بسیاری از مزایای جذاب این است تبلیغات PPC.
این که بخواهید رئیس یا مشتری خود را در مورد ارزش Google Ads (یا Microsoft Ads) متقاعد کنید ، یک مورد قانع کننده وجود دارد.
برای مبتدیان ، PPC:
- ورود سریع را ارائه می دهد.
- اندازه گیری و ردیابی نتایج آسان است.
- با دیگر کانال های بازاریابی به خوبی کار می کند.
- انبوهی از داده های مفید را فراهم می کند.
PPC می تواند تأثیر عمده ای – و مثبت – در بیشتر مشاغل و مارک های تجاری داشته باشد.
اگر هیچ بازاریابی PPC انجام نمی دهید ، به احتمال زیاد در بازدید و درآمد ارزشمند خود ضرر می کنید.
آیا باید برای تبلیغات PPC پرونده سازی کنید؟
در اینجا فقط هفت مزیت قدرتمند استفاده از PPC آورده شده است.
1. PPC به اهداف تجاری کمک می کند
این اغلب قانع کننده ترین دلیل برای استفاده از تبلیغات PPC است.
PPC می تواند به شما در دستیابی به تعداد زیادی کمک کند اهداف تجاری و بازاریابی.
این اهداف از قرار گرفتن در معرض نام تجاری سطح بالا و رهبری فکر تا ارائه داغ سرب یا فروش تجارت الکترونیکی متغیر است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تقریباً هر نوع هدف تبدیل قابل پیگیری است.
PPC ابزاری قدرتمند برای همسویی رانندگان ترافیک وب سایت با اهداف نهایی است.
در عصر بازاریابی محتوا و رهبری فکری ، PPC می تواند زمینه اصلی پرورش و خدمت به میانه قیف را از طریق بارگیری محتوای تبلیغاتی ، جستجوی ثبت نام در خبرنامه ، ثبت نام در مسابقه و فشار برای بارگیری برنامه فراهم کند.
PPC می تواند قسمتهای زیادی از کانال فروش و مسیری که چشم انداز شما از آگاهی تا مشتری شدن طی می کند را پشتیبانی کند.
صرف نظر از مجموعه اهداف مشخص شده ، کمپین های PPC می توانند به طور مثر تنظیم شوند.
اهداف دقیق ، هدف گذاری و داده های قوی برای گزارش ، آن را برای بسیاری بسیار موفق می کند و می فهمید که آیا کار می کند یا نه.
2. PPC قابل اندازه گیری و پیگیری است
یک مزیت عمده تبلیغات PPC که از طریق Google Ads انجام می شود این است که اندازه گیری و ردیابی آن آسان است.
به سادگی از ابزار Google Ads در ترکیب با تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل.
جزئیات عملکرد سطح بالا ، از جمله نمایش ، کلیک و تبدیل (براساس اهداف مشخص شده کسب و کار) را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در عملکرد PPC هیچ رمز و راز وجود ندارد.
آمار به آسانی در دسترس است و عملکرد کمپین های شما و نوع بازدید و نتیجه را برای بودجه شما نشان می دهد.
در سایر کانالهای تبلیغاتی و بازاریابی ، تصویر برای انتساب بودجه به نتایج مستقیم چندان روشن نیست.
هنگامی که ترافیک PPC خود را به صفحات فرود اختصاصی ارسال می کنید و آن را برای تبدیل با استفاده از Google Analytics ردیابی می کنید ، می توانید از نظر اهداف نهایی خود چه هزینه کرده اید و چه عواملی را هدایت کرده اید.
هیچ بیلبورد یا آگهی مجله ای نمی تواند به فروش هایی از این قبیل نسبت دهد.
به علاوه ، شما می توانید کارهای بیشتری را با ردیابی تماس انجام دهید و تلاش های PPC خود را بیش از آنچه در سئو می توانید منزوی کنید ، و بسیاری دیگر از اقدامات بازاریابی به عنوان تماس می تواند یک نقطه کور بزرگ باشد.
3. ورود سریع
حتی اگر یک دهه از رقبای خود در جستجوی بازاریابی PPC عقب باشید ، می توانید با کمی بهینه سازی سریع بلند شوید و بدوید.
این اغلب یک تقابل بزرگ با است راه اندازی تلاش های جستجوگرها، که معمولاً به زمان و توجه زیادی نیاز دارد تا موقعیت و ترافیکی را که Google Ads در عرض چند دقیقه از راه اندازی ارائه می دهد ، بدست آورید.
وقتی با کانال های دیگر مانند ایمیل و Social Organic مقایسه می شوید ، این مزیت را دارید که افرادی خارج از افرادی را که از قبل از نام تجاری شما مطلع هستند ، هدف قرار دهید.
شما به دنبال کنندگان یا لیست های مشتری موجود محدود نمی شوید.
PPC به شما امکان می دهد به سرعت شبکه گسترده ای را برای یافتن مشتریان و مشتریان جدید پیدا کنید.
بعلاوه ، بیشتر کارها در بستر تبلیغاتی PPC انجام می شود – از تحقیق تا ساخت کمپین ، تا نوشتن تبلیغات.
