ما به پایان یک سال پرحادثه نزدیک می شویم و بنابراین من فکر کردم که جالب است که در مورد آنچه که امسال در مورد SEO آموخته ام تأمل کنم.
در طی این روند ، متوجه شدم که برخی از نکاتی که در پایان نوشتم ، مدتهاست که در ذهن من باقی مانده است – اما امسال تأیید شدند.
این چیزی است که امسال تاکنون برای من برجسته شده است.
1. برای آنچه می آید برنامه ریزی کنید و آنچه را که اکنون کار می کند پیاده سازی کنید
من بسیاری از متخصصان سئو را می بینم که در مورد پیشرفت های جدید که در آینده مهم می شوند و یا ممکن است مهم شوند ، وسواس می ورزند در حالی که از آنچه در حال حاضر به کار می رود ، غافل می شوند.
آنها از انجام واقعاً آنچه لازم است غفلت می كنند اهدافشان را بزنند برای سال 2020
اکنون ، مهم است که به جلو نگاه کنیم و ببینیم که توپ به کجا می رود.
در واقع ، این برای موفقیت در SEO ضروری است.
اما آنچه را که اکنون سوزن به حرکت در می آورد فراموش نکنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
و فعلاً از انجام آنچه در حال حرکت سوزن است ، دست نکشید.
در پایان روز ، وظیفه شماست که هر کاری که اکنون و در آینده جواب می دهد ، انجام دهید.
هر آنچه راجع به تحولات جدیدی که کشف کرده اید یاد بگیرید ، آن را در کاری که اکنون انجام می دهید اعمال کنید و در برنامه های آینده بگنجانید.
نکته: دنبال کردن جی اچ شرک در توییتر برای جستجوی بی معنی و بینش بازاریابی دیجیتال.
2. Google در مورد محتوای ایندکس بسیار سختگیرانه تر شده است
تا بحال به روز رسانی هسته گسترده ماه مه گوگل بسیار سختگیرانه تر درمورد اینکه برای چه محتوایی منابع نمایه سازی خود را صرف می کنند ، بوده است.
به نظر می رسد که با تغذیه محتوای بی کیفیت ، کار آنها تمام شده است.
به حق: اکثر محتوایی که ایجاد می شود هیچ ارزشی ندارد.
نکته منفی این امر این است که به نظر می رسد خسارت جانبی زیادی وارد شده است.
در حالی که سایت های معتبر و معتبر هنوز هم می توانند هر چیزی را برای رتبه بندی به دست آورند ، پسر کوچک / دختر اکنون باید به سختی دو برابر کار کند تا بتواند از نعمت های خوب گوگل استفاده کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنچه این موضوع را حتی بیشتر مشکل کرده این واقعیت است که چند هفته بعد ، گوگل شروع به تجربه مشکلات نمایه سازی کرد.
بسیاری از متخصصان سئو فکر می کردند موضوعاتی که با آنها در ارتباط است مربوط به این موضوع است ، اما پس از حل آن ، مشکلات نمایه سازی آنها همچنان پابرجا بود.
بنابراین ، چه کاری می توانید انجام دهید محتوای خود را در ایندکس نگه دارید؟
این کمی درب باز است: هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید تا مطمئن شوید مقاله شما بیشترین ارزش را به بازدید کنندگان شما می بخشد و تمام سیگنال های مناسب را برای نمایه سازی آن به Google ارسال می کند.
به طور خلاصه ، این به معنای تمرکز بر روی است ایجاد محتوای با کیفیت و خوب تحقیق شده که قصد کاربر را برآورده می کند.
حتماً از ادعاهای آن با منابع معتبر پشتیبان تهیه کرده و منابع را در آن بگنجانید.
سپس ایجاد پیوندهای داخلی و خارجی و اطمینان حاصل کنید که مردم درباره محتوای شما در رسانه های اجتماعی صحبت می کنند.
3. GPT-3 قصد دارد ایجاد محتوا را به طرز چشمگیری تغییر دهد
طی چند سال آینده ، تغییر چشمگیری در نحوه ایجاد محتوا خواهیم دید.
با ظهور OpenAI GPT-3 و مانند اولین پیش نویس MarketMuse ، بازاریابان محتوا به یک نقش تحریریه تبدیل می شوند.
سیستم های هوش مصنوعی ورودی درستی داده خواهد شد و مطالب پیش نویس را تهیه می کند.
سپس ویراستاران آن را نهایی و منتشر می کنند.
حتی اگر GPT-3 از قبل می تواند کارهای چشمگیری انجام دهد – از جمله گول بسیاری از ردیتورها فکر کردن این یک حساب واقعی است – هنوز باید راه زیادی برای خنثی کردن محتوای قابل مقایسه با آنچه توسط انسان نوشته شده است.
