بازاریابی جستجوی محلی برای هر مکانی کلیدی است ، اما هنگامی که با بازار رقابتی روبرو می شوید ، ضروری است که استراتژی هایی برای کمک به برجسته شدن داشته باشید.
هر چه کاربر به یک مکان نزدیک تر باشد، احتمال رتبه بندی آن بیشتر می شود. با این حال، در مناطق متراکم تر، یک مکان با رقابت بیشتری روبرو خواهد شد.
با تسریع تلاشها پیرامون Google برای کسبوکار من (GMB) و مدیریت صفحه مکان، مرتبط بودن و برجستگی یک مکان میتواند رتبهبندی کسبوکار را افزایش دهد و در نتیجه دید محلی را بهویژه در بازارهای رقابتی افزایش دهد.
در این پست، استراتژیهایی را برای صفحات GMB و موقعیت مکانی تجزیه میکنیم تا کسبوکار محلی بیشتری را هدایت کنیم.
گوگل چگونه نتایج محلی را رتبه بندی می کند
گوگل بیان می کند که «نتایج محلی هستند اساساً بر اساس ارتباط، فاصله و برجستگی است.”
مرتبط بودن این است که نتیجه تا چه حد برای چیزی که شخص در جستجوی آن است قابل اجرا است.
فاصله به این میپردازد که نتایج چقدر از جستجوگر عبارت مکان فاصله دارند.
برجستگی به میزان اعتبار یک مکان در بازار محلی آن اشاره دارد. علاوه بر این ، مواردی مانند مقاله ، پیوندها ، فهرستها ، تعداد بازبینی ، امتیاز بررسی و SEO را در نظر می گیرد.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
یک کسب و کار فقط می تواند مستقیماً بر ارتباط و برجستگی تأثیر بگذارد. فاصله توسط کاربر تعیین می شود و نمی توان آن را برای آن بهینه کرد.
به حداکثر رساندن Google My Business در بازارهای رقابتی
داشتن یک لیست موفق در GMB مستلزم استفاده از همه قابلیت ها و ویژگی های مختلف ارائه شده است. به حداکثر رساندن استفاده از هر یک به کسب و کار شما اجازه می دهد تا حضور خود را در بازار محلی شما افزایش دهد.
این فرصت ها را بررسی کنید تا لیست های محلی خود را ارتقا دهید.
1. پروفایل ها
Google توصیه می کند که نمایه های شما “باشددقیق، کامل و جذاب”
با دسترسی به اطلاعات برگه در نمایه GMB شما. از تمام ویژگی های مختلف این بخش استفاده کنید.
همه ویژگی های باید به روز شود تا فهرست منعکس کننده عملیات فعلی کسب و کار شما باشد.

اطمینان حاصل کنید که برای رزرو، منوی خود یا حتی قرار ملاقات، پیوندهایی را نیز به وب سایت خود اضافه کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
ساعات کار نیز در این برگه یافت می شود و حفظ ساعت های دقیق در هر روز از سال بسیار مهم است.
ساعات کاری ویژه همچنین می تواند برای تعطیلات، رویدادها یا در یک دوره زمانی خاص اضافه شود. اطمینان حاصل کنید که مرتباً لیست های خود را بررسی و به روز کنید تا همچنان دقیق ، کامل و جذاب باشند.

2. Google Posts
راه دیگر برای جذابیت بیشتر نمایه شما از طریق است پست های گوگلبه
پست ها یک راه عالی برای به روز نگه داشتن لیست های شما و تبلیغ هر پیشنهاد کلیدی هستند. همچنین راهی برای یک کسب و کار برای به اشتراک گذاشتن به روز رسانی سریع است.
محتوای Google Post همچنین می تواند بر رتبه بندی تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، اگر درخواست جستجوگر برای “نظافت موم متخصص” باشد ، Google به محتوای موجود در فهرست شما نگاه می کند و از محتوای Google Post استفاده می کند.
همانطور که در مثال زیر مشاهده می شود، آن نتایج “مربوط به جستجوی شما” هستند و بنابراین آن مکان به عنوان نتیجه اولیه ظاهر می شود.

