امروز قصد دارید چه نوع محتوایی ایجاد کنید؟ من خودم را پیدا کردم که این سوال را زیاد می پرسم.
این روزها ، محتوا انبوهی از قالب های مختلف را برای گرفتن کره چشم و برنده شدن در تبدیل به خود می گیرد – همه این فقط پست های وبلاگ و اینفوگرافی نیست.
اگر در تلاشید تا به محتوایی برسید که مخاطبان را به خود جلب کند و آنها را محکم نگه دارد ، این یکی برای شماست.
ادامه مطلب را بخوانید تا هفت نوع محتوایی را که باعث تعامل می شوند ، کشف کنید ، بعلاوه هشت نکته مفید برای موفقیت هرچه بیشتر محتوای ایجاد شده.
7 نوع محتوای جذابیت و پیوندها
داشتن محتوای عالی مهم است ، اما نحوه ارائه آن نیز مهم است.
برخی از اشکال محتوا به طور مداوم ROI بالاتر و تعامل بهتری نسبت به سایر موارد ارائه می دهند.
مطمئناً در نوع محتوایی که ایجاد می کنید محدودیتی ندارید ، اما اگر در جلسه بعدی طوفان فکری خود گیر افتاده اید ، یکی یا بیشتر از این موارد را در نظر بگیرید.
1. محتوای اقتدار
محتوای اقتدار نوع خاصی از محتوا است که بر ایجاد اعتبار شما (یا نام تجاری شما) در یک صنعت تمرکز دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
(بعضی اوقات مشاهده خواهید کرد که این اعتبار به عنوان اقتدار موضعی – در غیر این صورت به عنوان ادراک شناخته می شود که شما می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.)
اگر می خواهید ترافیک ، کره چشم ، تعامل و لینک دهی ایجاد کنید ، برخی از مطالب معتبر معتبر را در آنجا قرار دهید. Google به طور خاص به دنبال آن است ، و آن را به یکی از بهترین روش ها برای بهبود SERP ها تبدیل کرده است.
شما در حال نوشتن محتوای اقتدار هستید اگر:
- پیوند به مطالعات علمی یا سایر منابع فوق معتبر.
- با جزئیات کامل در مورد یک موضوع و پیوند دادن به زیرمجموعه ها در سرتاسر بخش (محتوای اقتباس اغلب شامل ستون های محتوا است).
- ارائه دانش تخصصی که به دست آوردن آن در جاهای دیگر دشوار است.
2. کتابهای الکترونیکی
از آگوست 2019 ، کتابهای الکترونیکی تشکیل شده است 18٪ از فروش کتاب در جهان است. Statista ارزش کل بازار کتابهای الکترونیکی را دارد 15 تا 18 میلیارد دلار، و انتظار دارد که فقط افزایش یابد.
با این حال وقتی به محتوای بازاریابی فکر می کنیم ، بندرت در بالای لیست ما هستند. به کتابهای الکترونیکی تقریباً آنطور که شایسته است توجه نمی شود.
کتاب های الکترونیکی شسته و رفته هستند زیرا در مقایسه با کتاب های چاپ معمولی ، تولید آنها بسیار آسان تر است. و با داشتن یک استراتژی اختصاصی بازاریابی دیجیتال ، دسترسی به مخاطبان گسترده تر آسان تر و آسان تر می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
3. قطعات نظرات ایستاده
شما می دانید که آنها در مورد نظرات چه می گویند … همه یکی دارند. به عنوان یک رهبر صنعت ، ممکن است قدرت شما از آنچه فکر می کنید قدرتمندتر باشد.
بسترهای نرم افزاری مانند Medium و Huffington Post به اشتراک گذاشتن ایده های خود را برای رهبران اندیشه آسان کرده اند. به علاوه ، انتشار در آنجا شما را قادر می سازد تا از اعتبار دامنه استفاده کرده و نظرات خود را برای بسیاری از مخاطبان در کانون توجه قرار دهید.
این همچنین یک بک لینک آسان و با کیفیت برای وبلاگ خودتان است.
اگر برداشت غیرمعمولی از موضوع یا رویدادی دارید ، نوشتن یک نظر را در نظر بگیرید. این یک روش مطمئن برای تراشیدن نام برای خودتان است.
4. نحوه محتوا
آموزشها و نحوه دستیابی به محتوا همچنان رایج ترین شکل محتوای موجود است. چرا؟
نحوه دستیابی به محتوا یک روش خارق العاده برای الهام بخشیدن به خوانندگان است تا تعامل خود را با نام تجاری شما به سطح بالاتری برسانند.
با چنین محتوایی ، خوانندگان فقط در مورد مارک شما اطلاعاتی کسب نمی کنند. آنها با راهنمایی شما در حال حل مسئله یا رفع نیاز هستند.
از همه بهتر ، نحوه محتوای خاص قالب نیست. می توانید فیلم ، وبلاگ ، اینفوگرافیک و موارد دیگر ایجاد کنید.
5. قطعات تحقیق اصلی
چه چیزی بهتر از محتوای معتبر تحقیق شده و خوب است؟
محتوای مرجع با تحقیقات اصلی پشتیبانی می شود.
بیشتر مطالب امروزی با توجه به مطالب دیگر الگوبرداری می شوند. در برخی موارد ، آن محتوا با توجه به مطالب دیگر الگوبرداری می شود.
با این حال ، گاهی اوقات ، این تحقیقات اصلی است.
هنگامی که به درستی انجام شود ، تحقیقات اصلی نیروگاهی است که باعث ایجاد تعامل ، هدایت و بک لینک می شود. شخصاً بیشترین مطالب مشترک من مصاحبه و تحقیق اصلی بوده است.
این موارد شامل محتوای منحصر به فردی است که نمی توان آن را در جای دیگری یافت زیرا ما خود آن را استخراج و سنتز کرده ایم.
تحقیقات اصلی می تواند انواع مختلفی داشته باشد:
- روزنامه نگاری تحقیقی.
- کاغذهای سفید.
- مطالعات موردی
- آزمایش.
- مصاحبه ها
6. محتوای پرطرفدار
ویروسی شدن آرزوی هر بازاریاب محتوا است – اما چگونه به دست آوردن محتوای ویروسی برای بسیاری عرفانی به نظر می رسد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ویروسی اولین بار در دنیای ویدیوی رسانه های اجتماعی ظاهر شد ، جایی که تخمین زده می شود این فقط در حدود باشد 1٪ فیلم ها به این وضعیت آرزو می رسند.
این روزها اما هر محتوایی می تواند به راحتی ویروسی شود.
ایجاد محتوای پرطرفدار که به ویروسی تبدیل می شود ، نوعی هنر است ، اما تقریباً آنچه در اینجا باید انجام دهید اینجاست:
- همگام با صنعت خود باشید؛ برای سریع ساختن آن از یک اخبار یا جمع کننده رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
- کاملاً وقت بگذارید محتوای ویروسی به معنای سریع ، سریع در یک ظرف است.
- جلوی نمایش را بگیرید. یک چرخش غیرمنتظره به چیزهایی بیندازید که باعث می شود مردم دو برابر مصرف کنند.
- احساسات را برانگیزانید ، خواه خنده باشد یا “عوضی”.
7. فیلم ها
صحبت از فیلم های ویروسی است ، این رسانه همچنان در دهه 2020 سلطه دارد. این مطلقاً محبوب ترین شکل محتوای موجود است.
مزایای محتوای ویدئویی کاملاً مشهور است اما ارزش تکرار آنها در اینجا وجود دارد. ویدیو عالی است زیرا:
- از محتوای دیداری و شنیداری استفاده می کند.
- متن یا سایر مطالب ثابت را تقویت می کند.
- پشتیبانی از SEO را از طریق رونوشت ارائه می دهد.
- قابل آپلود و به اشتراک گذاری در سیستم عامل های دیگر است.
- تعامل را به صورت محتوا یا اشتراک دعوت می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
8 قانون برای سرمایه گذاری در محتوای بالای ROI
پیو هنوز پر از ایده هستید؟
شما باید گزینه های زیادی برای ایجاد محتوای ROI بالا که تعامل ، پیوندها و تبدیل شما را تقویت می کند.
اما مهم نیست که چه محتوایی ایجاد می کنید ، مطمئن شوید که آن را به درستی انجام می دهید. برای موفقیت از این قوانین کلیدی پیروی کنید.
در موضوع باقی بمانید
اگر مثل من هستید – یک حرفه ای پرشور – انتخاب فقط یک چیز و پایبند بودن به آن می تواند یک چالش واقعی باشد. با این حال ، مهم است که هنگام ایجاد پایگاه محتوای خود ، در موضوع باقی بمانید.
من توصیه می کنم خود را پیدا کنید عامل تمایز محتوا و اجازه دهید تولید محتوای شما را راهنمایی کند.
افراد حرفه ای را استخدام کنید
از استخدام نویسندگان حرفه ای برای ایجاد محتوای خود نترسید – در واقع ، احتمالاً باید این کار را انجام دهید! موسسه بازاریابی محتوا دریافت که 80٪ از رقبای شما هستند.
صبر را تمرین کنید
رم در یک روز ساخته نشده است و پایگاه محتوای شما نیز ساخته نشده است. اهداف طولانی مدت خود را در ذهن داشته باشید ، هنگامی که احساس خارش برای نتیجه گرفتید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مایل باشید رویکرد خود را تنظیم کنید
بعضی از چیزهایی که امتحان می کنید فقط جواب نمی دهند (من قطعاً بمب کتاب الکترونیکی و مصاحبه داشته ام.) مایل باشید عقب بروید و آنچه را که اتفاق افتاده است با انتقاد تحلیل کنید ، سپس عملکرد خود را تنظیم کنید.
قالب های خود را متنوع کنید
وبلاگ ها ، کتاب های الکترونیکی و محتوای ویدئویی از نظر HubSpot سه شکل پرطرفدار در محتوا هستند ، اما نیازی نیست که همه آنچه شما دارید داشته باشید.
هرچه رسانه خود را متنوع تر کنید ، آمادگی بیشتری برای خوانندگان خود برای به اشتراک گذاشتن محتوا در سیستم عامل های مختلف خواهید داشت.
تحقیق خود را انجام دهید
و منظورم از تحقیق ، منظور من فقط فهمیدن چیزی نیست که خوانندگان شما می خواهند بخوانند. درباره کلمات کلیدی ، اخبار صنعت ، آنچه رقبا در مورد آن می نویسند ، جایی که خلا content محتوای آنها وجود دارد ، تحقیق کنید و چیزی حتی با ارزش تر از آنها ارائه دهید.
یک استراتژی محتوا ایجاد کنید
قبل از اینکه وارد دنیای شگفت انگیز تولید محتوا شوید ، مطمئن شوید که یک نقشه راه تهیه کرده اید! این مال شما خواهد بود استراتژی محتوا – پاسخ به این که چرا کاری را که می کنید انجام می دهید؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از بهترین روشهای مدرن سئو استفاده کنید
SEO از زمان شروع کار گوگل در سال 1998 وجود داشته است. و حدس بزنید – اطلاعات بد زیادی وجود دارد. مطمئن شوید که استفاده می کنید بهترین شیوه های مدرن جستجوگرها زیرا آنها در طی چند سال اخیر بسیار تغییر کرده اند.
محتوای بالای ROI یک بازی طولانی مدت است
دلیلی وجود دارد که بازاریابی محتوا دنیای محتوا را تسخیر کرده است – محتوای قابل تنظیم ، تعاملی ، جذاب و اصلی ، برای استفاده در همه صنایع و رشته ها ایده آل است.
اما یک صید وجود دارد. اگر اینجا را کاملاً پایین آورده باشید احتمالاً متوجه شده اید.
بازاریابی محتوای با کیفیت بالا و محتوای جامد یک بازی طولانی مدت است. این چیزی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد.
به همین دلیل شروع کار با پای راست بسیار مهم است.
من نگاهی دقیق به هفت نوع محتوای عالی و ROI بالا و همچنین هشت نکته در مورد استفاده بهینه از هر محتوایی که ایجاد می کنید ، ارائه داده ام.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بقیه به خودت مربوطه!
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
عکس صفحه توسط نویسنده ، آوریل 2021 گرفته شده است