکته شماره 2: از حضور آنلاین خود برای گرفتن گزینه های انتخاب استفاده کنید.
از کانال های بازاریابی فعلی خود برای دستیابی به مشتریان استفاده کنید:
- مخاطبین ایمیل مارکتینگ خود را به گزینه های بازاریابی پیامکی تبدیل کنید—برای متون تبلیغاتی، یک ایمیل انفجاری برای تبلیغ انتخاب کنید.
- پستهای اجتماعی را با URL، کد QR، یا کلمه کلیدی ایجاد کنید تا از طریق رسانههای اجتماعی انتخاب کنید.

نکته شماره 3: آماده باشید تا از خریداران تعطیلات در فروشگاه، گزینههای انتخابی را دریافت کنید.
از سفر خریدار در فروشگاه استفاده کنید تا انتخابهای بیشتری را دریافت کنید:
- یک ایستگاه یا کیوسک ثبت نام راه اندازی کنید.
- از کدهای QR و علائم استفاده کنید.
- یک کلمه کلیدی متنی ایجاد کنید تا شرکت در آن آسان تر شود.

نکته شماره 4: تبدیل ها را برای فصل خرید تعطیلات بهینه کنید.
پیشنهادهای فریبنده برای تقویت شرکتها ایجاد کنید:
- برای شرکت در پیام های متنی وضعیت VIP را ارائه دهید.
- به مشتریانی که انتخاب میکنند پیامکها را انتخاب کنند، تخفیف، پیشنهاد یا هدیه خاصی ارائه دهید.
- برای افزایش مشارکت شرکت کردن، مسابقه یا هدیه ای را برگزار کنید.
دسترسی فوری به وبینار دریافت کنید – بیاموزید که کدام پیشنهادها منجر به انتخاب پیامک می شوند →

نکته شماره 5: تبلیغات فصلی را از طریق پیام کوتاه تبلیغ کنید.
از تعطیلات و سایر فرصت های فصلی برای دستیابی به مخاطبان خود استفاده کنید:
- منتظر شروع فصل تعطیلات نباشید تا مشتریان از کمپین های بازاریابی تعطیلات مطلع شوند.
- پیام های بازاریابی پیامکی را به لیست انتخاب خود ارسال کنید تا آنها را از فروش های آتی مطلع کنید.

نکته شماره 6: BOPIS، پیکاپ کنار خیابان و سایر خدمات داخل فروشگاه را تبلیغ کنید.
از کمپین های پیامکی برای آموزش مخاطبان خود استفاده کنید:
- به مشتریان خود (از طریق متن!) یادآوری کنید که می توانند از BOPIS، وانت در کنار خیابان و سایر خدمات داخل فروشگاه استفاده کنند.
- استراتژی بازاریابی تلفن همراه خود را با برنامه بازاریابی کلی خود ادغام کنید – از آن به عنوان تقویت کننده تلاش های فعلی خود استفاده کنید.
- تبلیغات برنامه ریزی شده تعطیلات را به پیام های کوتاه و متنی تبدیل کنید.
دسترسی فوری به وبینار دریافت کنید – ببینید BOPIS چیست + نحوه استفاده از آن →

نکته 7: کمپین های بازاریابی پیامکی خود را شخصی سازی کنید.
ردیابی رفتارهای کلیدی برای ایجاد تقسیم بندی بهتر:
- از تازگی خرید یا بررسی به عنوان شاخص تعامل مثبت با برند خود استفاده کنید.
- پاسخهای مربوط به فروشهای گذشته یا اقلام یا خدمات خاص را به عنوان شاخصهای علاقه به فروشها، اقلام یا خدمات مشابه یادداشت کنید.
نکته 8: معامله را به راحتی با پرداخت های پیامکی ببندید.
فرآیند پرداخت بهتری ایجاد کنید:
- برای دریافت مستقیم از طریق یک کمپین پیامکی پیوند خرید را ارسال کنید.
- با بهرهگیری مشتریان از فرآیند پرداخت راحت، سریعتر پول دریافت کنید.
دو نکته ویژه بازاریابی پیامکی دیگر را دریافت کنید – اکنون فوراً به جمعبندی وبینار دسترسی پیدا کنید →
در بستر بازاریابی پیامکی به دنبال چه چیزی باشیم
اگر میخواهید با پیامک بهعنوان یکی از استراتژیهای بازاریابی خود شروع کنید، برای اطمینان از یک کمپین موفقیتآمیز برای کسبوکارتان، در اینجا باید به دنبال آن باشید:
انطباق امری حیاتی است. شما می خواهید مطمئن شوید که در حال ردیابی زمانی هستید که افراد شرکت می کنند تا درگیر هرزنامه نباشید.
- با پشته فناوری موجود خود یکپارچه شوید.
CRM شما هرچه باشد یا نقطه فروش شما باشد، میخواهید آن ابزارها تا حد امکان یکپارچه شوند. این به مشترکین اجازه می دهد تا به راحتی وارد CRM شما شوند یا بالعکس.
- کمپین های هدفمند/بخش بندی شده بسازید.
توانایی برچسب گذاری یا بخش بندی کاربران در ایجاد کمپین های متمرکز ارزشمند است.
- ارائه مکالمات دو طرفه
وقتی یک کسب و کار از شماره پیامکی استفاده می کند که مشتریان نمی توانند به آن پاسخ دهند، مشتریان را از خود دور می کند. توانایی ایجاد یک مکالمه دو طرفه در ایجاد یک فروش موفق بسیار مهم است.
زمان و نیازهای خود را در نظر بگیرید. ممکن است پلتفرم پیچیده ای را که نیاز به کار توسعه دهنده سفارشی یا منابعی که ندارید، بخواهید، به خصوص اگر برای تعطیلات آماده باشید.
دسترسی به جمع بندی وبینار فوری – دریابید که به چه چیز دیگری توجه کنید →
خوراکی های کلیدی
شما مشتریانی را برای چرخه حیات کسب و کار خود می خواهید، نه فقط یک بار. اگر می خواهید شرکت شما پایدار باشد، باید مشتریان خود را درگیر، حفظ و رشد دهید.
این مکالمات را با کمپین های پیامک شروع کنید.
بسیاری از نقاط تماس میتوانند آن را به یک کانال مؤثر برای تبدیل و بستن آن مشتریان بالقوه و پرورش مشتریان فعلی تبدیل کنند.
فصل تعطیلات فرصت های متعددی را برای افزایش ترافیک و فروش آنلاین ارائه می دهد.
پیامک یکی از راههای کمک به افزایش ترافیک و متمایز کردن کسبوکار شما از رقبا است.
کل ارائه را با پرسش و پاسخ کامل کنید.
[Slides] بازاریابی اس ام اس تعطیلات: 8 نکته برای افزایش مخاطب و دسترسی
در اینجا ارائه است:
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
ایده ها، استراتژی ها و کانال های بازاریابی جدید برای سال 2022
برای یک وبینار آموزنده با بیل راسل، مدیر فروش آژانس دیجیتال 1SEO، به ما بپیوندید، زیرا او به این موضوع می پردازد که چگونه زمان صرف بازاریابی کسب و کار خود را کاهش دهید و در عین حال بازدهی خود را به حداکثر برسانید. این شامل اطلاعات مهمی مانند نحوه شناسایی کانالهای بازاریابی سودآور، تولید سرنخ جدید و استراتژیهای فروش است که میتوانید فوراً از آنها استفاده کنید، و معیارهایی که باید برای بهبود بازگشت سرمایه خود دنبال کنید.
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: بهترین پیکسل/Shutterstock