به غیر از کمک به تنظیم ردیابی تبدیل و صفحه های دلخواه موردنظر ، می توانید با کمترین مشارکت تیم های توسعه دهنده خود ، به سرعت بلند شوید و بدوید.
4. شما کنترل دارید
گرچه تفاوت های ظریف در مورد تنظیمات پیش فرض کمپین وجود دارد ، اما در نهایت شما می توانید طیف وسیعی از گزینه ها را برای دسترسی به مشتریان بالقوه کنترل کنید.
این کار با کلمات کلیدی یا قرارگیری هایی که برای هدف گیری انتخاب می کنید و اینکه چقدر می خواهید محدود کننده باشید شروع می شود.
همچنین اگر بخواهید کم شروع کنید ، انعطاف پذیری زیادی در بودجه دارید.
شما می توانید بودجه تبلیغات و پیشنهادات خود را تنظیم کنید و آنچه را مایل به صرف آن هستید انتخاب کنید (اگرچه برای بازی در بیشتر موارد حداقل باید نزدیک به نرخ بازار را پرداخت کنید).
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر نتایج مثبتی مشاهده کردید ، می توانید بلافاصله مقیاس بندی کنید. و اگر می خواهید کمی استراحت کنید ، می توانید بلافاصله مکث کرده و هزینه تبلیغات خود را متوقف کنید.
انجام این کار با سایر مبارزات مداوم بازاریابی دشوار است ، به شما این مزیت و انعطاف پذیری بودجه را می دهد تا در مواقع لزوم یا مورد نظر سریع حرکت کنید.
حراج Google Ads و الگوریتم مربوطه آخرین حرف را درباره مکان تبلیغات شما و هزینه های شما در مقایسه با رقبا دارند.
تراز بودن ارتباط بین صفحات فرود و کلمات کلیدی و کپی آگهی می تواند به شما آسیب برساند یا به شما کمک کند.
خبر خوب این است که شما انعطاف پذیری لازم را برای ویرایش سریع و بهینه سازی هنگام تبلیغات دارید و هر روز آزمایشات جدیدی را امتحان می کنید.
یک چرخه طولانی از ویرایش تا استقرار وجود ندارد که در رسانه های دیگر مشاهده می کنید و اگر یک تبلیغ بدبو شد ، می توانید آن را بدون نیاز به اجازه دادن به یک چرخه رسانه ای قراردادی ، بکشید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
خواه مقداری هدف هدایت ، هدف ROAS ، هدف خرج یا اهداف خاص دیگری داشته باشید ، می توانید آنها را مدیریت کرده و با داده های تازه در طی یک روز آنها را ردیابی کنید.
5. PPC با سایر کانال های بازاریابی به خوبی کار می کند
بازاریابی محتوا دنیای بازاریابی دیجیتال را فراگرفته است و برنامه ها و تقویم های محتوایی اکنون در بیشتر مشاغل یک امر عادی است.
با سرمایه گذاری در تولید محتوای اصلی و منحصر به فرد برای پشتیبانی از چرخه خرید مشتری و ایجاد موقعیت رهبری فکر ، Google Ads موتوری است که می تواند بازدیدکنندگان را با سرعت بیشتری به سمت محتوا سوق دهد و بازده سرمایه گذاری محتوای شما را بهبود بخشد.
PPC و SEO به خوبی با هم کار می کنند از آنجا که برداشت ها و فرصت ها برای بازدید اغلب برای مخاطبان یکسان است – افرادی که از Google برای یافتن اطلاعات ، خدمات یا محصولات استفاده می کنند.
داده های عملکردی برای برداشت ها ، کلیک ها و تبدیلات از Google Ads می تواند بینشی و جهت دهی عالی را بر اساس کلمه کلیدی به کلمات کلیدی برای اولویت بندی تلاش های سئو ارائه دهد.
در طرف مقابل ، داده های عملکرد ترافیک ارگانیک و استراتژی SEO همچنین می توانند در صورت در دسترس بودن داده ها ، PPC را راهنمایی کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
همه اینها به همسویی با بازاریابی محتوا کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که کارایی به دست می آید و اهداف نهایی کسب و کار از بین نمی رود.
بازاریابی مجدد Google Ads فارغ از اینکه چگونه سایت شما را پیدا کرده اند ، راهی عالی برای درگیر کردن بازدیدکنندگان سایت است.
تبلیغات بازاریابی مجدد به افرادی که از سایت شما بازدید کرده و خارج شده اند نشان داده می شود و براساس قوانین خاص یا مخاطبانی است که شما انتخاب می کنید.
اگر هیچ چیز دیگری نباشد ، بازاریابی مجدد می تواند مکان خوبی برای شروع فعالیت های PPC باشد و همچنین ارزان تر و پایین تر از قدم زدن در بازار و مراحل آگاهی از برند مرتبط با تبلیغات است.
موارد دیگری وجود دارد که PPC می تواند به ارائه داده یا جایگزینی برای فعالیت های سنتی بازاریابی مستقیم کمک کند.