برای من روشن است که نقش یک بازاریاب محتوا طی چند سال آینده به طرز چشمگیری تغییر خواهد کرد.
4. Google در استخراج محتوا بسیار بهتر شده است (قطعه های برجسته و رتبه بندی مسیرها)
امسال در مورد قطعه های برجسته شاهد تحولات زیادی بوده ایم.
با گوگل اعلامیه اخیر در مورد بهبود چشمگیر توانایی آنها در رتبه بندی گذرگاه ها ، من فکر می کنم که ما شاهد بریده های برجسته و عجیب تری خواهیم بود جستجوهای کلیک صفر.
گوگل حتی ممکن است شروع به ترکیب چندین متن از مقالات مختلف در پاسخهای واحد کند.
فقط خدا می داند چه کسی این کلیک را می کند – اگر کسی حتی این کار را انجام دهد!
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما اگر این به من کمک کند سریعتر درخواست خود را برآورده کنم ، به عنوان یک کاربر Google ، تجربه بهتری خواهم داشت.
نکته: داون اندرسون نوشت یک قطعه عمیق که دقیقاً به این موضوع دقیق پیوند می خورد.
5. در مورد رتبه بندی شما “هیچ حقیقتی” وجود ندارد
صرف نظر از اینکه ردیاب رتبه شما به صورت روزانه ، دو بار در هفته یا ماهانه به روز می شود – هرگز موقعیت دقیق درخواست های شما را به شما نمی دهد.
به زبان ساده ، نمی تواند.
چرا؟
به دلیل سابقه جستجو قبلی ، مکان ، شاخص های شادابی، آزمایش هایی که توسط گوگل اجرا می شود ، محتوای جدیدی که به SERP راه پیدا می کند و موارد دیگر.
رتبه بندی تصویری از یک حقیقت جزئی است ، تقریب آنچه شما می توانید انتظار داشته باشید.
دیگه هیچی
من نمی گویم که دیگر از ردیاب های درجه ای استفاده نمی شود ، زیرا وجود دارد.
آنها مفید هستند مواضع خود را پیگیری کنید، اما اعتماد به نفس فقط در آنها هوشمندانه نیست.
همیشه آنها را با ترکیب کنید داده های کنسول جستجوی گوگل و تجزیه و تحلیل تا تصویر بهتری از چگونگی عملکرد SEO خود بدست آورید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
6. ارسال مداوم سیگنال های مناسب کلیدی است
اگرچه موضوع سکسی در سئو نیست ، اما به طور مداوم ارسال سیگنال های خزنده و نمایه سازی صحیح به گوگل مهم است اگر می خواهید قابل پیش بینی باشید خزیدن ، نمایه سازی، و رتبه بندی رفتار – اخلاق.
تغییر مسیرها سیگنالی برای قانونی سازی هستند ، اما تنها آنها نیستند. پیوندهای داخلی ، خارجی ، نقشه های سایت ، hreflang ، قوانین متعارف ، URL های پاک کننده و غیره – همه نقش دارند. همه چیز را مرتب کنید ، به آن زمان دهید تا حل شود و کلوچه ها و شیر بادام را برای Googlebot بگذارید.
– 🍌 جان 🍌 (JohnMu) 31 جولای 2020
این امر به ویژه در شرایط فعلی صدق می کند ، جایی که Google به طور موقت ویژگی “درخواست نمایه سازی” را در کنسول جستجوی Google غیرفعال کرده است.
اگرچه این کنترل از کنترل شما می کاهد ، اما اگر به همه بهترین روشهای خزیدن و نمایه سازی پایبند باشید ، باید خوب باشید.
با تمام پیشرفت های جدید سئو ، فراموش کردن اصول اولیه مانند متعارف سازی ، دستورالعمل های ربات ها، robots.txt، نقشه سایت، و ساختار پیوند داخلی.
شما می خواهید Google را مجبور به ایجاد تعریف خاص از URL های متعارف خود نکنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
7. حتی Google از اشکالات جدی رنج می برد
همه ما می دانیم که سال 2020 برای اکثر افراد سال پر حادثه ای و همه جانبه بوده است.
و Google نیز تأثیر چندانی نداشته است: آنها نیز سهم خوبی از مشکلات خود را داشته اند.
به خصوص در طول چند ماه گذشته که آنها با سیستم های نمایه سازی خود دچار مشکلات جدی شده اند.
در اینجا چند مورد اخیر ذکر شده است:
این نشان می دهد که حتی شرکت هایی که توانایی استخدام بهترین افراد را دارند ، از اشکالات با تأثیرات بالا رنج می برند.
ممکن است Google ویژگی “درخواست نمایه سازی” را برای کریسمس بازگرداند؟
خواهیم دید!
منابع بیشتر: