
اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک هستید ، بازاریابی محتوا یک تاکتیک است که باید برای افزایش پایگاه مخاطبان خود و افزایش شهرت نام تجاری خود در نظر بگیرید.
بازاریابی محتوا به ایجاد و انتشار مطالب آنلاین اشاره دارد که باعث افزایش بازدید از وب سایت شما می شود. انواع محتوا می تواند شامل وبلاگ ها ، اینفوگرافیک ها و کاغذهای سفید باشد که برای ایجاد علاقه به محصولات یا پیشنهادات شما طراحی شده اند.
در این پست ، ما توضیح خواهیم داد که چرا صاحبان مشاغل با هر اندازه ای باید از استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کنند و چگونه آن را ایجاد کنند.
چرا مشاغل کوچک شما باید بازاریابی محتوا انجام دهند؟
ارائه محتوای مفید و به موقع به کسب و کار شما اجازه می دهد تا در صنعت شما تبدیل به یک رهبر فکری شود ، باعث افزایش شناخت کسب و کار شما و ایجاد اعتماد ، احترام و وفاداری مصرف کننده می شود.
بازاریابی محتوا همچنین به شما این امکان را می دهد تا نقاط ضعف مصرف کننده خود را شناسایی کرده و در مورد نحوه حل این مشکلات توسط محصولات خود صحبت کنید. این می تواند مستقیماً منجر به فروش شود.
یکی دیگر از مزایای ماندگار بازاریابی محتوا ، محتوای همیشه سبز است که ایجاد می کنید. این به دارایی هایی که قدیمی نمی شوند اشاره می کند ، مانند پست های وبلاگ در مورد سابقه صنعت شما یا اینفوگرافیک در مورد چگونگی تکمیل فرآیندی که تغییر نمی کند.
همچنین می توانید در بازاریابی محتوا هنگامی که دارایی هایی ایجاد می کنید که می توانند در چندین کانال و کمپین های بازاریابی استفاده شوند ، استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر یک پست وبلاگ در مورد نیازهای یک جامعه خاص می نویسید ، می توانید یک ویدیوی YouTube در مورد موضوع ایجاد کنید و از این ویدیو در پست وبلاگ خود استفاده کنید. سپس می توانید به پست و/یا ویدیو در کانال های رسانه های اجتماعی خود پیوند دهید. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود ، در حالی که شما را در زمینه تخصص خود محکم می کند.
بازاریابی محتوایی مشاغل کوچک: 7 قدم برای موفقیت
بقیه این مقاله هفت مرحله ای را که هر صاحب مشاغل باید برای ایجاد یک استراتژی موفق بازاریابی محتوای مشاغل کوچک انجام دهد ، بیان می کند.
1. یک وبلاگ راه اندازی کنید
وبلاگ نویسی یک راه کاملا رایگان برای بازاریابی خدمات و قابلیت های شما است ، در حالی که همزمان خود را به عنوان یک متخصص صنعت معرفی می کنید.
در واقع ، با 21-54 وبلاگ در وب سایت شما ، می توانید 30 درصد ترافیک بیشتری را هدایت کنید به وب سایت شما
علاوه بر افزایش ترافیک ، وبلاگ ها می توانند به موارد زیر کمک کنند:
- رتبه بندی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) خود را افزایش دهید
- ارزش بیشتری را به مصرف کنندگان خود ارائه دهید
- افزایش قرار گرفتن در معرض
- تولید سرنخ و افزایش احتمال تبدیل
منابع برای راه اندازی وبلاگ
برای کمک به شما در شروع ساختن وبلاگ و ایجاد صدا در کسب و کار خود ، در اینجا چهار منبع برای کمک به تحقق رویاهای وبلاگ شما آورده شده است:
2. در شبکه های اجتماعی که مخاطبان شما از آنها استفاده می کنند ، حضور رسانه های اجتماعی ایجاد کنید
اگر به طور فعال در فروش محصول یا خدمات مشارکت دارید ، به احتمال زیاد در رسانه های اجتماعی انواع مختلفی دارید.
متأسفانه ، فقط حضور کافی نیست. شما باید در بسترهایی که مخاطبان شما از آنها استفاده می کنند فعال باشید.
چگونه می توانید انتخاب کنید که کدام شبکه های اجتماعی در میان بسیاری از گزینه ها برای نام تجاری شما مناسب است؟
قبل از شروع به ارسال پست در هر نقطه ، باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. در رسانه های اجتماعی ، شما با همه صحبت نمی کنید. شما با مجموعه خاصی از مصرف کنندگان با علایق خاص صحبت می کنید. پس از اینکه مشخص کردید با چه کسی صحبت می کنید ، باید نحوه دسترسی به آن افراد را تعیین کنید.
شما می توانید از استراتژی های مختلفی برای تعیین محل فعالیت مخاطبان خود استفاده کنید.
- تمام داده های موجود مصرف کننده را تجمیع کنید تا ببینید زمان تماشای مخاطبان شما در کجا صرف می شود.
- از نمایه های اجتماعی رقبای خود دیدن کنید تا ببینید بیشترین کاربران فعال در کجا هستند
- از ابزارهایی مانند Google Analytics برای تعیین رفتار آنلاین مصرف کننده استفاده کنید.
این سه مرحله می تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید که مخاطبان مورد نظر شما در کجا فعال هستند و شروع به ارائه محتوا به آنها در آن سیستم عامل های خاص کنید.
منابع برای ایجاد حضور فیس بوک برای مشاغل کوچک شما
3. یک خبرنامه ایمیل راه اندازی کنید
خبرنامه های ایمیل راهی عالی برای مشاغل کوچک برای ورود به دنیای بازاریابی ایمیلی است. آنها خوانندگان شما را از محصولات جدید ، رویدادهای آینده ، اخبار مربوط به صنعت و هرگونه اتفاق قابل توجه دیگر در مجاورت کسب و کار آگاه می کنند.
با بازده سرمایه گذاری (ROI) تاریخی بالا ، به ازای هر دلار هزینه شده برای بازاریابی ایمیلی ، انتظار یک میانگین بازگشت سرمایه 42 دلاربه بازاریابی ایمیلی یک ابزار عالی برای استفاده مشاغل کوچک است. علاوه بر ROI محض ، خبرنامه های ایمیل می توانند به مشاغل کوچک کمک کنند:
- با مخاطبان خود حسن نیت ایجاد کنید
- فروش ، معاملات و کوپن را تبلیغ کنید
- افزایش ارزش مشتری
منابع برای شروع خبرنامه ایمیل
4. محتوای متناسب با یک قیف فروش اولیه مشتری ایجاد کنید
یافتن رضایت مناسب برای مطابقت با نیازهای مصرف کننده ، کلیدی است که آنها را مجبور به خرید واقعی می کند.
با یک قیف فروش اساسی مشتری و یک استراتژی محتوا همراه ، می توانید مشخص کنید که مشتری شما در کدام مرحله از قیف در حال حاضر مشغول است و محتوایی را که به آن مرحله صحبت می کند به آنها تحویل دهید.
قیف بازاریابی فرایندی است که افراد برای رسیدن به مرحله تبدیل طی می کنند. این قیف شامل همه چیز از معرفی تا مارک تجاری شما تا تبدیل آنها می شود. اکثر قیف های بازاریابی چهار مرحله دارند:
- توجه: مصرف کننده احتمالی تبلیغات شما ، پست های رسانه های اجتماعی را می بیند یا از طریق دهان به دهان با شما آشنا می شود
- علاقه: مصرف کننده می خواهد بیشتر بیاموزد
- میل: مصرف کننده می خواهد تبدیل شود
- عمل: اقدامات مصرف کننده (خرید اقلام شما ، عضویت در خبرنامه ایمیل شما و غیره).
برای همسویی این فرایند چهار مرحله ای با ایجاد محتوای خود ، مطمئن شوید که مشتریان را در مراحل مختلف قیف با محتوای مربوطه هدف قرار می دهید. به عنوان مثال ، شما نمی خواهید با یک دارایی محتوای عمیق ، مصرف کننده بالقوه را در مرحله توجه بیش از حد بار کنید.
منابع ایجاد یک قیف فروش اساسی/سفر محتوا
5. تقویم محتوا بسازید
در حالی که انجام کار برای تعیین شخصیت های خریدار و ارائه مطالب مورد نیاز در مرحله سفر خریدار مربوطه ، مهم است که همچنان محتوای مربوطه را به شیوه ای تنظیم شده ادامه دهید.
به جای تلاش برای ایجاد محتوا به صورت ارتجاعی ، تقویم های ماهانه ای تهیه کنید که شامل پست های اجتماعی ، پست های وبلاگ ، ایمیل ها و هر محتوای دیگری است که می خواهید در آن ماه ایجاد کنید.
این استراتژی نه تنها شما را منظم نگه می دارد ، بلکه به خوانندگان شما این امکان را می دهد تا از برنامه محتوا راحت شده و اعتماد و آشنایی مستمر با نام تجاری خود را ایجاد کنند.
منابع ایجاد تقویم محتوا
6. ایجاد انواع محتوا
در چشم انداز رقابتی ، مهم است که هرطور که می توانید برجسته شوید. یکی از راه هایی که کسب و کار کوچک شما می تواند به این هدف برسد ، استراتژی بازاریابی محتوایی شما است.
به محتوای موجود خود و محتوای رقبای خود غوطه ور شوید. ببینید چه چیزی برای مخاطبان طنین انداز است و چه چیزی نیست. پس از اثبات اثربخشی ، وقت آن است که سعی کنید آن موفقیت را با محتوای آینده خود تکرار کنید.
سپس نوبت به خلاقیت می رسد. با آنچه در حال حاضر وجود دارد محدود نباشید. آخرین پست وبلاگ خود را بگیرید و آن را به اینفوگرافیک تبدیل کنید. اینفوگرافیک خود را بگیرید و آن را به کاغذ سفید تبدیل کنید. کاغذ سفید خود را بردارید و آن را مجموعه ای از کاشی های اجتماعی نقل قول محور قرار دهید.
امکانات ایجاد محتوا نامحدود است.
منابع ایجاد کتابخانه محتوای متنوع
7. معادن مشتری نظرات و توصیفات
97 درصد مصرف کنندگان محلی از رسانه های آنلاین استفاده می کنند، از جمله مرورها ، برای جستجوی خدمات محلی. اگر شما یک کسب و کار کوچک و محلی هستید ، این بدان معناست که نظرات شما کسب و کار شما را هدایت می کند.
با مرور آنها از طریق پست های اجتماعی و توصیفات در وب سایت و وبلاگ خود ، آن نظرات را به همان سختی کار کنید.
با به دست آوردن بهترین نقل قول ها و انتساب چهره ای به نام ، این بررسی را بسیار شخصی تر می کنید و یک تبلیغ ایجاد شده توسط مصرف کننده ایجاد می کنید که خود گویای آن است.
منابع برای ایجاد گواهینامه های موثر مشتری
نحوه ایجاد یک استراتژی بازاریابی برای مشاغل کوچک
- شخصیت خریداران خود را دقیق تنظیم کنید
ایجاد شخصیت های خریدار به شما این امکان را می دهد تا درک بهتری از مخاطبان خود و نقاط دردناک مربوط به آنها ایجاد کنید. با تعیین اینکه چه کسی محصولات شما را خریداری می کند ، می توانید ارزیابی کنید که آنها به چه محتوا و در چه زمانی نیاز دارند.
- محتوای با ارزش مصرف کننده را شناسایی کنید
مصرف کنندگان به خاطر محتوا محتوا نمی خواهند. آنها محتوایی می خواهند که بتواند مشکلات آنها را حل کند. بعد از اینکه شخص خریدار را شناسایی کردید ، کار کنید تا مشخص کنید که دارایی های محتوا به بهترین نحو می تواند نیازهای منحصر به فرد خریداران شما را برآورده کند.
- اهداف تجاری تعیین کنید
تعیین اهداف تجاری که با استراتژی بازاریابی شما همخوانی داشته باشد ، در ابتدا بسیار زیاد به نظر می رسد. از اصل استفاده کنید اهداف هوشمند معیارهای خود را منطقی و قابل دسترس کنید.
- تقویت کانالهای توزیع
شما محتوای خود را آماده اجرا و اهداف خود را برای اندازه گیری آماده کرده اید. بالاخره زمان شروع به اشتراک گذاری مطالب شما فرا رسیده است. در حالی که اگر هر محتوا در هر کانال به خوبی اجرا شود خوب است ، اما متأسفانه اینطور نیست. تعیین کنید که کدام قسمت از محتوا برای کدام مناسب است کانال برای اطمینان از موفقیت و دسترسی.
- تدبیر ایجاد کنید
به اندازه کافی خوب نیست که یک قطعه از محتوا را ارائه دهید و بر روی استراحت خود استراحت کنید. شما باید آهنگی را تنظیم کنید که به طور مرتب محتوای با کیفیت را به مصرف کنندگان خود ارائه دهد.
سوالات متداول بازاریابی محتوای مشاغل کوچک
چرا مشاغل کوچک به بازاریابی محتوا نیاز دارند؟
حتی اگر یک تجارت کوچک هستید ، به احتمال زیاد رقابت بزرگی دارید. برای اینکه کسب و کار شما در بین جمعیت متمایز شود و مخاطبان خود را افزایش دهید ، به یک استراتژی بازاریابی محتوا نیاز دارید که به شما اجازه می دهد ارزش خود را برای مصرف کنندگان آینده و فعلی نشان دهید.
چند مورد از بازاریابی محتوا چیست؟
نمونه هایی از بازاریابی محتوا شامل پست های وبلاگ ، اینفوگرافیک ها ، کمپین های رسانه های اجتماعی ، پادکست ها ، مقاله های سفید ، کتاب های الکترونیکی ، PDF های قابل بارگیری و فیلم های YouTube است. هر نوع رسانه ای که دسترسی آزاد داشته باشد و منجر به ایجاد وب سایت شما شود بازاریابی محتوا است.
بهترین استراتژی بازاریابی محتوا برای یک مشاغل کوچک چیست؟
داشتن استراتژی های مشخص خریدار برای استراتژی بازاریابی محتوای مشاغل کوچک بسیار مهم است. بدون این پرسوناها ، محتوای شما جهت یا هدف مشخصی نخواهد داشت ، در نتیجه تعامل بین مخاطبان کم می شود.
مشاغل کوچک چگونه باید برای استراتژی بازاریابی محتوا خود محتوا ایجاد کنند؟
بازاریابی محتوای مشاغل کوچک همه چیز را برای حل مشکل خریدار حل می کند. پس از شناسایی شخصیت ها ، همه محتوای ایجاد شده باید هم در اطراف نقاط مربوط به درد و هم در نقطه ای باشد که خریدار در داخل قیف قرار دارد.
نتیجه گیری بازاریابی محتوای مشاغل کوچک
در حالی که بازاریابی محتوای مشاغل کوچک شما ممکن است کوچک باشد ، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید بیشتر ، اگر نه همه ، از هشت استراتژی فوق را انجام دهید.
پس از تعیین موفقیت آمیز شخصیت خریدار ، در راه توسعه استراتژی بازاریابی محتوا هستید که می تواند مخاطبان شما را افزایش داده و فروش کلی را افزایش دهد.
موثرترین استراتژی که برای بازاریابی محتوای مشاغل کوچک دیده اید چیست؟

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند دریافت می کند و ترافیک جذب می کند.
- رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پرداخت شده با ROI روشن.
رزرو تماس