برای جزئیات بیشتر در مورد Google Posts ، می توانید نحوه ایجاد پستهای Google برای کسب و کار من که نتیجه می گیرد را مرور کنید.
3. بررسی
بررسیها معمولاً حوزه نادیده گرفتهشده GMB هستند، اما Google به وضوح در توصیف برجستگی خود بیان میکند که «مرور گوگل تعداد و فاکتور امتیاز مرور در رتبهبندی جستجوی محلی را دارد».
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
حفظ امتیاز تا حد امکان بسیار کلیدی خواهد بود و در عین حال به دنبال افزایش حجم نقد نیز هستید. هرچه مرورهای بیشتری داشته باشید، فهرست شما عملکرد بهتری خواهد داشت.
اما چه تعداد بر اساس رقابت شما خواهد بود؟ به حجم بررسی و امتیازات رقیب خود نگاه کنید تا به یک خط پایه از جایی که مکان شما باید باشد، دست پیدا کنید.
دریافت نظرات به صورت ثابت بسیار مهم است. اجرای یک استراتژی برای درخواست بازبینی می تواند برای افزایش حجم و امتیازات مرور مفید باشد.
گوگل راهی برای ایجاد یک URL کوتاه تا بتوانید نظر خود را با مشتریان به اشتراک بگذارید. نه تنها می خواهید نظرات را دریافت کنید، بلکه می خواهید پاسخ دهید.
مانند گوگل بیان می کند،
وقتی به نظرات پاسخ می دهید، نشان می دهد که برای مشتریان و بازخورد آنها ارزش قائل هستید. نظرات مثبت و باکیفیت از مشتریان شما می تواند دید کسب و کار شما را افزایش داده و احتمال بازدید خریدار از مکان شما را افزایش دهد. “
ترک یک پاسخ جذاب با کیفیت بالا که منحصر به فرد برای هر مشتری باشد ، بهترین روش است.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
4. عکس و ویدیو با کیفیت بالا
عکس ها و ویدیوها راهی عالی برای جذابتر کردن نمایه شما هستند و به مشتری اجازه میدهند هنگام بازدید از موقعیت مکانی شما انتظار چه چیزی را داشته باشند. عکسهایی که با درخواست محصول یا خدمات مطابقت دارند، به برجسته شدن فهرست نیز کمک میکنند.
افزودن عکس از موارد جدید منو ، پروژه های تکمیل شده ، اقلام برای فروش ، چیدمان فروشگاه یا نمای ویترین فروشگاه ، همگی تعامل کاربر را با نمایه شما افزایش می دهد.
به طور مداوم عکس های جدید اضافه کنید تا نمایه خود را تازه و جذاب نگه دارید.
به حداکثر رساندن صفحات مکان در بازارهای رقابتی
صفحات مکان برای هر استراتژی جستجوی محلی بسیار مهم است ، اما نحوه ارائه و ساختار اطلاعات نحوه عملکرد آن در Google را تعیین می کند. این جایی است که برجستگی به شدت مورد توجه قرار می گیرد.
گوگل میگوید: «برجستگی همچنین بر اساس اطلاعاتی است که Google درباره یک کسبوکار از سراسر وب دارد، مانند پیوندها، مقالهها و فهرستها.»
همچنین، “موقعیت شما در نتایج وب نیز یک عامل است، بنابراین بهترین شیوه های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اعمال می شود.”
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
بسیاری از صفحات مکان معمولاً فقط شامل نام، آدرس، شماره تلفن، ساعات کار، و توضیحات کوتاه با یک عکس استوک هستند.
با استفاده از استراتژی های زیر به موقعیت مکانی خود اجازه می دهید در یک بازار شلوغ و رقابتی متمایز شود.
5. محتوای Hyperlocal
محتوای Hyperlocal یک راه عالی برای ایجاد محتوای منحصر به فرد است که به صورت محلی برجسته است. و نیازی به ایجاد محتوای طولانی مدت و وقت گیر ندارید. محتوای یک صفحه مکان اغلب میتواند به صورت کلی یا عمومی باشد.
با اتخاذ دو رویکرد زیر ، می توانید مشخص کنید که در هر چیزی خارج از مکان منحصر به فرد است و چه چیزی منحصر به فرد در داخل مکان است.