PPC همچنین می تواند به طور مستقیم با نامه سنتی با هزینه های هر برداشت و تبدیل مقایسه شود.
اگر بتوانید از بازاریابی سنتی گرانتر به روش هایی بروید که داده های بلادرنگ را ارائه می دهند و ردیابی بهتری دارند ، می تواند یک پیروزی بزرگ باشد.
6. گزینه های هدف گذاری باور نکردنی
بسیاری از تبلیغ کنندگان رویکرد چند لایه ای را در Google Ads انجام می دهند تا از پوشش کامل در شبکه ها و هدف قرار دادن انواع مختلفی که می توانند در معرض نام تجاری قرار گیرند ، اطمینان حاصل کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این از هدف قرار دادن کلمات کلیدی از طریق تبلیغات متنی ، تا اجرای تبلیغات از طریق بازاریابی مجدد بر اساس رفتارهای گذشته آنها یا تمرکز بر مشخصات جمعیتی خاص مخاطبان در شبکه نمایش است.
با آزمایش و امتحان کردن ترکیبی ، می توانید اطمینان حاصل کنید که دامنه کامل Google Ads به کار گرفته شده است و درحالیکه هدف مخاطبان احتمالی خود را هدف قرار می دهید ، تا آنجا که ممکن است بیشترین برداشت را دارید.
با بازگشت به مکالمه اهداف کسب و کار ، همچنین می توانید عملکرد بهتری را مشاهده کنید و انتظارات را در مورد میزان تحمل هزینه برای هر کلیک و هزینه هر خرید تنظیم کنید تا روشهای مختلف هدف گیری را با یکدیگر مقایسه کنید.
در نهایت ، بزرگترین مزیت گزینه های هدفمند PPC موجود این است که شما می توانید به افرادی که قبلاً در مخاطبان شما نیستند و همچنین افرادی که در معرض نام تجاری شما هستند ، دسترسی پیدا کنید.
شما گزینه های زیادی برای گستردگی شبکه ای که می خواهید پخش کنید دارید.
7. ثروت داده های بازاریابی
در حالی که داده ها و اطلاعات عملکرد زیادی به طور مستقیم در Google Ads در دسترس است ، ارزش اطلاعات به دست آمده فراتر از عملکرد PPC است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از داده های برداشت ، کلیک و تبدیل برای هر کلمه کلیدی می تواند برای توصیه استراتژی SEO و تلاش های بازاریابی محتوا استفاده شود.
فراتر از آن ، می توانید از کلمات کلیدی داخلی و ابزارهای برنامه ریز نمایشگر استفاده کنید تا مخاطبان خود را پیدا کنید.
همچنین می توانید در جایی که رقابت شماست از طریق ابزارهای شخص ثالث مانند SpyFu ، KeywordSpy و iSpionage رفرنس بزنید تا نمایه محکمی از آنچه در مقابل آن هستید و سهم بازار خود را بدست آورید ایجاد کند.
به علاوه ، شما هنوز هم می توانید به صورت دستی به نتایج جستجو نگاه کنید و اطلاعاتی را در مورد آنچه جستجوگر می بیند کسب کنید.
هنوز در مورد PPC قانع نشده اید؟
فرافکنی خود را اجرا کنید برای نشان دادن خطر Google Ads در مقایسه با سایر منابع ترافیکی ارگانیک و پولی که در حال حاضر استفاده می کنید. مثلا:
با بررسی اینکه هزینه رسانه ، مدیریت کمپین و هر محتوایی که باید ایجاد شود چه هزینه ای خواهد داشت ، می توانید این هزینه را در مقابل آنچه در حال حاضر برای فعالیت های مشابه مدیریت و توسعه در جستجوی ارگانیک ، ایمیل ، اجتماعی هزینه می کنید ، افزایش دهید. ، و کانال های بازاریابی آفلاین.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
علاوه بر این ، می توانید ورودی های ساده ای از جمله نرخ تبدیل فعلی یا پیش بینی شده و پروژه خود را با کلمات کلیدی و ابزارهای برنامه ریز نمایشگر دریافت کنید تا ببینید چه ترافیکی در آنجا وجود دارد.
از آنجا می توانید ببینید که اگر بخواهید میزان مشخصی از ترافیک را افزایش دهید ، پیش بینی آن چیست و هزینه آن را در مقابل سرمایه گذاری لازم برای دریافت آن قرار دهید.
خلاصه
ثابت شده است که تبلیغات PPC یک کانال قابل اعتماد و سودآور برای تعداد زیادی B2B ، B2C ، سازمان های غیرانتفاعی و سایر شرکت هایی است که به دنبال بازدید و تبدیل سریع و با کیفیت هستند.
با در نظر گرفتن تمام مزایایی که PPC ارائه می دهد ، خطر کمی برای آزمایش آن وجود دارد تا ببینید که کجا می تواند سوزن را حرکت دهد و داده های ارزشمندی برای به دست آوردن سایر تلاش های بازاریابی و بهینه سازی شما بدست آورد.
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا
عکس صفحه توسط نویسنده گرفته شده است