نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات Moz نباشد.

اگر نرم افزار، خدمات بازاریابی یا سایر کالاها را به صاحبان مشاغل محلی می فروشید، وقت آن است که در ارائه کارت های هدیه آمازون به عنوان مشوق تجدید نظر کنید. مطابق با نظرسنجی ILSR در سال 2022 از صاحبان مشاغل مستقل:
-
65 درصد از مشتریان شما تسلط آمازون در بازار را به عنوان چالشی برای وجود تجارت خود می بینند
-
70 درصد از دولت می خواهند که آمازون را متلاشی یا تنظیم کند
هنگامی که بودجه برای افزایش ثبت نام یا بهبود نگهداری با یک داکور تخصیص داده می شود، ما می خواهیم گیرندگان احساس کنجکاوی، شناخته شدن، مشارکت، استقبال و درک کنند. به نظر می رسد راه های بسیار بهتری برای شیرین کردن یک معامله نسبت به ارسال یک کارت هدیه با آرم روی آن وجود دارد که مخفف تهدیدی برای معیشت جامعه ای است که می خواهیم به آن خدمت کنیم. نقل قولهای شرکتکنندگان در نظرسنجی نشان میدهد که آنها چقدر سختی میکشند و چقدر احساس فراموشی میکنند:
درک اینکه چگونه رشد و بقای کسبوکارهای کوچک در هر دو حزب سیاسی طی سالها به چنین جایگاهی دست یافته است، دشوار است.
«آمازون بسازید […] مالیات خود را پرداخت کنند. من باید مال خودم را بدهم، آنها باید مال خودشان را بدهند.»
ما اغلب این فرصت را داریم که برای سفارشهای خرید منطقه مدرسه پیشنهاد بدهیم، و زمانی که قیمتهای آمازون از حاشیه ما کمتر شود، آنها را از دست میدهیم.
آمازون در حال کشتن صنعت عرضه مستقل دفتر است.
«اگر شهرها و شهرستانهای ما کسبوکارهای کوچک را از دست بدهند، مؤسسات اساسی و مهم فرهنگی را از دست میدهیم. اگر خردهفروشان بزرگ به … انحصار صنایع ادامه دهند، ما بهعنوان افراد توانایی انتخابهای معنادار با خرید خود را از دست میدهیم.»
واضح است که با انتشار سیگنالهای پریشانی مانند این توسط اکثر بخش تجاری محلی، آخرین چیزی که باعث میشود آنها احساس قهرمانی کنند، دیدن کارت هدیه آمازون در صندوق پستی آنها است.
اخبار بهتر از طریق آگاهی و اتحاد
خبر بهتر این است که دادههای نظرسنجی مانند این به آژانسهای ما این امکان را میدهد تا از فرضیات مبهم مبنی بر اینکه «همه آمازون را دوست دارند» به نفع برخی جایگزینهای واقعا خوب، متفکرانه و مفید که آگاهی از واقعیت مشتریان را نشان میدهند، کنار بگذارند! در اینجا هفت گزینه جایگزین آمازون برای پیشنهاد در بازار بازاریابی بعدی شما وجود دارد:
1) مشاوره رایگان با کارشناسان

تجربه به من آموخته است که تنها چیزی که صاحبان مشاغل محلی ممکن است بیش از هر انگیزه دیگری که می توانید به آنها ارائه دهید قدردانی کنند، کمی وقت اضافی شماست. بله، زمان کارشناسان شرکت شما بسیار ارزشمند است و باید برای آن هزینه پرداخت کنید، اما می توانید با همراه کردن آن با مشاوره رایگان، کمپین فروش را بسیار قوی تر کنید. کمک سخاوتمندانه به کارآفرینان کوچک از طریق جلسه ای از مهمترین سؤالات متداول آنها نیز راهی عالی برای ایجاد روابط جدید بر اساس گفتگوهای معنادار است. آن را خواهید فهمید شما از تجربه ای که می تواند برای آژانس شما مفید باشد چیزهای زیادی بیاموزید. برد-برد، در واقع!
2) کیف کتاب کسب و کار محلی

مجموعه ای از کتاب های عالی را برای کارآفرینان کوچک ارائه دهید. موضوعات می تواند شامل اقتصاد، فناوری، بازاریابی، DEI، محیط زیست، حمایت، تاریخ و چیزی فقط برای سرگرمی باشد. عناوینی را انتخاب کنید که فکر می کنید کمک واقعی به SMB ها در یادگیری راه اندازی، بهبود و بازاریابی کسب و کارشان خواهد بود. و فراموش نکنید که یک نسخه از کتاب «چگونه آمازون و چرا را شکست دهیم» توسط صاحب کتابفروشی مستقل، دنی کین، بیاندازید.
3) بلیت یک رویداد تجاری محلی آنلاین یا دوره آموزشی

اعتبار تصویر: لین فریدمن
یک مجوز رایگان برای یک کنفرانس مجازی که صاحبان مشاغل می توانند از هر کجا در آن شرکت کنند، بلیط یک بسته ویدیویی پس از کنفرانس یا دسترسی به یک دوره آموزشی SEO مانند Moz Academy ارائه دهید. فرصت یادگیری از کارشناسان می تواند صاحب یک کسب و کار محلی را به سطح بعدی مهارت در مهارت های بازاریابی خود برساند و به موفقیت آنها کمک کند.
4) اشتراک های پولی

در مورد پیشنهاد پرداخت اشتراک شرکت به مدت یک سال در روزنامه محلی آنها چطور؟ همه ما این رسانه ها را می شناسیم واقعا رنج می برند با 2100 روزنامه محلی از سال 2004 بسته شده است، و این تبلیغ می تواند هم زمان به صاحب کسب و کار و هم به جامعه آنها کمک کند. از طرف دیگر، اشتراک یکی از نشریات ملی بزرگتر به SMB ها امکان دسترسی به مشاوره های مالی و بازاریابی با دیوار پرداختی را می دهد که در غیر این صورت ممکن است قادر به پرداخت هزینه نباشند. اگر انجام کار بیشتر از خواندن جذابیت دارد، چند ماه اشتراک نرم افزار یا ابزاری را برای پیشبرد کسب و کار با عملیات یا بازاریابی خود در نظر بگیرید.
5) کارت هدیه مواد غذایی

از هر 5 آمریکایی 1 نفر غذای کافی برای خوردن ندارد و از کسانی که گرسنه هستند، تقریبا 12 میلیون کودک هستند. حتی در خانوارهایی که مردم هنوز در حال گذراندن آن هستند، 7.4 درصد افزایش قیمت مواد غذایی در سال گذشته توسط اکثر ما احساس می شود. وقتی این آمارهای عظیم را به داستانی در مورد یک نفر اصلاح می کنیم، به راحتی می توانیم مادر یا پدری را تصور کنیم که ایده کسب و کار محلی خوبی دارد که آنها به راحتی نمی توانند آن را دنبال کنند، زیرا تلاش برای گذاشتن غذا روی میز همه چیز است. مصرف کننده ارائه کارت هدیه خواربار فروشی می تواند راهی بسیار کاربردی، فراگیر و ساده برای ایجاد آن اتاق تنفسی کوچکی باشد که یک کارآفرین کوچک برای برداشتن گام بعدی در طرح تجاری خود به آن نیاز دارد.
6) گزینه های بشردوستانه

وقتی پایگاه مشتریان شما صاحبان مشاغل مستقل هستند و نه افراد ثروتمند، خوب است به یاد داشته باشید که مطالعات متعدد نشان دهنده این موضوع است هرچه افراد کمتری داشته باشند، تمایل بیشتری به دادن دارند. یک پیشنهاد بشردوستانه می تواند امتیازی باشد که به یک کسب و کار محلی کمک می کند تا خدمات شما را نسبت به رقبا انتخاب کند. اخیراً بازاریابی خوبی را دیده ام. Salesforce، Timberland، Clifbar و Microsoft در حال کاشت هستند میلیون ها درخت. 4 اقیانوس یک پوند زباله پلاستیکی را از دریا بیرون می کشد هر بار که از آنها خرید می کنید. مجموعه لباسهای 100% انسان Everlane توسط a 10 درصد کمک مالی به ACLU و Bombas می دهد لباس به پناهگاه های بی خانمان برای هر لباسی که می خرید خرید مسواک از میبل و آنها با دادن یکی به کودک آن را مطابقت می دهند، ملافه را از SolOrganics می خرند، و آنها به شما می دهند. چند دلار برای کمک به خیریه مورد نظر خود
ROI بازاریابی علت محور متفاوت است. یک نظرسنجی نشان داد که 87% از مردم یک محصول را می خرند زیرا فروشنده با علتی که برای آنها مهم است هماهنگ می شود. اگر آژانس شما در مورد یک علت خاص اعتقاد واقعی دارد، این فرصت را برای انجام کارهای خیر به مشتریان بالقوه خود گسترش دهید تا منافع فراتر از محدوده های باریک یک معامله جریان یابد.
7) کارت های هدیه عمومی

اگر احساس می کنید که یک کارت هدیه به یک بازار بزرگ و عمومی واقعا بهترین گزینه برای آن است
مخاطبانی را که میخواهید جذب کنید، Etsy از لحاظ تاریخی بیشتر از آمازون با اخلاق تجارت کوچک مطابقت داشته است. فروشندگان Etsy تقریباً همه کارآفرینان کوچک هستند که بیش از 90٪ آنها از خانه کار می کنند و بیش از 80٪ آنها را زن معرفی می کنند. اگر تمایل دارید Etsy را با صنایع دستی تصادفی مرتبط کنید، دوباره آنها را بررسی کنید. انواع لوازم اداری مفید، هدایای اجرایی، محصولات فنی سفارشی، و سایر مواردی که اکثر صاحبان کسب و کار از آنها استقبال می کنند وجود دارد.
متأسفانه، اعتصاب فروشندگان آوریل Etsy به دلیل افزایش 30 درصدی کارمزدهای تجاری توسط بازار، علیرغم اینکه این برند سودهای بی سابقه ای به دست آورده است، این برند تجاری کوچک که زمانی درخشان بود، کم رنگ می شود. اگر این به شما مربوط می شود، ممکن است یک مورد را در نظر بگیرید کارت هدیه GoldBelly، با تاکید بر غذاهای لذیذ، یک کارت هدیه فروشگاه سبز نهایی برای انتخاب گسترده ای از کالاهای سازگار با محیط زیست، چیزی از GiveandGetLocal دایرکتوری، یا به سادگی یک کارت از پیش پرداخت شده از ویزا، امریکن اکسپرس یا فروشنده دیگری که به مشتری اجازه می دهد در جایی که می خواهد خرج کند.
واقعاً این فکر است که اهمیت دارد
این وینستون چرچیل بود که گفت ما با آنچه به دست می آوریم امرار معاش می کنیم اما با آنچه می دهیم زندگی می کنیم. هنگامی که آژانس شما به دنبال ارائه چیزی به جامعه تجاری محلی است، داده های نظرسنجی مانند ILSR می تواند به شما کمک کند هدیه ای را انتخاب کنید که مشتریان را با این عبارت جادویی پاسخ دهند: “این شرکت واقعاً من را جذب می کند.”
نکته نهایی این است که وقتی انتخاب خود را به هدایایی که بیشتر دوست دارید ارائه دهید محدود کردید، به شراکت بالقوه با شرکت های دیگر برسید. اگر از محصول یا خدمات آنها به عنوان بخشی از تبلیغات آژانس خود استفاده می کنید، گاهی اوقات فروشندگان یک معامله خوب برای شما ارائه می کنند، که می تواند فرصتی عالی برای رشد بیشتر روابط B2B شما باشد.
صاحبان مشاغل محلی در حال حاضر آرزوی ساختن زندگی فراتر از آمازون را دارند و با کمی تفکر می توانید آگاهی و حمایت برند خود را نشان دهید.