ایده های محتوا در خارج می تواند شامل ذکر محله های خاص ، بزرگراه های نزدیک ، مدارس یا دانشگاه ها ، موزه ها ، عرصه ها ، یا سایر مکان های کلیدی مهم باشد.
ایده های محتوا می تواند شامل هرگونه رویداد یا تبلیغاتی باشد که به طور خاص در آن مکان ارائه می شود ، مانند شب کودک ، ارائه برنامه شام ، تلویزیون برای یک بازی یا نمایش بزرگ ، موسیقی زنده ، حتی لیستی از کارکنان که با بیو کار می کنند و سایر موارد اطلاعاتی که آن مکان را منحصر به فرد می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
این به صفحه اجازه می دهد تا محتوای جذابی را ارائه دهد که به افزایش ارتباط و برجستگی کمک می کند.
6. نشانه گذاری طرحواره
یکی دیگر از تاکتیک های عالی SEO برای پیاده سازی، نشانه گذاری طرحواره است. هنگام اضافه کردن نشانهگذاری طرحواره به صفحه مکان، به میکروداده اجازه میدهد تا در یک قطعه غنی گنجانده شود، زیرا «متن را اضافه میکند و ویژگیهایی را نشان میدهد که Google دوست دارد».
این اسنیپت ها به برجسته شدن یک کسب و کار در SERP کمک می کند.
Schema Markup یک عامل رتبه بندی نیست، بلکه یک تاکتیک مناسب برای برجسته تر کردن صفحه مکان شما است.
اگر پیوندهای شما بیشتر در SERP برجسته شوند و منجر به تعامل بیشتر شوند، این می تواند بر رتبه بندی شما به عنوان نتیجه شما تأثیر بگذارد زیرا نتیجه نیز مرتبط تر می شود.
7. پیوند سیگنال ها
پیوندها کلید هر استراتژی SEO هستند. پیوندهایی به صفحه مکان شما از سایت دیگری از رتبه صفحه عبور می کنند.
تعداد پیوندهای با کیفیت به سایت شما از سوی دیگران تعیین می کند که یک مکان چقدر مرتبط است. ایجاد استناد از طریق دایرکتوری های مختلف یک راه ثابت برای ایجاد پیوندهای مرتبط با سئوی محلی بوده است.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
همچنین تمرکز باید بر روی ایجاد پیوندهای محلی از طریق سایتی باشد که به عنوان یک مرجع محلی در نظر گرفته می شود مانند یک روزنامه محلی، اتاق بازرگانی شهر، یا وب سایت شهر.
8. Core Web Vitals
با بهروزرسانی بزرگ اخیر گوگل، Core Web Vitals اکنون یک عامل رتبهبندی است. کسب و کارها باید به دنبال بهینه سازی تجربه صفحه خود باشند.
گوگل ارائه می دهد ابزاری برای مشاهده عملکرد صفحه و سپس می توانید روی هر چیزی که بر عملکرد Core Web Vitals شما تأثیر می گذارد، اقدام کنید.
در برخی از بازارهای بسیار رقابتی، مشاغل ممکن است دنبال نکنند قوانین GMBبه پر کردن کلمات کلیدی در نام تجاری رایج ترین تاکتیک مورد استفاده است که خلاف قوانین است.
اگر مشاغل محلی را مشاهده می کنید که از قوانین پیروی نمی کند ، می توانید آنها را به Google گزارش دهید – در اینجا کاری است که می توانید انجام دهید.
با بهینهسازی فهرستهای GMB و صفحات مکان، کسبوکار شما میتواند انتظار داشته باشد که کسب و کار بیشتری را در سطح محلی ایجاد کند.
با درک اینکه چگونه ارتباط، فاصله، و برجستگی فاکتورها را در نتیجه ایجاد میکنید، میتوانید به طور مؤثرتری در مورد نحوه تأثیرگذاری بر رتبه بندی استراتژی داشته باشید.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
هر چه بیشتر بتوانید به خوبی انجام دهید و هرچه بتوانید تلاش های بازاریابی محلی خود را منحصر به فردتر انجام دهید، احتمال اینکه در یک بازار بسیار رقابتی رتبه محلی خود را کسب کنید بیشتر می شود.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: Sammby/Shutterstock